eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SochaczewPRZEBUDOWA ULICY ¦WIERKOWEJ O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ NA ODCINKU OD UL. D£UGIEJ DO ULICY POLNEJ W SOCHACZEWIE WRAZ Z ODCINKIEM BOCZNYM ULICY

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-06-29

Sochaczew: PRZEBUDOWA ULICY ¦WIERKOWEJ O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ NA ODCINKU OD UL. D£UGIEJ DO ULICY POLNEJ W SOCHACZEWIE WRAZ Z ODCINKIEM BOCZNYM ULICY
Numer og³oszenia: 212542 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sochaczew , ul. 1-go Maja 16, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622235 w. 347, faks 046 862-26-02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: PRZEBUDOWA ULICY ¦WIERKOWEJ O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ NA ODCINKU OD UL. D£UGIEJ DO ULICY POLNEJ W SOCHACZEWIE WRAZ Z ODCINKIEM BOCZNYM ULICY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy: ¦wierkowej o nawierzchni bitumicznej na odcinku od ul. D³ugiej do ul. Polnej wraz z odcinkiem bocznym ulicy. W tym: a) Wykonanie jezdni bitumicznej dwuwarstwowej ulicy ¦wierkowej na odcinku od ul. D³ugiej do ul. Polnej ( boczny odcinek drogi - wykonanie nawierzchni jednowarstwowej ¶cieralnej) na podbudowie z kamienia ³amanego ograniczonej z obu stron krawê¿nikami betonowymi wraz z oznakowaniem. b) Do Wykonawcy nale¿y równie¿ zapewnienie czasowej organizacji ruchu podczas wykonywania robót. c) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej po zakoñczeniu prac..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 18.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta powinna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 10 000,- PLN (s³ownie z³otych: dziesiêæ tysiêcy). Wadium mo¿e byæ wniesione (w zale¿no¶ci od wyboru Oferenta) w nastêpuj±cych formach: a)pieni±dzu, wp³aconym na konto: Bank PEKAO S.A. Nr 23124018221111000007198469 b) porêczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust3 pkt4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci 7.3 Kopie ww form wadium powinny byæ za³±czone w ofercie i potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em. Orygina³ powinien byæ z³o¿ony u Zamawiaj±cego w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do przetargu, nale¿y podaæ nazwê i numer postêpowania.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± ubiegaæ siê Oferenci, którzy spe³niaj± ni¿ej podane warunki: 2.1. Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spe³niaj± warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. 2.2. Wykonawca winien wykazaæ zdolno¶æ do finansowania przedmiotu zamówienia w formie posiadania ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej na kwotê nie mniejsz± ni¿ 500.000,00 z³ 2.3 Posiadaj± potencja³ kadrowy umo¿liwiaj±cy prawid³owe i terminowe wykonanie zamówienia, w tym wykwalifikowany personel legitymuj±cy siê uprawnieniami ( w bran¿y drogowej) do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania budow± oraz wszystkimi robotami bran¿owymi ujêtymi w zamówieniu, oraz legitymuj±cymi siê za¶wiadczeniem o uiszczaniu obowi±zuj±cych sk³adek na rzecz w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa. 2.4. Posiadaj± odpowiedni potencja³ sprzêtowy. Oferent musi byæ w³a¶cicielem lub mieæ zapewniony dostêp (przez dzier¿awê, wynajem lub w inny sposób) do sprzêtu niezbêdnego do realizacji zamówienia, przyjêtego przy wycenie robót. 2.5. Oferent powinien wykazaæ, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat od ukazania siê og³oszenia o przetargu minimum 3 zadania inwestycyjne w terenie miejskim odpowiadaj±cym swoim rodzajem i warto¶ci± niniejszemu zamówieniu. 2.6. Oferent udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy. 2.7. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci ( nie mniej ni¿ 500 000 PLN) 2.8. UWAGA!!! Oferent z³o¿y pisemne Zobowi±zanie, i¿ w przypadku wygrania przetargu Oferent ubezpieczy przedmiot umowy do faktycznej jego wysoko¶ci..