eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoRoboty budowlane w pawilonie szpitalnym nr 17, położonym na terenie szpitala - Gniezno, ul.Poznańska 15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-16

Gniezno: Roboty budowlane w pawilonie szpitalnym nr 17, położonym na terenie szpitala - Gniezno, ul.Poznańska 15
Numer ogłoszenia: 212818 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego , ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4262171, faks 061 4261118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziekanka.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w pawilonie szpitalnym nr 17, położonym na terenie szpitala - Gniezno, ul.Poznańska 15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w pawilonie szpitalnym nr17 : Pakiet I - Roboty ogólnobudowlane w pawilonie szpitalnym nr 17 Pakiet II - Roboty sanitarne w pawilonie szpitalnym nr 17 Pakiet III - Roboty elektryczne w pawilonie szpitalnym nr 17.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) oświadczenie pisemne - art. 22 Ustawy; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do rejestru działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówień (dokument z datą wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); c) pełnomocnictwo na piśmie ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie; d) przed zawarciem umowy Zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, umowy regulującej współpracę wykonawców; e) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenie ZUS lub KRUS, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości opłat, składek, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty przy uwzględnieniu poniższych zasad. Oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy . Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana będzie po otwarciu ofert. Każda z ofert zostanie oceniona pod względem zgodności z postanowieniami SIWZ i przepisami ustawy i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/ nie spełnia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem paragrafu 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2009r. nr 226 poz.1817), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Oświadczenie o wykonanych lub wykonywanych robotach budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem przedmiotu, dat wykonania, odbiorców; Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty przy uwzględnieniu poniższych zasad. Oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy . Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana będzie po otwarciu ofert. Każda z ofert zostanie oceniona pod względem zgodności z postanowieniami SIWZ i przepisami ustawy i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/ nie spełnia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem paragrafu 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2009r. nr 226 poz.1817), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • pisemny wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty przy uwzględnieniu poniższych zasad. Oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy . Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana będzie po otwarciu ofert. Każda z ofert zostanie oceniona pod względem zgodności z postanowieniami SIWZ i przepisami ustawy i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/ nie spełnia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem paragrafu 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2009r. nr 226 poz.1817), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • polisa ubezpieczenia od OC na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN; Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty przy uwzględnieniu poniższych zasad. Oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy . Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana będzie po otwarciu ofert. Każda z ofert zostanie oceniona pod względem zgodności z postanowieniami SIWZ i przepisami ustawy i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/ nie spełnia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem paragrafu 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2009r. nr 226 poz.1817), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

