Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Zawiercie: Wykonanie projektów wykonawczych , kosztorysów ofertowych specyfikacji technicznych , dostawa i montaż fabrycznie nowych i sprawnych urządzeń służących do monitoringu wizyjnego przeszkolenie osób odpowiedzialnych za obsługę systemu w czasie nauki szkolnej z zakresu obsługi systemu, w sześciu placówkach oświatowo-wychowawczych .
Numer ogłoszenia: 212725 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoeas.com.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów wykonawczych , kosztorysów ofertowych specyfikacji technicznych , dostawa i montaż fabrycznie nowych i sprawnych urządzeń służących do monitoringu wizyjnego przeszkolenie osób odpowiedzialnych za obsługę systemu w czasie nauki szkolnej z zakresu obsługi systemu, w sześciu placówkach oświatowo-wychowawczych ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektów wykonawczych , kosztorysów ofertowych specyfikacji technicznych , dostawa i montaż fabrycznie nowych i sprawnych urządzeń służących do monitoringu wizyjnego przeszkolenie osób odpowiedzialnych za obsługę systemu w czasie nauki szkolnej z zakresu obsługi systemu, w sześciu placówkach oświatowo-wychowawczych wg wykazu: 1. Zespół Szkół i Placówek Specjalnych im. M .Grzegorzewskiej ,42-400 Zawiercie , ul. Rataja 29 a 2. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. S. Żeromskiego I L.O., 42-400 Zawiercie , ul. Wojska Polskiego 55. 3. Zespół Szkół im. H. Kołłątaja , 42-400 Zawiercie , ul. Miodowa 1 4. Zespół Szkół im. gen. J Bema , 42-400 Zawiercie, ul. Parkowa 7. 5. II L.O. im. H. Malczewskiej , 42-400 Zawiercie , ul. Daszyńskiego 2. 6. Zespół Szkół im. X. Dunikowskiego , 42-400 Zawiercie ul. Rataja 7.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej Kod CPV wg słownika 2008: 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium . Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 31.10.2008 r. Wysokość wadium ustala się w kwocie 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych ) .III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP. 1.1. Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a/ wypełnionego oświadczenia wykonawcy wg Załącznika Nr 2 do SIWZ,(w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę ), b/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę ), c/aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę), d/aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę), 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ( na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. z 24.05.2006 Nr 87, poz. 605 0 zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.5.1. : 1. ) lit. b,c,d -składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości(wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu( wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ), 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 tego punktu zastępuje się je dokumentem zawierającym, oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 1 dotyczące terminów stosuje się odpowiednio . 1.2. W celu potwierdzenia, opisanego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający prosi o dostarczenie następujących dokumentów: 1.2.1. wykazu wg Załącznika Nr 3 wykonanych w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie , opracowań projektowych dotyczących przedmiotu zamówienia o podobnym stopniu skomplikowania ( wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie metod i podstaw sporządzani kosztorysu inwestorskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym -Dz. U. Nr 130 poz. 1389) z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówienia , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów ,że opracowania te zostały wykonane należycie . Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazanie minimum jednej dokumentacji projektowej o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. 1.2.2. wykazu wg Załącznika Nr 4 robót dotyczących instalacji urządzeń monitorujących w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom polegających na instalacji urządzeń monitorujących stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie to zostało wykonane należycie; Za spełnienie warunku uważać się będzie wykonanie minimum jednej roboty o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia tj. : -zainstalowanie min. jednej kamery zewnętrznej -zainstalowanie min. jednej kamery wewnętrznej , -rejestratora oraz podłączenie potrzebnej instalacji W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. 1.2.3. wykazu wg Załącznika Nr 5 osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do powierzonych im czynności oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego tj: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie : instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie : instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ wypełnione oświadczenie wykonawcy wg Załącznika Nr 2 do SIWZ,(w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę ), b/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę ), c/aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę), d/aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę), e/wypełnionego wykazu wg Załącznika Nr 3 wykonanych opracowań projektowych rców oraz załączenia dokumentów ,że opracowania te zostały wykonane należycie (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. f/wypelniony wykaz wg Załącznika Nr 4 robót dotyczących instalacji urządzeń monitorujących oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienie to zostało wykonane należycie; w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. g/ wypełnionego wykazu wg Załącznika Nr 5 osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wraz z potwierdzeniem przynależnosci do wlaściwej izby samorządu zawodowego (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie). h/ pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. i/dowód wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obslugi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych, 42-400 Zawiercie , ul.Rataja 29 a ,pok.nr 7.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 08:00, miejsce: Zespół Obslugi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych, 42-400 Zawiercie , ul.Rataja 29 a ,pok.nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w roku 2025"
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej modernizacji infrastruktury transportowej na terenie miasta Lublin (...) wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego z podziałem na 5 części.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej realizowanej w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
więcej: Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.