To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-19
Grudziądz: REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH, POMIESZCZEŃ I KORYTARZY (bud.nr 24 przy ul. Legionów w Grudziądzu) ORAZ KONSERWACJA MALARSKA I POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ WARSZTATOWYCH (bud.nr 10 przy ul. Czwartaków w Grudziądzu) - sprawa nr 85/2015
Numer ogłoszenia: 212598 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191418 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH, POMIESZCZEŃ I KORYTARZY (bud.nr 24 przy ul. Legionów w Grudziądzu) ORAZ KONSERWACJA MALARSKA I POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ WARSZTATOWYCH (bud.nr 10 przy ul. Czwartaków w Grudziądzu) - sprawa nr 85/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont węzłów sanitarnych, pomieszczeń i korytarzy (bud.nr 24 przy ul. Legionów w Grudziądzu) oraz konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń warsztatowych (bud.nr 10 przy ul. Czwartaków w Grudziądzu). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Zadanie nr 1: remont węzłów sanitarnych, pomieszczeń i korytarzy parteru i I piętra w budynku nr 24 w kompleksie wojskowym przy ul. Legionów w Grudziądzu, w tym m.in. Roboty budowlane polegające na: 1) Roboty sanitarne - wymiana rurociągów wodno-kanalizacyjnych, wymiana urządzeń sanitarnych, wymiana grzejników i rur c.o.; 2) Roboty elektryczne - wymiana skrzynek rozdzielnicowych, wymiana przewodów, gniazd i włączników, wymiana opraw świetlówkowych; 3) Roboty budowlane - wymiana części stolarki drzwiowej i okiennej, roboty murarskie, izolacje przeciwwilgociowe ścian i stropów w pomieszczeniach natryskowych, wykonanie nowych tynków wewnętrznych, układanie płytek na ścianach i podłogach, roboty malarskie, wymiana wykładzin. Wykonanie we własnym zakresie i na swój koszt prac towarzyszących m.in. w zakresie: oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45111300-1- roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45262522-6 - roboty murarskie KOD CPV: 45421100-5 - instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów KOD CPV: 45410000-4 - tynkowanie KOD CPV: 45431000-7 - kładzenie płytek KOD CPV: 45432111-5 - kładzenie wykładzin elastycznych KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45232460-4 - roboty sanitarne KOD CPV: 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami. 2) Zadanie nr 2: konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń warsztatowych w budynku nr 10 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków w Grudziądzu, w tym m.in. Roboty budowlane polegające na: 1) Konserwacja malarska pomieszczeń budynku; 2) Konserwacja ślusarki okiennej i drzwiowej; 3) Naprawa nawierzchni betonowych. Wykonanie we własnym zakresie i na swój koszt prac towarzyszących m.in. w zakresie: oświetlenie terenu robót wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót znaki ostrzegawcze na terenie robót wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45261900-3 - naprawa i konserwacja dachów KOD CPV: 45442190-5 - usuwanie warstwy malarskiej KOD CPV: 45410000-4 - roboty tynkarskie KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej KOD CPV: 45440000-3 - roboty malarskie i szklarskie KOD CPV: 45262330-3 - roboty w zakresie naprawy betonu KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w danym zadaniu określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 1, 2 do SIWZ), dokumentacja projektowa - zadanie nr 1 (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz ogólne warunki umowy. 4. Budynek - teren w zakresie, którego będą wykonywane roboty: - w zadaniu nr 1 na czas ich wykonywania będzie nieczynny; - w zadaniu nr 2 na czas ich wykonywania będzie czynny. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w obiekcie i na terenie. Harmonogram prac należy uzgodnić z użytkownikiem obiektu. 5. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 9. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, opracowanymi jak w Załączniku Nr 1, 2 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do:zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający);zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku i na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym - dotyczy zadania nr 2; umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej (m.in. w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej itp.) - dotyczy zadania nr 2; realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i terenu oraz niedezorganizujący codzienne wykonywanie obowiązków przez użytkowników dotyczy - zadania nr 2. Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz i substancji ropopochodnych itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., Dz. U. z 2013 r. nr 0, poz. 21) oraz udokumentowania tych czynności (zadanie nr 1 i 2). W zadaniu nr 1 poza powyższym obowiązkiem Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót demontażowych złomu. Wywóz złomu z terenu budowy winien następować po pisemnym powiadomieniu inspektora o zamiarze wywozu według zestawienia ilościowego materiałów uzyskanych z demontażu (złom) odnoszącego się do konkretnych pozycji kosztorysowych ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy, żeliwny, kolorowy). Zaakceptowany dokument przez inspektora będzie stanowić podstawę i uprawnienie Wykonawcy do wywozu złomu. Wykonawca w zakresie wywozu odpadów itp. jest zobowiązany dostosować się do obowiązujących regulacji Zamawiającego w tym zakresie. Wywieziony złom winien zostać przeważony w obecności inspektora wyznaczonego po stronie Zamawiającego. Wartość złomu zostanie ustalona na etapie rozliczenia wykonania robót określonych w przedmiocie zamówienia - cena kosztorysowa wynikająca z faktury za wykonane roboty budowlane zostanie pomniejszona o wartość złomu zgodnie z § 9 Ogólnych Warunków Umowy. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: - ilość kg złomu stalowego x 0,54 zł/kg ( średnia cena hurtowa w m. Grudziądz) - ilość kg złomu żeliwnego x 0,78 zł/kg ( średnia cena hurtowa w m. Grudziądz) - ilość kg złomu kolorowego (mosiądz) x 10,75 zł/kg ( średnia cena hurtowa w m. Grudziądz). Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.26.25.22-6, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 90.50.00.00-2, 45.26.19.00-3, 45.44.21.90-5, 45.42.10.00-4, 45.44.00.00-3, 45.26.23.30-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont węzłów sanitarnych, pomieszczeń i korytarzy parteru i I piętra w budynku nr 24 w kompleksie wojskowym przy ul. Legionów w Grudziądzu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN MYŚLIWIEC BUDOWNICTWO ELEKTRO
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN MYŚLIWIEC BUDOWNICTWO ELEKTRO
- Usługi Remontowo-Budowlane Jacek Wierzbicki, Mokre 87, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 471903,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 504272,20
Oferta z najniższą ceną: 504272,20 / Oferta z najwyższą ceną: 504272,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń warsztatowych w budynku nr 10 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków w Grudziądzu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN MYŚLIWIEC BUDOWNICTWO ELEKTRO
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN MYŚLIWIEC BUDOWNICTWO ELEKTRO
- Usługi Remontowo-Budowlane Jacek Wierzbicki, Mokre 87, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47101,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44825,71
Oferta z najniższą ceną: 44825,71 / Oferta z najwyższą ceną: 63148,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji w roku 2024 i 2025.
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział Materiałoznawstwo.
- Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu.
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział robotyka
- Wykonanie zadania pod nazwą "Rozbudowa monitoringu miejskiego w Grudziądzu".
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Orońsko
- Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów weterynaryjnych i chemicznych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi (II)
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.