eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomcałodobowa ochrona osób i mienia w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Radomiu przy ulicy Zbrowskiego 106



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Radom: całodobowa ochrona osób i mienia w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Radomiu przy ulicy Zbrowskiego 106
Numer ogłoszenia: 212741 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu , ul. Zbrowskiego 106, 26-615 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3681400, 3681460, faks 048 3681498.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USRadom1

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: całodobowa ochrona osób i mienia w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Radomiu przy ulicy Zbrowskiego 106.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Radomiu przy ulicy Zbrowskiego 106. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, b)nie są wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, c)spełniają wymagania określone w specyfikacji, d)dostarczą wymagane w specyfikacji dokumenty, e)posiadają ubezpieczenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 500.000,00 zł i będą je kontynuować w okresie realizacji zamówienia, f)dysponują personelem desygnowanym do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnionym u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę, posiadającym ważne licencje, g)posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, h)zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o wartości minimum 150.000zł brutto na usługi ochrony osób i mienia w obiektach biurowych administracji rządowej (centralnej, terenowej), administracji samorządowej, wymiaru sprawiedliwości, w bankach odpowiadające opisowi przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty załączy następujące dokumenty: 1.aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.wykaz pracowników desygnowanych do realizacji przedmiotu zamówienia z podaniem wieku, stażu pracy w ochronie - złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej Specyfikacji, 7.czytelne kopie wymaganych uprawnień osób (licencje), które będą wykonywać zamówienie oraz kserokopie ich zapytań o karalność, 8.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców tych usług złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej Specyfikacji oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 9.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje Wykonawca, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do niniejszej Specyfikacji. 10.ksero polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11.wypełniony formularz Oferta (Załącznik Nr 2) i formularz Oświadczenie (Załącznik Nr 3). Dokumenty z poz.1 - 5, 7, 10 winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W innym przypadku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożone przez Wykonawcę kopie dokumentów są nieczytelne lub budzą wątpliwości, co do ich prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić ich prawdziwości w inny sposób. Wykonawcy, których oferty nie będą zawierać któregokolwiek z wymaganych wyżej oświadczeń lub dokumentów, zostaną wezwani przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 ustawy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu - po upływie dodatkowo wyznaczonego terminu do ich uzupełnienia - spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - doświadczenie zawodowe - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USRadom1.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 26-615 Radom, ul. Zbrowskiego 106, pokój 235.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 12:00, miejsce: 26-615 Radom, ul. Zbrowskiego 106, p.323 (sekretariat Urzędu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.