Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-25
Iława: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów do stabilizacji kręgosłupa, do rekonstrukcji ACL, zestawów do szycia łąkotek oraz systemów do separacji autologicznych czynników wzrostu z podziałem na 4 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 24/2014)
Numer ogłoszenia: 212560 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów do stabilizacji kręgosłupa, do rekonstrukcji ACL, zestawów do szycia łąkotek oraz systemów do separacji autologicznych czynników wzrostu z podziałem na 4 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 24/2014).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów do stabilizacji kręgosłupa, do rekonstrukcji ACL, zestawów do szycia łąkotek oraz systemów do separacji autologicznych czynników wzrostu z podziałem na 4 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 24/2014) Zadanie nr 1 Systemy do stabilizacji kręgosłupa Zadanie nr 2 Zestaw do rekonstrukcji ACL Zadanie nr 3 Zestaw do szycia łąkotek Zadanie nr 4 System do separacji autologicznych czynników wzrostu ZADANIE 1 SYSTEMY DO STABILIZACJI KRĘGOSŁUPA 1. Zapewnienie i zagwarantowanie narzędzi do implantacji na czas trwania umowy (koszt zapewnienia, naprawa i ostrzenie instrumentarium oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godzin od zgłoszenia wliczone w cenę implantów), 2. Przeszkolenie personelu w zakresie implantacji i instrumentowania Zadanie nr 2 Zestaw do rekonstrukcji ACL 1. Utworzenie u Zamawiającego depozytu, w skład którego wchodzi 1 typoszereg (pełny zakres rozmiarów wymaganych przez Zamawiającego) wszystkich elementów składowych zestawów, uzupełnienie depozytu w ciągu 48 godzin 2. Zapewnienie i zagwarantowanie narzędzi do implantacji na czas trwania umowy (koszt zapewnienia, naprawa i ostrzenie instrumentarium oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godzin od zgłoszenia wliczone w cenę przedmiotu umowy), 3. Przeszkolenie personelu w zakresie implantacji i instrumentowania ZADANIE NR 3 ZESTAW DO SZYCIA ŁĄKOTEK 1. Biowchłanialny szew do szycia łąkotek- 80% wytrzymałości w 6 tygodni, 10% w 12 tygodniu 2. Elastyczny system, umożliwiający niezakłuconą pracę łąkotki, niskoprofilowy, zminimalizowany wpływ na chrząstkę stawową. Nie wymaga mierzenia, pozwala na dotarcie do każdego miejsca łąkotki, bez możliwości uszkodzenia naczyń i nerwów. 13 mm igły wprowadzające o kątach 0o, 12o, 27o 3. Implanty pakowane po 1 sztuce. ZADANIE NR 4 SYSTEM DO SEPARACJI AUTOLOGICZNYCH CZYNNIKÓW WZROSTU 1. Utworzenie u Zamawiającego depozytu, w skład którego wchodzi 1 typoszereg wszystkich elementów składowych zestawów, uzupełnienie depozytu w ciągu 48 godzin 2. Zapewnienie i zagwarantowanie wirówki na czas trwania umowy (koszt zapewnienia wirówki wliczony w cenę przedmiotu umowy) 3. Przeszkolenie personelu w zakresie implantacji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-0, 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
