Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-05
Gdynia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW STOLARSKICH, MEBLOWYCH, TARCICY oraz MATERIAŁÓW HUTNICZYCH NIERDZEWNYCH I ALUMINOWYCH NA POTRZEBY WARSZTATÓW REMONTOWYCH TECHNIKI MORSKIEJ KOMENDY PORTU WOJENNEGO GDYNIA
Numer ogłoszenia: 212489 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.mw.mil.pl; www.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW STOLARSKICH, MEBLOWYCH, TARCICY oraz MATERIAŁÓW HUTNICZYCH NIERDZEWNYCH I ALUMINOWYCH NA POTRZEBY WARSZTATÓW REMONTOWYCH TECHNIKI MORSKIEJ KOMENDY PORTU WOJENNEGO GDYNIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW STOLARSKICH, MEBLOWYCH, TARCICY oraz MATERIAŁÓW HUTNICZYCH NIERDZEWNYCH I ALUMINOWYCH NA POTRZEBY WARSZTATÓW REMONTOWYCH TECHNIKI MORSKIEJ KOMENDY PORTU WOJENNEGO GDYNIA. Wartość zamówienia określona poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 ustawy PZP..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.53.11.00-2, 44.19.13.00-8, 03.41.10.00-4, 44.16.31.00-1, 44.42.38.50-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.mw.mil.pl, www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KOMENDA PORTU WOJENNEGO GDYNIA Ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 81-103 Gdynia Sekcja Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 09:30, miejsce: Komenda Portu Wojennego Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia Kancelaria Jawna-parter po pr. str. przy wejściu gł., czynna w godz. 08:00-11:00, 13:00-15:00, piątek 07:30-10:00 11:00-12.30..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA A: Dostawa artykułów stolarskich i meblowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA A: Dostawa artykułów stolarskich i meblowych. Wartość zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.53.11.00-2, 44.19.13.00-8, 03.41.10.00-4, 44.16.31.00-1, 44.42.38.50-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA B: Dostawa tarcicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA B: Dostawa tarcicy.Wartość zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.53.11.00-2, 44.19.13.00-8, 03.41.10.00-4, 44.16.31.00-1, 44.42.38.50-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA C: Dostawa blachy nierdzewnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA C: Dostawa blachy nierdzewnej.Wartość zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.53.11.00-2, 44.19.13.00-8, 03.41.10.00-4, 44.16.31.00-1, 44.42.38.50-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA D: Dostawa prętów nierdzewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA D: Dostawa prętów nierdzewnych. Wartość zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.53.11.00-2, 44.19.13.00-8, 03.41.10.00-4, 44.16.31.00-1, 44.42.38.50-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GRUPA E: Dostawa rur nierdzewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA E: Dostawa rur nierdzewnych.Wartość zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 ustawy PZP..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.53.11.00-2, 44.19.13.00-8, 03.41.10.00-4, 44.16.31.00-1, 44.42.38.50-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GRUPA F: Dostawa kształtowników nierdzewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA F: Dostawa kształtowników nierdzewnych. Wartość zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.53.11.00-2, 44.19.13.00-8, 03.41.10.00-4, 44.16.31.00-1, 44.42.38.50-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GRUPA G: Dostawa kratownicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA G: Dostawa kratownicy. Wartość zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.53.11.00-2, 44.19.13.00-8, 03.41.10.00-4, 44.16.31.00-1, 44.42.38.50-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: GRUPA H: Dostawa śrub, nakrętek, podkładek, wkrętów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA H: Dostawa śrub, nakrętek, podkładek, wkrętów. Wartość zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.53.11.00-2, 44.19.13.00-8, 03.41.10.00-4, 44.16.31.00-1, 44.42.38.50-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: GRUPA I Dostawa kątowników, ceowników, profili, rur aluminiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA I Dostawa kątowników, ceowników, profili, rur aluminiowych . Wartość zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.53.11.00-2, 44.19.13.00-8, 03.41.10.00-4, 44.16.31.00-1, 44.42.38.50-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: GRUPA J Dostawa linki nierdzewnej, szekli, kausz, zawiasów, skobli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA J Dostawa linki nierdzewnej, szekli, kausz, zawiasów, skobli. Wartość zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.53.11.00-2, 44.19.13.00-8, 03.41.10.00-4, 44.16.31.00-1, 44.42.38.50-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Utrzymanie urządzeń wodnych na terenie Gdyni
- Wykonanie projektu wraz z dostawą, montażem mebli i wyposażenia na Oddział Neurologii w Szpitalu im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni.
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Zakup artykułów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Usługa mineralizacji pasów ppoż. wokół budynków oraz wzdłuż linii kolejowych na terenie kompleksów wojskowych administrowanego przez KPW Gdynia w m. Hel.
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.