Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-22
Gorzów Wielkopolski: organizacja szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy (znak AG-0202-5/2011)
Numer ogłoszenia: 212542 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Walczaka 110, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 736 06 43, faks 0-95 736 06 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy (znak AG-0202-5/2011).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy m.in.: młodzieży poniżej 25 roku życia, osób długotrwale bezrobotnych, pow. 50 roku życia, osób niepełnosprawnych, współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, PFRON, Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie kursów: Część 1) Kurs pilarz-drwal (10 osób) Część 2) Uprawnienia elektryczne eksploatacyjne do 1 KV (10 osób) Część 3) Kurs monter instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych (10 osób) Część 4) Kurs specjalista ds. sprzedaży (10 osób) Część 5) Kurs przedsiębiorczości (10 osób) Cześć 6) Kurs prawa jazdy kat. E do C (10 osób).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Część 1) Kurs pilarz-drwal (5 osób) Część 2) Uprawnienia elektryczne eksploatacyjne do 1 KV (5 osób) Część 3) Kurs monter instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych (5 osób) Część 4) Kurs specjalista ds. sprzedaży (5 osób) Część 5) Kurs przedsiębiorczości (5 osób) Cześć 6) Kurs prawa jazdy kat. E do C (5 osób)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy (podstawa prawna: ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. Nr 69, poz. 415 z 2008 z późn. zm.) - dotyczy wszystkich części zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie uznany, jeśli wykonawca wykaże do części zamówienia, o którą się ubiega, że w ciągu ostatnich 3 lat przeprowadził min. 1 szkolenie grupowe bez względu na tematykę oraz przedstawi 1 referencję potwierdzającą należyte wykonanie zamówienia wystawione przez podmiot zlecający (z wyłączeniem wykonawcy, jego oddziałów i filii oraz instytucji szkoleniowych). Przez szkolenie grupowe należy rozumieć szkolenie zlecone przez inny podmiot, dla grupy min. 8 osób szkolących się w tym samym miejscu i czasie, tj. na tych samych zajęciach, chyba że, ze względu na specyfikę szkolenia lub wymagania zlecającego zostało ono przeprowadzone w pod-grupach, w różnych salach. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1) Kurs pilarz-drwal (10 osób): warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże 1 salę wykładową dla 10 osób wyposażoną w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika (książka lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis - każdego po 10 szt.), piły łańcuchowe (pilarki spalinowe) - 10 szt., wykaszarki (kosy spalinowe) - 3, siekiery - 4 szt., młoty - 4 szt., tirfory - 4 szt., pilniki - 4 szt., odzież ochronną przeciwprzepięciową (spodnie - 10 szt., zestaw rękawic - 10 szt. , koszule - 10 szt., kaski - 10 szt.), miejsce do realizacji zajęć praktycznych (tereny leśne Nadleśnictw). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Część 2) Uprawnienia elektryczne eksploatacyjne do 1 KV (10 osób): warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże 1 salę wykładową dla 10 osób wyposażoną w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika (książka lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis - każdego po 10 szt.), minimum po 10 szt. następującego sprzętu: przyrządy kontrolno-pomiarowe, wkrętaki, szczypce, ucinaczki, szczypce do zdejmowania izolacji, szczypce do zaciskania, przyrząd do wykrywania przewodów w ścianie oraz materiały eksploatacyjne (przewody, osprzęt elektroizolacyjny - po 10 kompletów). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Część 3) Kurs monter instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych (10 osób): warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże 1 salę wykładową dla 10 osób wyposażoną w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika (książka lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis - każdego po 10 szt.), minimum po 5 szt. - młotków, miar, zestawu wierteł, nożyce do rur, wiertarek, zgrzewarek, poziomic, gwinciarek, lutownic, spawarek, urządzeń do klejenia, zestawy materiałów hydraulicznych (rury, kolanka, złączki, itd.- 10 zestawów), miejsce do prowadzenia zajęć praktycznych dostosowane do potrzeb szkolenia dla 10 uczestników. Odzież ochronną tj.koszulę, spodnie, buty, rękawice, maska ochronna, itp. - 10 zestawów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Część 4) Kurs specjalista ds. sprzedaży (10 osób): warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże 1 salę wykładową dla 10 osób wyposażoną w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika (książka lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis - każdego po 10 szt.), zestawy komputerowe (komputer, monitor, klawiatura, mysz) lub laptopy z licencjonowanym oprogramowaniem komputerowym: Windows, pakiet Office - po 10 szt., kasy fiskalne - po 10 szt. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Część 5) Kurs przedsiębiorczości (10 osób): warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże 1 salę wykładową dla 10 osób wyposażoną w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika (książka lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis - każdego po 10 szt.), zestawy komputerowe (komputer, monitor, klawiatura, mysz) lub laptopy z licencjonowanym oprogramowaniem komputerowym: Windows, pakiet Office - po 10 szt., kasy fiskalne - 10 szt. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Cześć 6) Kurs prawa jazdy kat. E do C (10 osób): warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże 1 salę wykładową dla 10 osób wyposażoną w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika (książka lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis - każdego po 10 szt.), samochód ciężarowy z przyczepą - min. 2 szt. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1) Kurs pilarz-drwal (10 osób): warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże minimum 2 wykładowców/instruktorów z wykształceniem wyższym - inżynier leśnictwa lub wykształceniem średnim - technik leśnictwa, którzy przeszkolili po min. 30 osób w ciągu ostatnich 3 lat na kursach pilarza / drwala. