To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-06
Gdańsk: Wykonanie remontu sali obsługi klientów oraz wymianę kanalizacji sanitarnej żeliwnej na PCV w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 43.
Numer ogłoszenia: 212551 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181685 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku, ul. Kołobrzeska 43, 80-391 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 69 09 100, faks 058 69 09 101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu sali obsługi klientów oraz wymianę kanalizacji sanitarnej żeliwnej na PCV w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 43..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1 Wykonanie robót budowlanych, robót elektrycznych oświetlenia i zasilania w sali obsługi klientów: 1.demontaż sufitu podwieszanego, 2.wykonanie konstrukcji dla zawieszenia sufitu podwieszanego z profili aluminiowych- włożenie sufitów podwieszanych z płyty mineralnej do zabudowy sufitu -( sufit Armstrong na profilach Microlook lub inny o takich samych parametrach jakościowych i technicznych), 3.zeskrobanie i zmycie starych farb ze ścian, 4.zagruntowanie powierzchni ścian, 5.naprawa uszkodzonych tynków, 6.założenie narożników, 7.szpachlowanie ścian, 8.malowanie ścian dwukrotne farbą dyspersyjną akrylową odporną na szorowanie na mokro kl.2 wg PN-EN 13300; 2002 lub inną o równoważnych parametrach, dopuszczoną do stosowania w pomieszczeniach użyteczności publicznej o dużym natężeniu ruchu, 9.zabezpieczenie pomieszczeń folią, 10.prace stolarskie- przesunięcie i dopasowanie istniejącej zabudowy blatów roboczych, 11.szlifowanie posadzki z kamieni naturalnych, 12.wykonanie instalacji elektrycznej, 13.montaż sieci elektrycznych, 14.montaż osprzętu elektrycznego, 15.sprawdzenie punktu odbioru energii Powyższe prace należy wykonać w sposób umożliwiający korzystanie z części sali obsługi Klientów w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Urzędu. CZĘŚĆ 2 Wykonanie instalacji sanitarnej - wymiana rur kanalizacyjnych żeliwnych na PCV na poziomie piwnicy, parteru i I piętra. 1.Odkrycie zakrytych pionów kanalizacyjnych (zdjęcie płytek z glazury), 2.demontaż rurociągów kanalizacji sanitarnej z żeliwa, 3.montaż instalacji sanitarnej PCV, 4.usunięcie i utylizacja gruzu Prace dotyczące wymiany instalacji kanalizacji sanitarnej należy wykonywać w sposób umożliwiający normalne funkcjonowanie Urzędu. Prace wymagające wyłączenia kanalizacji z użytku należy wykonać po godzinach pracy Urzędu lub w dni wolne. Szczegółowy wykaz robót przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia określony został w Przedmiarze Robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załącznik do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie robót budowlanych, robót elektrycznych oświetlenia i zasilania w sali obsługi klientów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU MAR-TRANS Jolanta Martyna, ul. Słowackiego 29/17, 80-257 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87618,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105277,80
Oferta z najniższą ceną: 105277,80 / Oferta z najwyższą ceną: 105277,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie instalacji sanitarnej - wymiana rur kanalizacyjnych żeliwnych na PCV na poziomie piwnicy, parteru i I piętra.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU MAR-TRANS Jolanta Martyna, ul. Słowackiego 29/17, 80-257 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24922,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30401,38
Oferta z najniższą ceną: 30401,38 / Oferta z najwyższą ceną: 30401,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Remont i przebudowa budynku warsztatów szkolnych w ramach projektu pn. Zwiększenie potencjału zawodowego Zespołu Szkół nr 1 w Kłobucku.
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rębków
- Modernizacja elewacji budynku Urzędu Miasta Bochnia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.