Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-05
Chorzów: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Apteki szpitalnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 212539 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499115, fax 032 2413952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.internetdsl.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zsm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Apteki szpitalnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych w zakresie następujących ofert częściowych: Część nr 1 zadania - Dezynfekcja rąk, błon śluzowych, ran i skóry Część nr 2 zadania - Dezynfekcja narzędzi i endoskopów Część nr 3 zadania - Mycie i dezynfekcja powierzchni Część nr 4 zadania - Pozostałe środki dezynfekcyjne dla sal operacyjnych Część nr 5 zadania - Preparaty stosowane w myjni endoskopowej typu Olympus ETD - 3 Szacunkowa wartość realizacji zadania nie przekracza w złotych równowartości kwoty 137 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia oferty w formie wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. złożą w terminie wyznaczonym przez zamawiającego ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, zamawiający żąda: 1.1 przedstawienia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji,zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym. W przypadku gdy ustawa nie nakłada obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie na piśmie; 1.2 przedstawienia przez Wykonawcę oświadczenia: - o spełnieniu warunków w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy; - o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 ustawy; - o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy; - o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , 2) wykazu wykonanych w okresie co najmniej ostatniego roku dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda przedstawienia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, żąda w szczególności przedstawienia w ofercie oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że wszystkie oferowane środki dezynfekcyjne posiadają karty charakterystyki a także aktualne rejestracje lub atesty wydawane przez upoważnione do tego jednostki badawcze, dopuszczające je do stosowania w lecznictwie zamkniętym na terenie Unii Europejskiej. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części IV B ust. 1 pkt 1.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe dokumenty należy złożyć zgodnie z przesłankami zawartymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie drukowanej dostępna jest w siedzibie zamawiającego odpłatnie w kwocie 5 zł w Dziale Zamówień Publicznych.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego: 41 - 500 Chorzów ul Strzelców Bytomskich 11 - sekretariat szpitala..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dezynfekcja rąk, błon śluzowych, ran i skóry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja rąk, błon śluzowych, ran i skóry.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dezynfekcja narzędzi i endoskopów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja narzędzi i endoskopów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mycie i dezynfekcja powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja powierzchni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pozostałe środki dezynfekcyjne dla sal operacyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozostałe środki dezynfekcyjne dla sal operacyjnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparaty stosowane w myjni endoskopowej typu Olympus ETD - 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty stosowane w myjni endoskopowej typu Olympus ETD - 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Modernizacja placu zabaw na terenie "Parku Hutników" przy ulicy Dąbrowskiego w Chorzowie w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- "Modernizacja placu zabaw na terenie skweru im. Jerzego Wyrobka przy ulicy Łukasińskiego w Chorzowie, w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 w Chorzowie, ul. Obrońców Chorzowa 14 - I/2025
- Budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 38 przy ul. Śląskiej 3 w Chorzowie, w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2025
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w przyczepach gastronomicznych
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, przyrządów do przetaczania płynów, do żywienia dojelitowego, asortymentu do sterylizacji i tlenoterapii.
- Dostawa środków do dezynfekcji i utrzymania higieny szpitalnej
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących
- TP/08D/03/2025 POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.