Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-05
Żydowo: Przetarg nieograniczony na usługę przeprowadzenia kursów skierowanych dla osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Gębarzewie o specjalnościach: STOLARZ, MALARZ-TAPECIARZ, SPAWACZ metodą MMA wraz z cyklem zajęć aktywizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 212543 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Gębarzewie , Gębarzewo, 62-241 Żydowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4292300, faks 061 4262453.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowiości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę przeprowadzenia kursów skierowanych dla osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Gębarzewie o specjalnościach: STOLARZ, MALARZ-TAPECIARZ, SPAWACZ metodą MMA wraz z cyklem zajęć aktywizacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia trzech odrębnych kursów o specjalnościach: STOLARZ, MALARZ- TAPECIARZ, SPAWACZ metodą MMA wraz z cyklem zajęć aktywizacyjnych skierowanych dla osób odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Gębarzewie w ramach realizacji przez jednostkę projektu: Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ograniczając go jedynie go przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi szkoleniowe współfinansowane ze środków Unii Europejskiej o tożsamej tematyce, co dany kurs stanowiący przedmiot zamówienia. Wartość wykonanych usług w ramach danego kursu musi obejmować minimum 80 % wartości oferty brutto. Wykonawca musi wykazać, że usługi te były lub są wykonywane należycie dostarczając stosowne referencje, listy polecające.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ograniczając go jedynie go przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ograniczając go jedynie go przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ograniczając go jedynie go przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do podpisywania oświadczeń woli w imieniu oferenta, formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Preliminarz kosztów danego kursu uwzględniający koszty, jakie poniesie Wykonawca łącznie z kosztami egzaminu, kosztami ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, kosztami badań z zakresu medycyny pracy, kosztami wynagrodzenia wykładowców, kosztami materiałów szkoleniowych, materiałów do części praktycznej kursu itp. Preliminarz kosztów danego kursu jest zawarty w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Powołując się na art. 144 ust. 1 Ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunkiem zmiany, o której mowa wyżej, może być zmniejszenie liczby osób do przeszkolenia, co w konsekwencji może wpłynąć na obniżenie wynagrodzenia wykonawcy za zorganizowanie i przeprowadzenie danego kursu. Ponadto istotne zmiany dotyczyć mogą zmiany terminu przewidzianego dla zakończenia danego kursu będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Gębarzewie
62-241 Żydowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny w Gębarzewie 62-241 Żydowo Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 13.11.2012.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs STOLARZ wraz z cyklem zajęć aktywizacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest nabycie przez osoby odbywające karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Gębarzewie wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do pracy jako stolarz oraz przygotowanie ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, liczba kursów - 1cykl, liczba uczestników - 12, czas trwania kursu - 90h, liczba godzin szkolenia teoretycznego kursu - 30h, liczba godzin szkolenia praktycznego kursu - 60h, zajęcia aktywizacyjne - 16h, zajęcia aktywizacyjne są integralną częścią ww. kursu, lecz nie wlicza się ich w zakres godzinowy kursu przez jedną godzinę zajęć dydaktycznych rozumie się godzinę lekcyjną, czyli 45 minut. Program kursu musi obejmować co najmniej następujące zagadnienia: zapoznanie z materiałami stolarskimi (płyty z drewna; sklejki; elementy z tworzyw sztucznych; okucia meblarskie i stolarskie; farby, lakiery, kleje), zapoznanie z maszynami i urządzeniami do obróbki drewna (piły, strugarki, szlifierki), bezpieczeństwo i higiena pracy przy wykonywaniu robót stolarskich. praktyka produkcji wyrobów stolarskich, praktyka wyrabiania poszczególnych elementów stolarskich, praktyka obróbki poszczególnych elementów oraz przygotowanie ich do montażu, praktyka montażu wyrobów stolarskich, praktyka składania elementów w całość produktu, praktyka końcowej obróbki produktu. Zajęcia aktywizacyjne. Celem zajęć aktywizacyjnych jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do powrotu na rynek pracy po okresie zakończenia odbywania kary pozbawienia wolności, a w szczególności ich aktywizacji w zakresie odkrywania własnych możliwości i umiejętności, komunikacji interpersonalnej, korzystania z ofert doradztwa zawodowego, poruszania się na