To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-05
Warszawa: Świadczenie bieżącej obsługi prawnej dla Polskiego
Komitetu Normalizacyjnego
Numer ogłoszenia: 212691 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184681 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Komitet Normalizacyjny - WIF, ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 556 75 18, faks 22 556 78 61.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizowanie i prowadzenie normalizacji krajowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie bieżącej obsługi prawnej dla Polskiego Komitetu Normalizacyjnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wymagania ogólne. 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na bieżącej obsłudze prawnej we wszystkich kwestiach prawnych, jakie wynikają z prowadzonej przez Zamawiającego działalności z wyłączeniem spraw z zakresu zamówień publicznych. 1.2.W zakres bieżącej obsługi prawnej wchodzi w szczególności: 1.2.1. Udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz opinii prawnych w sprawach zgłaszanych przez komórki organizacyjne, w tym związanych z funkcjonowaniem systemu normalizacji, 1.2.2. Opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych, opiniowanie ich pod względem prawnym, 1.2.3. Wsparcie w opracowywaniu zarządzeń, wewnętrznych regulaminów, instrukcji itp. 1.2.4. Udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych, 1.2.5. Windykacja zleconych należności, 1.2.6. Udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Polski Komitet Normalizacyjny, opiniowanie projektów tych umów i porozumień, 1.2.7. Zastępstwo prawne i procesowe w sprawach cywilnych, administracyjnych i karnych: reprezentacja Polskiego Komitetu Normalizacyjnego w postępowaniach przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, Sądem Najwyższym, sądami i organami administracyjnymi, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami, 1.2.8. Informowanie Zamawiającego o zmianach w przepisach prawnych dotyczących jego działalności, 1.2.9. Udzielanie pomocy prawnej pracownikom Zamawiającego w zakresie wykonywanych przez nich zadań, 1.2.10. Inne, niezbędne do należytego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wymagania szczegółowe. 2.1. Wymaga się, aby w celu wypełniania obowiązków, o których mowa w pkt. 1, Wykonawca zapewnił w trakcie trwania umowy dyspozycyjność jednego, wskazanego przez Wykonawcę Radcy Prawnego lub Adwokata, wpisanego na listę radców prawnych prowadzoną przez Radę Okręgowej Izby Radców prawnych lub listę adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką. 2.2. Wymaga się, aby osoba, o której mowa w pkt. 2.1., wykonywała bieżącą obsługę prawną w siedzibie Polskiego Komitetu Normalizacyjnego 2 razy w tygodniu, 5 godzin dziennie, w godzinach 10.00- 15.00 lub innych godzinach ustalonych uprzednio z Zamawiającym oraz w przypadkach wymagających niezbędnej konsultacji na wezwanie Zamawiającego. W czasie usprawiedliwionej nieobecności, w celu zapewnienia bieżącej obsługi prawnej PKN, wymaga się wyznaczenia zastępcy. 2.3. Dni tygodnia, w których Wykonawca będzie wykonywał bieżącą obsługę prawną w siedzibie Zamawiającego zostaną ustalone przez Strony przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne. 2.4. W pozostałe dni tygodnia Wykonawca będzie świadczył bieżącą obsługę prawną w wymiarze łącznym do 5 godzin za pomocą środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość (telefon, faks, poczta elektroniczna). 2.5. Obsługa prawna w tej części, w której wymaga świadczenia usług związanych z realizacją przedmiotu umowy poza siedzibą Zamawiającego tj. stawiennictwa przed sądem, urzędem lub innymi organami i instytucjami będzie wykonywana w ramach godzin określonych w pkt. 2.2. , z zastrzeżeniem przypadków uzgodnionych z Zamawiającym. 2.6. Dokumenty sporządzone przez Wykonawcę w ramach realizowanej bieżącej obsługi prawnej i przesyłane na wskazany przez Zamawiającego adres poczty elektronicznej, w przypadku uznania przez Zamawiającego za konieczne, będą opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 2.7. Czas niezbędny do wykonania czynności zleconej w ramach bieżącej obsługi prawnej w formie, o której mowa w pkt. 2.4. będzie każdorazowo uzgadniany przez Strony. 2.8. Poza wynagrodzeniem ryczałtowym, w razie reprezentowania Zamawiającego przed sądem, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie zasądzone na rzecz Zamawiającego od strony przeciwnej tytułem zwrotu kosztów zastępstwa prawnego, płatne po ich uzyskaniu od strony przeciwnej. 2.9. W przypadku zastępstwa prawnego w postępowaniu egzekucyjnym, Wykonawca otrzyma od Zamawiającego zwrot kosztów zastępstwa, po skutecznym przeprowadzeniu egzekucji i wpływie na rzecz Zamawiającego pełnej należności zasądzonej tytułem wykonawczym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRZEWIECKI, TOMASZEK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DRZEWIECKI, TOMASZEK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Drzewiecki, Tomaszek i Wspólnicy Sp. k., ul. Belwederska 23, 00-761 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 255000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 200736,00
Oferta z najniższą ceną: 200736,00 / Oferta z najwyższą ceną: 200736,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Zawarcie umów ramowych na usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie działania Oddziału Terenowego w Gorzowie Wielkopolskim - teren powiatów: żarskiego i żagańskiego
- REALIZACJA USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE LUBOŃ
- STAŁA I KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA PLANOWANYCH ORAZ REALIZOWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH INWESTYCJI KLUCZOWYCH
- Świadczenie usług: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastępczej
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.