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Część 2) Uprawnienia elektryczne eksploatacyjne do 1 KV (10 osób): warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże minimum 2 wykładowców/instruktorów z wykształceniem średnim elektrycznym lub wyższym elektrycznym (zawód: inżynier elektryk, technik elektryk), którzy przeszkolili po min. 30 osób w ciągu ostatnich 3 lat na kursach dla elektryków z zakresu uprawnień elektrycznych eksploatacyjnych do 1 kv. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Część 3) Kurs monter instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych (10 osób): warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże minimum 2 wykładowców/instruktorów posiadających przygotowanie zawodowe budowlane (zawód: technik budownictwa, inżynier budownictwa), którzy przeszkolili po min. 30 osób w ciągu ostatnich 3 lat na kursach dla monterów instalacji wodnych / kanalizacyjnych, hydraulików lub technologów robót wykończeniowych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Część 4) Kurs specjalista ds. sprzedaży (10 osób): warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże minimum 3 wykładowców/instruktorów posiadających wykształcenie wyższe, 1 osobę - zawód ekonomista, 1 osobę - zawód prawnik, 1 osobę - zawód psycholog, którzy przeszkolili po min. 30 osób w ciągu ostatnich 3 lat na kursach dla specjalistów ds. sprzedaży, handlowców, przedstawicieli handlowych, sprzedawców. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Część 5) Kurs przedsiębiorczości (10 osób): warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże minimum 3 wykładowców/instruktorów posiadających wykształcenie wyższe, po 1 osobie w zawodzie: ekonomista, prawnik, psycholog, którzy przeszkoliły po min. 30 osób w ciągu ostatnich 3 lat na kursach z zakresu przedsiębiorczości. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Cześć 6) Kurs prawa jazdy kat. E do C (10 osób): warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże minimum 2 wykładowców/instruktorów posiadających wykształcenie średnie lub wyższe, uprawnienia instruktora nauki jazdy, prawo jazdy kat. C i E do C, którzy przeszkolili po min. 30 osób w ciągu ostatnich 3 lat na kursach prawa jazdy kat. E do C. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie uznany za spełniony po złożeniu oświadczenia do każdej części zamówienia, o którą ubiega się wykonawca (zał. siwz).Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) Ofertę zgodnie z rozdziałem I siwz do każdej części zamówienia, o którą ubiega się wykonawca - w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, b) Odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz), c) Oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych wojewódzkiego urzędu pracy. d) Kopię dokumentów potwierdzających jakość usług szkoleniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, jeżeli wykonawca posiada aktualny, na dzień składania ofert certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wystawiony przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, wydany wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO i/lub aktualną akredytację wydaną wykonawcy przez kuratora oświaty na podstawie przepisów ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 ze zm.) potwierdzającą wysoki standard jakości usług szkoleniowych w zakresie szkoleń zgodnych z częścią zamówienia, o którą ubiega się wykonawca. W przypadku, gdy przedstawiony dokument nie potwierdza w sposób jednoznaczny posiadanie przez wykonawcę akredytacji na szkolenie, o które ubiega się wykonawca, w takiej sytuacji wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dodatkowo stosowne oświadczenie lub dokument, z treści którego wynika, że akredytacja obejmowała szkolenie odpowiadające części zamówienia, o które ubiega się wykonawca.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - jakość - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wlkp., ul. Walczaka 110, 66-400 Gorzów Wlkp., pok. nr 113.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wlkp., ul. Walczaka 110, sekretariat pok. 203..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Projekt Kameleon.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs pilarz-drwal (10 osób).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba osób do przeszkolenia - 10, 2. Ilość godzin szkolenia - min. 144 godzin na 1 uczestnika, 3. Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 38 godzin, 4. Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 106 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uprawnienia elektryczne eksploatacyjne do 1 KV (10 osób).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba osób do przeszkolenia - 10 osób, 2. Ilość godzin szkolenia - min. 30 godzin na 1 uczestnika, 3. Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 20 godzin, 4. Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 10 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs monter instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych (10 osób).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba osób do przeszkolenia - 10, 2. Ilość godzin szkolenia ogółem - min. 210 godzin na 1 uczestnika, 3. Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 50 godzin, 4. Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 160 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs specjalista ds. sprzedaży (10 osób).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba osób do przeszkolenia - 10, 2. Ilość godzin szkolenia - min. 150 godzin na 1 uczestnika, 3. Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 30 godzin, 4. Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 120 godzin łącznie z obsługą komputera (60 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs przedsiębiorczości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba osób do przeszkolenia - 10, 2. Ilość godzin szkolenia - min. 150 godzin na 1 uczestnika, 3. Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 30 godzin, 4. Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 120 godzin łącznie z obsługą komputera (60 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. E do C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba osób do przeszkolenia - 10, 2. Ilość godzin szkolenia - min. 50 godzin na 1 uczestnika, 3. Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 25 godzin, 4. Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 25 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.