16.1. Istotne postanowienia do umowy zawiera załącznik Nr 6 do SIWZ - projekt umowy. 16.1.1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego nie wcześniej niż 5 lub 10 dni (w zależności od formy przekazania) od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty i nie później niż w terminie związania ofertą z uwzględnieniem art. 94 ust. 2 ustawy. 16.1.2. W przypadku otrzymania zamówienia przez podmiot występujący wspólnie Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobligowany do przedłożenia umowy regulującej współpracę podmiotu występującego wspólnie. 16.2. Zamawiający na wniosek Wykonawcy który złożył najkorzystniejszą ofertę -wybranemu Wykonawcy prześle umowę do podpisu listem poleconym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Systemy do stabilizacji kręgosłupa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapewnienie i zagwarantowanie narzędzi do implantacji na czas trwania umowy (koszt zapewnienia, naprawa i ostrzenie instrumentarium oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godzin od zgłoszenia wliczone w cenę implantów), 2. Przeszkolenie personelu w zakresie implantacji i instrumentowania 1. Stabilizacja transpedikularna do urazów kręgosłupa piersiowego i lędźwiowego do zastosowania w złamaniach. Wymagania: - materiał stop tytanu - śruby przeznasadowe, samotnące o cylindrycznym profilu gwintu i stożkowym rdzeniu, śruby tulipanowe jednoosiowe i wieloosiowe o średnicy śrub od 4,5 do 8,5mm ze skokiem co 1mm, długość śrub 25-60mm ze skokiem co 5mm -prety tytanowe o długości od 40-480mm i średnicy 6mm, przyciete co 10mm - łaczniki poprzeczne wieloosiowe z możliwością bezproblemowego połączenia pretów przebiegających względem siebie pod dowolnym kątem, którego zastosowanie zmniejsza traumatyzację kolumny tylnej kręgosłupa, od 17 do 99mm Zestaw: 8 śrub, 8 blokerów, 2 pręty, 1 poprzeczka 2. Stabilizacja potyliczno-szyjna System łączący łuskę kości potylicznej z kręgosłupem w przypadkach niestabilności szczytowo -potylicznej Wymagania: -system oparty na konstrukcji łaczącej pręty ze śrubami i/lub hakami (w części kręgosłupowej) oraz płytki i wkręty potyliczne (w części potylicznej), -konstrukcję tworzą: 2 pręty oraz 2 płytki potyliczne - po jednej parze na każdą ze stron, -dostępne płytki proste lub wstępnie dogięte, z możliwością dodatkowego ich dogięcia, -mocowanie płytki potylicznej do potylicy za pomocą wkrętów, -wkręty potyliczne o średnicach 3,5 mm oraz 4 mm (rewizyjne) o długościach od 6 mm do 24 mm ze skokiem co 2 mm, dodatkowo dostępne śruby o średnicy 4 mm i długości od 06 mm do 54 mm, -mocowanie do kręgosłupa za pomocą haków laminarnych lub wieloosiowych śrub przeznasadowych, -śruby wieloosiowe 3,5 mm o długości od 10 do 24 mm ze skokiem co 2 mm -śruby wieloosiowe rewizyjne 4,0 mm o długości 10 do 42mm ze skokiem co 2mm -haki laminarne krótkie (5mm), długie (8 mm) oraz z offsetem 45o odchylenia (prawe i lewe), -pręty 3,5mm o długościach 80, 120 i 240 mm, -materiał: tytan -możliwosc połączenia stabilizacji potylicznej z stabilizacją transpedikularną Komplet: 2 płytki potyliczne, 2 pręty, 4 haki lub śruby poliaxialne, 6 wkrętów potylicznych, 6 blokerów, 1 łącznik poprzeczny. 3. Zestaw do przedniej stabilizacju odcinka szyjnego(płytka+śruby+cage i wypełnienie). Wymagania: -Płytka niskoprofilowa 2,1mm -Płytki o długościach w zakresie 12 - 84 mm, skok co 2 - 3 mm. -Płytki o półprzeziernym wzorze umożliwiającym kontrolę RTG miejsca zrostu -Śruby o co najmniej sześciu długościach, optymalnie od 10 do 20 mm ze skokiem co 2 mm oraz dwóch średnicach 4mm i 4.5mm -Jednostopniowa blokada śruby z płytką bez dodatkowych elementów komplikujących i przedłużających czas operacji, umożliwiająca rewizję -W zestawie implantów muszą znajdować się wkręty do osadzania pod stałym kątem oraz oddzielne do wkręcania pod różnymi kątami względem płyty. -W zestawie wkrętów muszą znajdować się wkręty samogwintujące