Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-05
Rybnik: Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby UM Rybnika.
Numer ogłoszenia: 212677 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby UM Rybnika..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika: zadanie 1) zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika - zakup i dostawa sprzętu komputerowego, zadanie 2) zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika - zakup i dostawa oprogramowania, zadanie 3) zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika - zakup i dostawa urządzeń sieciowych. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.12.11.00-4, 30.23.21.10-8, 30.12.51.00-2, 30.23.21.10-8, 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5, 30.23.21.40-7, 30.21.30.00-5, 30.23.13.10-3, 30.23.13.00-0, 30.21.40.00-2, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.13.10-3, 30.23.20.00-4, 48.70.00.00-5, 30.12.12.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy - załącznik nr 1 SIWZ (a, b, c - należy złożyć w zależności na które zadanie Wykonawca składa ofertę). - Zestawienie kosztów sprzętu - załącznik nr 3 SIWZ (a, b, c - należy złożyć w zależności na które zadanie Wykonawca składa ofertę), - Zestawienie parametrów oferowanego sprzętu innego niż wymieniony w SIWZ - załącznik nr 4 SIWZ (a, c - należy złożyć w zależności na które zadanie Wykonawca składa ofertę oraz w sytuacji gdy Wykonawca przedstawia rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ), - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: zadanie 1 : a) dla sprzętu opisanego w rozdziale II SIWZ w pkt. 1 - 7 termin realizacji wynosi 28 dni od daty zawarcia umowy, b) dla sprzętu opisanego w rozdziale II SIWZ w pkt. 8 - 14 termin realizacji wynosi 14 dni od daty zawarcia umowy, zadanie 2 : 28 dni od daty zawarcia umowy, zadanie 3 : 28 dni od daty zawarcia umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika - zakup i dostawa sprzętu komputerowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika - zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika - zakup i dostawa oprogramowania..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika - zakup i dostawa oprogramowania. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika - zakup i dostawa urządzeń sieciowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika - zakup i dostawa urządzeń sieciowych. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa pieców laboratoryjnych wraz z osprzętem dla potrzeb laboratorium PGG S.A.
- Remonty wielkopowierzchniowe nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych z zakresu kwalifikacji eksploatacyjnych i dozorowych G1 dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku
- Dostawa oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa i wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.