atesty na wszystkie stosowane materiały

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji na wykonane roboty z materiałem - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dziekanka.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Dziekanka ul.Poznańska 15, 62-200 Gniezno - Dział Zamówień Publicznych - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2010 godzina 09:00, miejsce: SP ZOZ Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Dziekanka ul.Poznańska 15, 62-200 Gniezno - Sekretariat szpitala, parter, budynek administracji, pokój nr1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Roboty ogólnobudowlane w pawilonie szpitalnym nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty ogólnobudowlane wzmocnienie fundamentów częściowa wymiana tynków wymiana starych powłok malarskich z powierzchni ścian i sufitów (wymagana I klasa farb) wymiana posadzek wraz ze stabilizacją podłoża Zastosować wykładzinę homogeniczną o klasie użytkowania 34/43, trudnozapalną wg PN-EN 13501-1, grubość całkowita 2 mm, grubość warstwy użytkowej 2mm, wykładzina rulowana, odporność na ścieranie - grupa P wg PN-EN 660-1, odporna na chemikalia wg PN-EN 435, odporna na kółka wg PN-EN 425, gramatura nie większa niż 3150 g/m2 wydzielenie pomieszczeń ściankami działowymi wyłożenie powierzchni posadzek oraz ścian płytkami ceramicznymi ( wymagany I gatunek zastosowanych materiałów, klasa ścieralności - III; antypoślizgowość R10) wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej Drzwi wewnętrzne drewniane o szer 1,1 m. Wyposażenie standardowe drzwi: trzy zawiasy czopowe zamek na wkładkę WB uszczelka pęczniejąca w skrzydle klamka Wymiana starej stolarki okiennej na nowe okna w kolorze białym. Profile PCW bezołowiowe. Zamawiający wymaga aby stolarka okienna była wykonana z profili twardego polichlorku winylu, pięciokomorowego w kolorze białym, łączenie kształtowników (wypływki) powstające podczas zgrzewania powinny być usunięte w sposób nie obniżający wytrzymałości połączeń i wyglądu estetycznego. Głębokość kształtownika, wymiar który jest mierzony pod kątem prostym do płaszczyzny oszklenia, między powierzchniami widocznymi kształtownika: (przednią tylnią) zgodnie z Polską Normą PN-EN 12608:2004 nie mniejsza niż 70 mm, szerokość profilu skrzydła nie mniejsza niż 63 mm zgodnie z Polską Normą PN-EN 12608-2004. Profil ramy wzmocniony wkładem stali ocynkowanej minimalnej grubości 1,25 mm wewnątrz profilu. Zewnętrzne ścianki profili ramy i skrzydła grubości nie mniejszej niż 2,5 mm klasy B lub klasy A nie mniejsze niż 2,8 mm. Wysokość ościeżnicy i skrzydła razem nie mniejsza niż 112 mm przy czym wysokość profilu skrzydła nie mniejsza niż 60 mm. Współczynnik przenikania ciepła dla okna mniejszy niż U<1,5 W/m2K. Oszklenie szybami bezpiecznymi O2 z dwóch stron (33.1/16/33.1) o współczynniku ciepła k= 1,1 W/m2K. Zewnętrzny i wewnętrzny wrąb profilu ościeżnicy powinien mieć spadek na jej zewnątrz celem odprowadzenia skroplin wody. Uszczelki wykonane z kauczuku syntetycznego odporne na starzenie. Uszczelki powinny być zamontowane fabrycznie w profil i wykonane z wymielonego elastomeru termoplastycznego, łączone w narożach okien pod kątem prostym. Okucia obwiedniowe posiadające w standardzie zaczep antywyważeniowy NT, blokadę obrotu klamki, podnośnik skrzydła. Każde skrzydło musi być wyposażone w klamkę z kluczykiem. W każdym oknie na kondygnacji użytkowej zamontowany musi być w automatyczny nawiewnik powietrza ( okna o oznaczeniu O/1, O/2, O/3, O/4) Drzwi zewnętrzne tworzywowe z PCV w okleinie złoty dąb. Montaż moskitier: 1. Dwa skrzydła okna oznaczonego jako O/1 - 7 szt. 2. Okno oznaczone jako O/2 - 1 szt. 3. Okno oznaczone jako O/3 - 2 szt. Wzór stolarki okiennej i drzwiowej stanowi załącznik do specyfikacji. Dokładne wymiary stolarki pobrać na budowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. okres gwarancji na wykonane roboty z materiałem - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Roboty sanitarne w pawilonie szpitalnym nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty sanitarne W ramach zadania wymienione zostaną wszystkie instalacje wodno - kanalizacyjne oraz centralnego ogrzewania. Wymienione zostaną również wszystkie przybory sanitarne. W gabinecie zabiegowym przybory sanitarne wyposażone w baterie uruchamiane bez kontaktu z dłonią. Armatura sanitarna z gat. I, porcelanowa w kolorze biały. Miski ustępowe podwieszone odporne na zniszczenia, przeznaczone do montażu w budynkach użyteczności publicznej. Baterie oraz syfony chromowane. Gwarancja na zastosowane baterie umywalkowe min. 5 lat. Instalacje sanitarne należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych część I. Roboty sanitarne i przemysłowe. Wymagamy, żeby wszystkie zastosowane przybory sanitarne stanowiły gat. I oraz pochodziły z jednej linii produktów danego producenta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. okres gwarancji na wykonane roboty z materiałem - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Roboty elektryczne w pawilonie szpitalnym nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty elektryczne Wykonanie nowej instalacji elektrycznej obejmuje wykonanie instalacji oświetleniowej, instalacji oświetlenia nocnego, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji gniazd wtyczkowych, wykonanie nowej wewnętrznej linii zasilającej oraz tablic rozdzielczych. Zgodnie z obowiązującymi przepisami przeciwporażeniowymi instalacje elektryczne, oświetleniowe i gniazd wtyczkowych wykonane będą jako trójżyłowe. Zamontowane zostaną nowe oprawy oświetleniowe dla poszczególnych typów oświetlenia oraz nowe gniazda wtyczkowe. Zgodnie z przepisami przeciwporażeniowymi zamontowany zostanie przeciwpożarowy wyłącznik prądu. Wykonana zostanie także instalacja wyrównawcza. Po wykonaniu zadania Wykonawca dostarczy do Działu Technicznego Szpitala komplet badań instalacji elektrycznej oraz urządzeń służących ochronie p.poż ( w tym również pomiary natężenia oświetlenia ewakuacyjnego, skuteczności wyłącznika p.poż)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. okres gwarancji na wykonane roboty z materiałem - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.