To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-31
Zakopane: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem.
Numer ogłoszenia: 21264 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 244061 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2068066 w. 22, fax 018 2068141.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył usługę polegającą na kompleksowym utrzymaniu czystości w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem. Usługa polegać będzie na wykonywaniu czynności utrzymywania czystości w poszczególnych pomieszczeniach według załącznika nr 1 do SIWZ - wykazu pomieszczeń do świadczenia usługi wraz z metrażem na podstawie załącznika nr 2 do SIWZ - żądany wykaz czynności wraz z ich częstotliwością wykonywania w poszczególnych pomieszczeniach. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca usługi ponosi wszelką odpowiedzialność przed służbami kontrolującymi Sanepidu. b) Wykonawca zobowiązany do świadczenia usługi winien posiadać odpowiedni sprzęt / wyposażenie oraz środki: myjące, dezynfekujące, czyszczące, papier toaletowy, ręczniki papierowe, itp. c) Należy przedłożyć Zamawiającemu karty specyfikacji poszczególnych preparatów używanych przez firmę. d) Wymagana jest należyta staranność podczas wykonywania usługi. e) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. f) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zamówienia. g) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców, w takim przypadku wymagane jest podanie w formularzu ofertowo - cenowym (załącznik nr 7 do SIWZ) nazw firm i adresów oraz zakresu robót powierzonych podwykonawcom. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za podwykonawców.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.11.00 - Usługi dezynfekcji Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Oryginalny kod CPV: 74.74.00.00 - Różne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 359532 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALEKSANDRA ZAJFERT Firma "ZAJFERT"
jakie przetargi wygrała firma
ALEKSANDRA ZAJFERT Firma "ZAJFERT"
- FIRMA ZAJFERT Zakład Pracy Chronionej, ul. Gersona 8, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12184.14 miesięcznie
- Oferta z najniższą ceną: 12184.14 miesięcznie / oferta z najwyższą ceną: 17080.00 miesięcznie
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów w oparciu o pomieszczenie kuchni wyposażonej w urządzenia i sprzęt wraz z zapleczem w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem
- Opracowanie Uproszczonych Planów Urządzenia Lasu dla Wspólnoty Leśnej Uprawnionych 8 Wsi w Witowie
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Modernizacja budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem - etap I
- Zakup detektora cyfrowego DR do obrazowania kości długich wraz z modyfikacją stacjonarnego aparatu rentgenowskiego
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r.
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.