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty i o¶wiadczenia: 4.1.1 Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, o profilu odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.1.2 O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 1. 4.1.3 Za¶wiadczenie urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.1.4 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.1.5 Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialno¶ci podmiotów zbiorowych); 4.1.6 Sprawozdanie finansowe, a je¿eli podlega ono badaniu przez bieg³ego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowo¶ci równie¿ z opini± o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowi±zanych do sporz±dzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty okre¶laj±ce obroty, zysk oraz zobowi±zania i nale¿no¶ci - za rok 2008 (zgodnie z pkt. 2.2. SIWZ); 4.1.7 Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizacjê przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynno¶ci - zgodnie z za³±cznikiem nr 2 oraz uprawnienia niezbêdne do realizacji zamówienia. Winny to byæ decyzje o nadaniu uprawnieñ oraz za¶wiadczenia o wpisie na listê cz³onków oraz za¶wiadczenie o uiszczaniu sk³adek na rzecz okrêgowej izby in¿ynierów budownictwa a tak¿e opis do¶wiadczeñ zawodowych. 4.1.8 Dane o do¶wiadczeniu zawodowym Oferenta potwierdzone pozytywnymi referencjami od poprzednich Inwestorów (min.3 - z podaniem zakresu prac, terminem realizacji i warto¶ci±). Przedstawiony opis zrealizowanych zamówieñ winien potwierdzaæ spe³nienie warunku opisanego w pkt 2.5. niniejszej Instrukcji oraz przedstawiaæ roboty wykonane w okresie ostatnich 5 lat licz±c od miesi±ca ukazania siê og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych 4.1.9 Wype³niony formularz zawieraj±cy wykaz podstawowego sprzêtu i urz±dzeñ, przewidzianych przy realizacji zamówienia(wg wzoru na za³±czniku nr 4). 4.1.10 Informacjê z banku kredytuj±cego na temat wysoko¶ci dostêpnego kredytu lub informacja okre¶laj±ca posiadane ¶rodki lub dostêp do nich. 4.1.11. Zaparafowane istotne postanowienia umowy. 4.1.12. Polisa ubezpieczeniowa wraz z pisemnym zobowi±zaniem ¿e Oferent w przypadku wygrania przetargu ubezpieczy przedmiot umowy do faktycznej jego wysoko¶ci zgodnie z punktem 2.8. SIWZ. 4.1.13. Kosztorysy ofertowe sporz±dzone zgodnie z SIWZ 4.1.14 Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast ww dokumentów sk³ada dokumenty okre¶lone w §2 rozporz±dzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane ( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. nr 87, poz. 605). Dokumenty te sk³ada siê w sposób i na zasadach okre¶lonych w ust. 2 i 3 wy¿ej powo³anego §. 4.1.15 Pisemne zobowi±zanie do zawarcia umowy na warunkach okre¶lonych w SIWZ w przypadku konsorcjum firm. Taka umowa winna zawieraæ : a) wskazanie podmiotów tworz±cych konsorcjum, b) okre¶lenie celu wspólnych dzia³añ jako: z³o¿enie wspólnej oferty oraz zrealizowanie przedmiotu zamówienia, c) wskazanie zakresu obowi±zków i dzia³añ ka¿dego z uczestników konsorcjum (z podaniem procentowego udzia³u w realizacji zamówienia), d) oznaczenie czasu trwania konsorcjum na okres nie krótszy ni¿ okres realizacji przedmiotu zamówienia, e) stwierdzenie, i¿ ka¿dy z cz³onków konsorcjum odpowiada wobec Zamawiaj±cego solidarnie, f) okre¶lenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do czynno¶ci faktycznych wobec Zamawiaj±cego (tzw. Lidera konsorcjum), g) zakaz rozwi±zania umowy konsorcjum poprzez jakiekolwiek dzia³anie stron konsorcjum do chwili ustania okresów rêkojmi i gwarancji, h) zakaz zmiany uczestników konsorcjum. 4.1.16. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu oraz z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie tych warunków. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca siê aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew.bip.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Urz±d Miasta ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.