To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-11-05
Warszawa: Modernizacja budynku przy ul. Bema 91 na potrzeby OPS- II etap.
Numer ogłoszenia: 212793 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 182016 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, ul. gen. Józefa Bema, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, fax 022 6327242.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku przy ul. Bema 91 na potrzeby OPS- II etap..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: prace budowlane stanowiące II etap modernizacji budynku usługowo - biurowego, znajdującego się na posesji przy ul. Bema 91 w Warszawie, na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej. Zamawiającym jest Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy z siedzibą przy ul. Syreny 18 - w imieniu którego postępowanie prowadzi Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, zgodnie z Uchwałą nr 188-2007 Zarządu Dzielnicy Wola z dnia 20.02.2007 r. Prace budowlane będą wykonywane na podstawie projektu budowlanego opracowanego przez firmę ARTEA - Pracownię Architektoniczną Ewy Stockiej w czerwcu 2007 r. Budynek położony jest na terenie uzbrojonym w sieci: gazową, cieplną, wodną i kanalizacyjną. Budynek korzysta z przyłącza energetycznego. Zakres robót II - ego etapu inwestycji obejmuje: - roboty odwodnienia terenu, - roboty brukarskie, - wykonanie ogrodzenia, - wycięcie drzew, nasadzenie nowej zieleni i renowację trawników, - zakup i montaż dźwigu osobowego typu platforma.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 210160,35 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FIRMA RUTKOWSKI" TADEUSZ RUTKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"FIRMA RUTKOWSKI" TADEUSZ RUTKOWSKI
- FIRMA RUTKOWSKI Tadeusz Rutkowski, ul. Rzewuskiego 50, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 209305.23
- Oferta z najniższą ceną: 209305.23 / oferta z najwyższą ceną: 209305.23
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w Węgierskiej Górce
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- Budowa dziennego ośrodka dla osób niepełnosprawnych - Warsztatów Terapii Zajęciowej w Śmiglu
- Przebudowa i remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Tursku w ramach formuły "Zaprojektuj, wybuduj"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.