eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StaszówOdnowa nawierzchni dróg powiatowych Zadanie 1. Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0856T Przeczów -Kapkaz Zadanie nr 2 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0816T Strużki - Podwale Zadanie nr 3 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0821T Przychody - Rybitwy Zadanie nr 4 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0815T Trzcianka - Szwagrów - Niekurza Zadanie nr 5 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0822T Ruszcza - Słupiec - Tarnowce Zadanie nr 6 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0820T Połaniec - Budziska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-06

Staszów: Odnowa nawierzchni dróg powiatowych : Zadanie 1. Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0856T Przeczów -Kapkaz Zadanie nr 2 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0816T Strużki - Podwale Zadanie nr 3 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0821T Przychody - Rybitwy Zadanie nr 4 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0815T Trzcianka - Szwagrów - Niekurza Zadanie nr 5 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0822T Ruszcza - Słupiec - Tarnowce Zadanie nr 6 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0820T Połaniec - Budziska
Numer ogłoszenia: 212569 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Staszowie , ul. Drogowców 4, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8643110, faks 015 8643619.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.staszow.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostak Organizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni dróg powiatowych : Zadanie 1. Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0856T Przeczów -Kapkaz Zadanie nr 2 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0816T Strużki - Podwale Zadanie nr 3 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0821T Przychody - Rybitwy Zadanie nr 4 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0815T Trzcianka - Szwagrów - Niekurza Zadanie nr 5 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0822T Ruszcza - Słupiec - Tarnowce Zadanie nr 6 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0820T Połaniec - Budziska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa nawierzchni dróg powiatowych : Zadanie 1. Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0856T Przeczów -Kapkaz od km 0+445 do km 1+068 Zadanie nr 2 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0816T Strużki - Podwale od km 2+050 do km 5+785 Zadanie nr 3 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0821T Przychody - Rybitwy od km 1+960 do km 2+435 Zadanie nr 4 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0815T Trzcianka - Szwagrów - Niekurza od km 5+670 do km 6+000 Zadanie nr 5 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0822T Ruszcza - Słupiec - Tarnowce od km 2+815 do km 2+895 oraz od km 4+600 do km 7+860 Zadanie nr 6 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0820T Połaniec - Budziska od 0+000 do km 3+890.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • - wykonanie warstwy profilującej z masy min-asfaltowej średnio 75-100kg/m2 - w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego grubość w-wy 3-4cm, - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym gr. śr 6 cm/m2 . - przebudowie istniejących przepustów pod drogą - renowacja odwodnienia - wykonanie przepustów pod zjazdami

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) sytuacji ekonomicznej i finansowej;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jeżeli Wykonawca wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;(tj. wykonała co najmniej 3 roboty budowlane o łącznej wartości nie mniejszej niż 1000 000,00 zł odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje narzędziami , i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia a mianowicie: minimum jedną rozkładarkę masy mineralno bitumicznej, wytwórnię mas bitumicznych, minimum jeden walec stalowy i jeden ogumiony, środki transportowe - minimum 3 samochody samowyładowcze o ładowności min 15 ton , minimum jedną koparko- ładowarkę oraz jedną równiarkę,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - co najmniej jedną osobą przewidzianą na stanowisko Kierownika budowy w branży drogowej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 roku nr 83, poz. 578 z późniejszymi zmianami), potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity w Dz. U z 2006 roku nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót drogowych (licząc od dnia uzyskania uprawnień); Wszystkie osoby wskazane do wykonania niniejszego zamówienia muszą posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zgodnie z zapiasmi zawartymi w załączniku nr 7 do SIWZ - projekt umowy § 16

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.staszow.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Staszowie ul.Drogowców4. 28-200 Staszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Staszowie ul. Drogowców 4 28-200 Staszów Pok.. nr 6 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odnowa nawierzchni dróg powiatowych : Zadanie 1. Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0856T Przeczów -Kapkaz od km 0+445 do km 1+068.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0856T Przeczów -Kapkaz od km 0+445 do km 1+068.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0816T Strużki - Podwale od km 2+050 do km 5+785.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0816T Strużki - Podwale od km 2+050 do km 5+785.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0821T Przychody - Rybitwy od km 1+960 do km 2+435.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0821T Przychody - Rybitwy od km 1+960 do km 2+435.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0815T Trzcianka - Szwagrów - Niekurza od km 5+670 do km 6+000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0815T Trzcianka - Szwagrów - Niekurza od km 5+670 do km 6+000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0822T Ruszcza - Słupiec - Tarnowce od km 2+815 do km 2+895 oraz od km 4+600 do km 7+860.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0822T Ruszcza - Słupiec - Tarnowce od km 2+815 do km 2+895 oraz od km 4+600 do km 7+860.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0820T Połaniec - Budziska od 0+000 do km 3+890.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 0820T Połaniec - Budziska od 0+000 do km 3+890.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.