eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworWywóz odpadów komunalnych oraz skratek i zawartości piaskowników z obiektów administrowanych przez Urząd Miejski w Jaworze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-24

Jawor: Wywóz odpadów komunalnych oraz skratek i zawartości piaskowników z obiektów administrowanych przez Urząd Miejski w Jaworze
Numer ogłoszenia: 21255 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5715 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jawor, ul. Rynek 1, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 8702021, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych oraz skratek i zawartości piaskowników z obiektów administrowanych przez Urząd Miejski w Jaworze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych oraz skratek i zawartości piaskowników z obiektów administrowanych przez Urząd Miejski w Jaworze. Zakres usług obejmuje: 1) Wywóz odpadów komunalnych wraz z kosztami ich składowania (kod odpadu 20 03 01), z następujących obiektów: a) Cmentarz Komunalny ul. Słowackiego poj. KP-7 - szt.10 b) Urząd Miejski w Jaworze Rynek 1 poj. 1100 l - szt. 1 c) Referat Wod-Kan ul. Poniatowskiego 22 poj. 1100 l - szt. 1 d) Oczyszczalnia ścieków Małuszów poj. 1100 l - szt. 1 e) Przepompownia ścieków ul. Starojaworska poj. 110 l - szt. 1 f) SUW Park Miejski ul. Parkowa poj. 240 l - szt. 1 g) AKSUW Paszowice poj. 110 l - szt. 2 2) Wywóz odpadów skratek i zawartości piaskowników wraz z kosztami ich składowania, z następujących obiektów: a) Oczyszczalnia ścieków Małuszów (kod odpadu 19 08 02) poj. KP-7 - szt.1 b) Przepompownia ścieków ul. Starojaworska (kod odpadu 19 08 01) poj. KP-7 - szt.1 c) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz ustawienia w/w pojemników na swój koszt i własne ryzyko (z wyjątkiem pojemnika KP-7 zlokalizowanego na Przepompowni ścieków ul. Starojaworska stanowiącego własność Zamawiającego). d) Wywóz odpadów wykonywany będzie na zgłoszenie telefoniczne, jednak nie częściej jak jeden raz w tygodniu. e) Potwierdzenie wykonania usługi nastąpi każdorazowo na podstawie protokołu sporządzonego przez przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. Protokół musi określać dokonaną szacunkową objętość usuwanych odpadów. f) Wykonawca zobowiązuje się do składowania odpadów na składowisku odpadów. g) Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania wokół i w miejscu postawienia pojemników, po każdorazowym opróżnieniu pojemnika. h) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz należytą staranność oferowanych usług. i) Wykonawca do wykonania usługi zapewnia niezbędne materiały i sprzęt, odpowiadające obowiązującym przepisom i normom, dba o stan techniczny, dezynfekcję oraz estetykę pojemników lub kontenerów oraz odpowiednie zabezpieczenie ich przed zniszczeniem. j) Wykonawca musi posiadać wszelkie decyzje i pozwolenia niezbędne do prowadzenia działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów. 2. Kody odpadów przewidzianych do wywozu zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 poz. 1206): Odpady z grupy 19 08 01 - Skratki Odpady z grupy 19 08 02 - Zawartość piaskowników Odpady z grupy 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjnym i Handlowym, COM-D Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 25, 59-400 Jawor, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136336,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137611,66

  • Oferta z najniższą ceną: 137611,66 / Oferta z najwyższą ceną: 137611,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.