Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Zawiercie: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu w podziale na 8 pakietów.
Numer ogłoszenia: 212721 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, fax. 032 6721532.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu w podziale na 8 pakietów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, szczegółowo określonego w pakietach od 1 do 8 przez okres 12 miesięcy: Pakiet nr 1 - Cewniki i pojemniki - 23 pozycje asortymentowe Pakiet nr 2 - Cewniki i dreny - 27 pozycji Pakiet nr 3 - Rękawice chirurgiczne - 7 pozycji Pakiet nr 4 - Igły i strzykawki - 22 pozycje Pakiet nr 5 - Papiery, rękawy foliowe - 23 pozycje Pakiet nr 6 - Bielizna - 18 pozycji Pakiet nr 7 - Materiały do EKG - 16 pozycji Pakiet nr 8 - Rurki, filtry - 14 pozycji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 17.21.80.00 - Bielizna szpitalna Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna Oryginalny kod CPV: 21.12.13.00 - Papier światłoczuły, termoczuły lub papier termograficzny i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z treścią art. 22 ust.1 Ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; 2. Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie ze wzorem umowy. 3. Przygotują ofertę zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ. 4. Wyrażą zgodę na minimum 30 dniowy termin płatności. 5. Na wezwanie Zamawiającego w terminie 5 dni dostarczą próbki oferowanych wyrobów. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiada wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b/ Jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem koncesje na prowadzenie działalności zgodnie z obowiązującym prawem. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter niniejszego zamówienia również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej 1 takiego zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonego dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia np. referencjami. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 Ustawy PZP). Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: Wykonawcy winni złożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP - stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP - stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia - oferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. należy przedstawić: Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego sprzętu medycznego jednorazowego użytku: Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: a/ Dokumenty potwierdzające jakość wyrobów - Deklaracje zgodności, Certyfikaty CE, wpis do rejestru wyrobów medycznych, - dotyczy oferowanych wyrobów, dla których wymagane jest posiadanie ww. dokumentów zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (DZ.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), b/ Oryginalny katalog umożliwiający weryfikację zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, Foldery, prospekty, katalogi, informacje producenta lub etykiety oferowanego asortymentu - w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego. oraz z o b o w i ą z a n i e do dostarczenia próbek na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu
ul. Miodowa 14
42-400 Zawiercie
Sekcja Inwestycji i Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie Sekcja Inwestycji i Zamówień Publicznych - pokój nr 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cewniki i pojemniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki i pojemniki - 23 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cewniki, dreny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki, dreny -27 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 25.22.12.00-8, 33.14.16.11-6, 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawice chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne (lateksowe,foliowe,operacyjne sterylne, sekcyjne, nitrylowe) - 7 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 25.16.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Igły i strzykawki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły i strzykawki - 22 pozycje..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Papiery, rękawy foliowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery, rękawy foliowe- 23 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Bielizna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna szpitalna - 18 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3, 17.21.82.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały do EKG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do EKG - 16 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rurki, filtry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki, filtry - 14 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Wykonanie robót budowlanych w obrębie dachu budynku mieszkalnego przy ul. Limanowskiego 9 oraz Apteczna 19a
- "Zakup w formie leasingu sprzętu specjalistycznego, tj. koparko-ładowarki wraz z osprzętem".
- Zakup nowego remontera drogowego (patcher) zamontowanego na nośniku Zamawiającego.
- Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej.
- Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu - etap 1
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 8 PAKIETÓW
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, różnych materiałów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wstrzykiwacza TK"
- Zakup i dostawa obłożeń operacyjnych i opatrunków
więcej: Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.