o cylindrycznym rdzeniu i łagodnym zakończeniu oraz odmienne wkręty samonawiercające o bardzo ostrym zakończeniu nie wymagające nawiercania kości korowej - Cage-Anatomiczny kształt implantu -Co najmniej sześć różnych wysokości klatek od 4mm do 9mm ze skokiem co 1mm i dwie głębokości 12mm i 14mm -Tytanowe markery umożliwiające ocenę położenia wszczepów po implantacji -Obecność dodatkowego systemu kotwiczącego klatkę w przestrzeni międzytrzonowej (poza ząbkowaną lub porowatą powierzchnią) w postaci tytanowych szpilek -Materiał wykonania implantów - PEEK - Całkowicie syntetyczny i pakowany sterylnie substytut kości musi mieć postać monolitycznej bryły ściśle dopasowanej do danego rozmiaru klatki i skladający się z 80% trójfosforanu wapnia i 20% hydroksyapatytu Komplet: cage, wypełnienie, płyta szyjna, 4 śruby 4. Implant międzytrzonowy typu PLIF do odcinka lędźwiowego kręgosłupa Wymagania: - anatomiczny kształt implantu pozwalający na odtworzenie naturalnej lordozy lędźwiowej -co najmniej dwie długosci wszczepów 20 i 25mm, co najmniej sześć wysokości od 9-14mm rosnąco co 1 mm oraz trzy rózne stopnie skosu( 0,°4° i 8°) - dostępność w dwóch grupach materiałowych PEEK oraz tytanowe - ząbkowana część implantu - obecność znaczników dla oceny radiologicznej położenia klatki po zaimplantowaniu, duża przestrzeń na przeszczep kostny bądź substytut kostny. - w zestawie instrumentów retraktory i frezy oraz specjalnie wyprofilowany stolik i narzędzia do ubijania przeszczepów. Komplet: klatka 2 szt. 5. Implant międzytrzonowy typu TLIF do odcinka lędźwiowego kręgosłupa Wymagania: - implant o nerkowatym kształcie z szerokim otworem na przeszczep kostny, wykonany z materiału PEEK. - dwie różne szerokości 25 i 30mm oraz dwanaście wysokości od 7-18mm o skoku co 1mm - dwa różne stopnie skosu powierzchni(0° i 4°) - powierzchnia implantu ostro ząbkowana zapobiegająca migracji Instrumentarium dostosowane do wszczepienia z dostępu transforminalnego obustronnie. Pojemniki na narzędzia wykonane z materiałów termoodpornych umożliwiających sterylizację. Komplet: klatka 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do rekonstrukcji ACL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utworzenie u Zamawiającego depozytu, w skład którego wchodzi 1 typoszereg (pełny zakres rozmiarów wymaganych przez Zamawiającego) wszystkich elementów składowych zestawów, uzupełnienie depozytu w ciągu 48 godzin 2. Zapewnienie i zagwarantowanie narzędzi do implantacji na czas trwania umowy (koszt zapewnienia, naprawa i ostrzenie instrumentarium oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godzin od zgłoszenia wliczone w cenę przedmiotu umowy), 3. Przeszkolenie personelu w zakresie implantacji i instrumentowania 1. Mocowanie w części udowej systemem rozpierająco-mocującym za pomocą 2 biowchłanialnych pinów o średnicy3,3mm wykonanych z PLA, zapewniający 360o powierzchnię styku przeszczepu z kością, mocowanie blisko linii stawu 8-13mm, wchłanianie 2-4 lat. Możliwość wykonania rekonstrukcji ACL techniką jedno- i dwu-pęczkową Szt. 40 2. Mocowanie przeszczepu za pomocą śruby interferencyjnej o gładkim gwincie w pełnym zakresie rozmiarów, system biowchłanialny, wchłanianie 2-4 lata, zapewnia mocowanie blisko linii stawu. Śruba posiada silny press fit oraz przerastanie implantu kością. Szt. 40 3. Mocowanie w części piszczelowej za pomocą 4-kanałowej osłonki przeszczepu do śruby stożkowej w 3 różnych rozmiarach, system biowchłanialny, wchłanianie 2-4 lata, zapewniający 360o powierzchnię styku przeszczepu z kością, fiksację beleczkową oraz korówkową. Szt. 20 4. Biowchłanialna śruba stożkowa do 4-kanałowej osłonki przeszczepu. Szt. 