eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NysaDostawa dla chirurgii urazowo-ortopedycznej, zestawu motorowego akumulatorowego - wiertarki, rymera i piły, narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku, staplerów do zespoleń jelitowych i jelitowo-przełykowych, klipsów tytanowych oraz kontenerów do sterylizacji narzędzi dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-16

Nysa: Dostawa dla chirurgii urazowo-ortopedycznej, zestawu motorowego akumulatorowego - wiertarki, rymera i piły, narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku, staplerów do zespoleń jelitowych i jelitowo-przełykowych, klipsów tytanowych oraz kontenerów do sterylizacji narzędzi dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej
Numer ogłoszenia: 212532 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4087830, faks 077 4087833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla chirurgii urazowo-ortopedycznej, zestawu motorowego akumulatorowego - wiertarki, rymera i piły, narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku, staplerów do zespoleń jelitowych i jelitowo-przełykowych, klipsów tytanowych oraz kontenerów do sterylizacji narzędzi dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla chirurgii urazowo-ortopedycznej, zestawu motorowego akumulatorowego - wiertarki, rymera i piły, narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku, staplerów do zespoleń jelitowych i jelitowo-przełykowych, klipsów tytanowych oraz kontenerów do sterylizacji narzędzi dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej. W przetargu dopuszcza się składanie ofert częściowych na zadania: Zadanie nr 1 - dostawa endoprotez stawu biodrowego cementowych z panewką bipolarną - 2 poz. Zadanie nr 2 - dostawa endoprotez całkowitych cementowanych bez kołnierza - 3 poz. Zadanie nr 3 - dostawa endoprotez rewizyjnych bezcementowanych - 1 poz. Zadanie nr 4 - dostawa endoprotez całkowitych stawu kolanowego - cementowych -4 poz. Zadanie nr 5 - dostawa zestawu motorowego akumulatorowego - wiertarki, rymera i piły - 17 poz. Zadanie nr 6 - dostawa płytek - 23poz. Zadanie nr 7 - dostawa gwoździ Steinmana, Ruscha oraz drutów - 4 poz. Zadanie nr 8 - dostawa wierteł z zaczepem - 1 poz. Zadanie nr 9 - dostawa ostrzy - brzeszczotów do piły oscylacyjnej typ ACCULAN 3TIGA 673 - 1 poz. Zadanie nr 10 - dostawa gwoździ śródszpikowych blokowanych - 9 poz. Zadanie nr 11 - dostawa gwoździ śródszpikowych udowych długich i rekonstrukcyjnych - 8 poz. Zadanie nr 12 - dostawa wkrętów do kości korowej, łódkowatej, wkrętów kostkowych samogwintujących, drutów - 8 poz. Zadanie nr 13 - dostawa frezów do shavera - 3poz. Zadanie nr 14 - dostawa płytek i śrub do zespoleń kości ręki - 12poz. Zadanie nr 15 - dostawa staplerów - 1 poz. Zadania nr 16 - klipsów tytanowych -1 poz. Zadanie nr 17 - dostawa narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku - 13 poz. Zadanie nr 18 - dostawa kontenerów do sterylizacji -6 poz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.41.00-4, 33.18.30.00-6, 33.14.11.22-1, 33.16.90.00-2, 33.16.94.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - zał. nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. W zależności od rodzaju oferowanego sprzętu dokumenty określone w: ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004r Nr 93 poz. 896 ) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r Nr 251, poz. 2514 ). Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, będzie miał obowiązek dostarczenia wymaganego aktualnego dokumentu w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. 2. Katalogi - materiały informacyjne dotyczące oferowanych produktów zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie 48-300 Nysa, ul. Św. Piotra 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Św. Piotra 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa endoprotez stawu biodrowego cementowych z panewką bipolarną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa endoprotez stawu biodrowego cementowych z panewką bipolarną - 2poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa endoprotez całkowitych cementowanych bez kołnierza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - dostawa endoprotez całkowitych cementowanych bez kołnierza - 3poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa endoprotez rewizyjnych bezcementowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - dostawa endoprotez rewizyjnych bezcementowanych - 1 poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa endoprotez całkowitych stawu kolanowego - cementowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - dostawa endoprotez całkowitych stawu kolanowego - cementowych - 4poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa zestawu motorowego akumulatorowego - wiertarki, rymera i piły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - dostawa zestawu motorowego akumulatorowego - wiertarki, rymera i piły - 17poz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - dostawa płytek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - dostawa płytek -23poz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - dostawa gwoździ Steinmana, Ruscha oraz drutów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - dostawa gwoździ Steinmana, Ruscha oraz drutów - 4poz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - dostawa wierteł z zaczepem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - dostawa wierteł z zaczepem - 1poz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - dostawa ostrzy - brzeszczotów do piły oscylacyjnej typ ACCULAN 3TIGA 673.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - dostawa ostrzy - brzeszczotów do piły oscylacyjnej typ ACCULAN 3TIGA 673 -1poz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - dostawa gwoździ śródszpikowych blokowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - dostawa gwoździ śródszpikowych blokowanych - 9poz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - dostawa gwoździ śródszpikowych udowych długich i rekonstrukcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - dostawa gwoździ śródszpikowych udowych długich i rekonstrukcyjnych - 8poz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - dostawa wkrętów do kości korowej, łódkowatej, wkrętów kostkowych samogwintujących, drutów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - dostawa wkrętów do kości korowej, łódkowatej, wkrętów kostkowych samogwintujących, drutów - 8 poz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - dostawa frezów do shavera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 - dostawa frezów do shavera - 3 poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - dostawa płytek i śrub do zespoleń kości ręki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14 - dostawa płytek i śrub do zespoleń kości ręki - 12 poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - dostawa staplerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 15 - dostawa staplerów - 1 poz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadania nr 16 - klipsów tytanowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania nr 16 - klipsów tytanowych - 1 poz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 - dostawa narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 17 - dostawa narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku - 13 poz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 - dostawa kontenerów do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 18 - dostawa kontenerów do sterylizacji - 6 poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.94.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.