rynku pracy, efektywnego zagospodarowania czasu, tworzenia odpowiedniej dokumentacji aplikacyjnej, przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej. liczba zajęć aktywizacyjnych -1 cykl dla każdego z w/w kursów. czas trwania zajęć aktywizacyjnych - 16 godzin lekcyjnych, zajęcia aktywizacyjne są integralną częścią każdego z w/w kursów, lecz nie wlicza się ich w zakres godzinowy kursów przez jedną godzinę zajęć lekcyjnych należy rozumieć 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs MALARZ-TAPECIARZ wraz z cyklem zajęć aktywizacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest nabycie przez osoby odbywające karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Gębarzewie wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do pracy jako malarz- tapeciarz oraz przygotowanie ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, liczba kursów - 1cykl, liczba uczestników - 12, czas trwania kursu - 90h, liczba godzin szkolenia teoretycznego kursu - 30h, liczba godzin szkolenia praktycznego kursu - 60h zajęcia aktywizacyjne - 16h zajęcia aktywizacyjne są integralną częścią ww. kursu, lecz nie wlicza się ich w zakres godzinowy kursu przez jedną godzinę zajęć dydaktycznych rozumie się godzinę lekcyjną, czyli 45 minut. Program kursu musi obejmować co najmniej następujące zagadnienia: warunki przystąpienia do robót malarskich, charakterystyka i zasady doboru technik malarskich, techniki malowania, materiały malarskie i tapeciarskie, narzędzia i sprzęt do malowania i tapetowania, podłoża i ich przygotowanie do malowania i tapetowania, bezpieczeństwo i higiena pracy. praktyka robót malarskich poznanymi technikami i użyciu odpowiednich narzędzi, praktyka przyklejania rożnych rodzajów tapet, praktyka obliczania ilości robót, potrzebnych materiałów. Zajęcia aktywizacyjne. Celem zajęć aktywizacyjnych jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do powrotu na rynek pracy po okresie zakończenia odbywania kary pozbawienia wolności, a w szczególności ich aktywizacji w zakresie odkrywania własnych możliwości i umiejętności, komunikacji interpersonalnej, korzystania z ofert doradztwa zawodowego, poruszania się na rynku pracy, efektywnego zagospodarowania czasu, tworzenia odpowiedniej dokumentacji aplikacyjnej, przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej. liczba zajęć aktywizacyjnych -1 cykl dla każdego z w/w kursów. czas trwania zajęć aktywizacyjnych - 16 godzin lekcyjnych, zajęcia aktywizacyjne są integralną częścią każdego z w/w kursów, lecz nie wlicza się ich w zakres godzinowy kursów przez jedną godzinę zajęć lekcyjnych należy rozumieć 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs SPAWACZ metodą MMA wraz z cyklem zajęć aktywizacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest nabycie przez osoby odbywające karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Gębarzewie wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie spawania elektrycznego elektrodami otulonymi (MMA) oraz przygotowania ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, liczba kursów - 1cykl, liczba uczestników - 12, czas trwania kursu - 163h, liczba godzin szkolenia teoretycznego kursu - 23h, liczba godzin szkolenia praktycznego kursu - 140h, zajęcia aktywizacyjne - 16h, zajęcia aktywizacyjne są integralną częścią ww. kursu, lecz nie wlicza się ich w zakres godzinowy kursu przez jedną godzinę zajęć dydaktycznych rozumie się godzinę lekcyjną, czyli 45 minut. Program kursu musi obejmować co najmniej następujące zagadnienia: zastosowanie elektryczności do spawania łukowego, urządzenia i materiały spawalnicze, procesy spawania, oznaczenie i wymiarowanie spoin, metody przygotowania złączy do spawania, kwalifikowanie spawaczy, budowa i użytkowanie urządzeń do spawania elektrodami otulonymi i typowe parametry, elektrody otulone, bezpieczeństwo i higiena pracy. Zajęcia aktywizacyjne celem zajęć aktywizacyjnych jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do powrotu na rynek pracy po okresie zakończenia odbywania kary pozbawienia wolności, a w szczególności ich aktywizacji w zakresie odkrywania własnych możliwości i umiejętności, komunikacji interpersonalnej, korzystania z ofert doradztwa zawodowego, poruszania się na rynku pracy, efektywnego zagospodarowania czasu, tworzenia odpowiedniej dokumentacji aplikacyjnej, przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej. liczba zajęć aktywizacyjnych -1 cykl dla każdego z w/w kursów. czas trwania zajęć aktywizacyjnych - 16 godzin lekcyjnych, zajęcia aktywizacyjne są integralną częścią każdego z w/w kursów, lecz nie wlicza się ich w zakres godzinowy kursów przez jedną godzinę zajęć lekcyjnych należy rozumieć 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługi szkoleniowo-kompetencyjne w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Dzierżoniowie"
- Przeprowadzenie kursu florystycznego
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.