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw do szycia łąkotek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Biowchłanialny szew do szycia łąkotek- 80% wytrzymałości w 6 tygodni, 10% w 12 tygodniu 2. Elastyczny system, umożliwiający niezakłuconą pracę łąkotki, niskoprofilowy, zminimalizowany wpływ na chrząstkę stawową. Nie wymaga mierzenia, pozwala na dotarcie do każdego miejsca łąkotki, bez możliwości uszkodzenia naczyń i nerwów. 13 mm igły wprowadzające o kątach 0o, 12o, 27o 3. Implanty pakowane po 1 sztuce..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: System do separacji autologicznych czynników wzrostu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utworzenie u Zamawiającego depozytu, w skład którego wchodzi 1 typoszereg wszystkich elementów składowych zestawów, uzupełnienie depozytu w ciągu 48 godzin 2. Zapewnienie i zagwarantowanie wirówki na czas trwania umowy (koszt zapewnienia wirówki wliczony w cenę przedmiotu umowy) 3. Przeszkolenie personelu w zakresie implantacji 1. Zestaw do grawitacyjnej separacji koncentratu leukocytarno-płytkowego umożliwiający odzyskanie ponad 90% trombocytów oraz uzyskanie z 27ml krwi obwodowej pacjenta nie mniej niż 3ml osocza bogatopłytkowego o ponad 9cio krotnej koncentracji trombocytów. Skład zestawu: 1. zestaw do pobrania krwi ze strzykawką 30ml 2. antykoagulant ACD-A 30ml 3. separator PRP o objętości 30ml posiadający 3 niezależne porty(luerlock) umożliwiające napełnienie krwią separatora, pobranie osocza ubogopłytkowego(PPP) i pobranie osocza bogatopłytkowego(PRP) oraz zabezpieczony przegrodą, oddzielającą uzyskane frakcje, w której znajduje się komora na odwirowane PRP 4. strzykawki transportowe Kpl. 30 2. Zestaw do grawitacyjnej separacji koncentratu leukocytarno-płytkowego umożliwiający odzyskanie ponad 90% trombocytów oraz uzyskanie z 54ml krwi obwodowej pacjenta nie mniej niż 6ml osocza bogatopłytkowego o ponad 9-cio krotnej koncentracji trombocytów. Skład zestawu: 1. zestaw do pobrania krwi ze strzykawką 60ml 2. antykoagulant ACD-A 60ml 3. separator PRP o objętości 60ml posiadający 3 niezależne porty(luerlock) umożliwiające napełnienie krwią separatora, pobranie osocza ubogopłytkowego(PPP) i pobranie osocza bogatopłytkowego(PRP) oraz zabezpieczony przegrodą, oddzielającą uzyskane frakcje, w której znajduje się komora na odwirowane PRP 4. strzykawki transportowe kpl 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego
- Sukcesywna dostawa oznakowania pionowego na potrzeby Powiatowego Zarząd Dróg w Iławie w 2025 r.
- "Modernizacja boiska Orlik "Lipowy Dwór" w Iławie"
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej i Banku Krwi Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku -23/TP/2025
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa odczynników i akcesoriów niezbędnych do diagnostyki pacjentów Oddziału Hematologicznego i Onkologicznego w zakresie terapii celowanej z wykorzystaniem technik biologii molekularnej (qPCR)
- Dostawy endoprotez rewizyjnych stawu kolanowego i biodrowego dla potrzeb Klinicznego Oddziału Chirurgii Ortopedyczno-Urazowej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- Na dostawę obłożeń, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.