Ogłoszenie z dnia 2013-06-03
Ostrów Wielkopolski: Usługa w zakresie bieżącego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych położonych w Jarocinie, Kaliszu, Kępnie, Krotoszynie, Ostrowie Wielkopolskim, Ostrzeszowie i Pleszewi
Numer ogłoszenia: 212842 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 37, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5918415, faks 062 5928165.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie bieżącego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych położonych w Jarocinie, Kaliszu, Kępnie, Krotoszynie, Ostrowie Wielkopolskim, Ostrzeszowie i Pleszewi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie siedzib prokuratur okręgu ostrowskiego oraz terenów przylegających do budynków prokuratur. 2. Zakres zamówienia obejmuje sprzątanie: pomieszczeń biurowych, sal narad, korytarzy, klatek schodowych, holi, piwnic, archiwów, magazynów, sanitariatów, i innych pomieszczeń oraz terenów przylegających do budynków, w tym: podwórzy prokuratur, wjazdów, traktów pieszych, parkingów, schodów zewnętrznych i innych. Adresy, powierzchnie prokuratur, częstotliwość usług podano w tabeli Excela - załącznik do SIWZ 3. Przez kompleksowe sprzątanie siedzib prokuratur okręgu ostrowskiego oraz terenów przylegających do budynków prokuratur należy rozumieć działania mające na celu utrzymanie ich w ciągłej czystości i porządku, a także elementów wyposażenia budynków. 4. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia za pomocą niezbędnej do tego liczby swoich pracowników, sprzętu i środków. Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń odbywać się będzie od poniedziałku do piątku (w dni robocze), każdego tygodnia, a wykonywanie usługi odśnieżania, usuwania oblodzeń i posypywania nawierzchni zewnętrznych - w przypadku takiej potrzeby, przez wszystkie dni tygodnia całodobowo, a w szczególności: w Prokuraturze Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim - budynek pięciokondygnacyjny (piwnica, parter, I, II, III piętro) podlega sprzątaniu: w godzinach od 07:30 do godz. 15:30 - w zakresie bieżącego sprzątania pomieszczeń budynku, wykonywanego przez co najmniej jedną osobę sprzątającą. W zakres bieżącego sprzątania w określonym wyżej czasie wchodzi m.in. sprzątanie pomieszczenia kasy (powierzchnia 15,96 m2), pomieszczenia strefy bezpieczeństwa (powierzchnia 188,86 m2) oraz przynależne do tej strefy wc (1 ubikacja, 2 pisuary, 2 umywalki), pomieszczenia działu informatycznego (powierzchnia 112,36 m2), oraz przynależne do tej strefy wc (1 ubikacja, 1 umywalka, 1 prysznic, 1 zlewozmywak), pomieszczenia: archiwum, materiałów biurowych, magazyny gospodarcze, magazyn dowodów rzeczowych, sala komputerowa, biblioteka. Sprzątanie wyżej wymienionych pomieszczeń odbywać się będzie w obecności upoważnionych pracowników Prokuratury. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z tymi pracownikami dokładny czas (pomiędzy 07.30 a 15.30) sprzątania wymienionych pomieszczeń. Bieżące sprzątanie pozostałych pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych nie wymaga obecności upoważnionych pracowników Prokuratury ani też ustaleń co do czasu wykonywania tych prac. po godzinie 15:30 - w zakresie zasadniczego sprzątania całego budynku za wyjątkiem pomieszczeń w których przy sprzątaniu wymagana jest obecność upoważnionych pracowników Prokuratury; sprzątanie terenów zewnętrznych, przylegających do budynku; w miarę potrzeby, bez względu na porę doby i dnia tygodnia - w zakresie odśnieżania, usuwania oblodzeń i posypywania utwardzonych (śliskich) nawierzchni zewnętrznych, tj. w sposób zapewniający bezpieczeństwo pieszych korzystających z nawierzchni (zabezpieczenie przed wypadkami na skutek poślizgu); szczegółowy opis patrz pkt. 7. w Prokuraturze Rejonowej w Jarocinie - budynek trzykondygnacyjny (piwnica, parter, I piętro) podlega sprzątaniu: w godzinach od 14.00 do 18.00 - w zakresie bieżącego sprzątania pomieszczeń budynku, wykonywanego przez co najmniej jedną osobę sprzątającą, przy czym pomieszczenia: kancelarii tajnej, archiwum, serwerowni, materiałów biurowych, magazyny gospodarcze, magazyn dowodów rzeczowych - w godzinach urzędowania Prokuratury i w obecności upoważnionych pracowników Prokuratury. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Prokuratorem Rejonowym w Jarocinie dokładny czas sprzątania wymienionych pomieszczeń oraz osobę upoważnioną do obecności przy wykonywanych czynnościach sprzątania. sprzątanie terenów zewnętrznych, przylegających do budynku; w miarę potrzeby, bez względu na porę doby i dnia tygodnia - w zakresie odśnieżania, usuwania oblodzeń i posypywania utwardzonych (śliskich) nawierzchni zewnętrznych, tj. w sposób zapewniający bezpieczeństwo pieszych korzystających z nawierzchni (zabezpieczenie przed wypadkami na skutek poślizgu); szczegółowy opis patrz pkt. 7. w Prokuraturze Rejonowej w Kaliszu - pomieszczenia na czterech kondygnacjach (piwnica, parter, I i II piętro) w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu, podlegają sprzątaniu: w godzinach od 12:00 do 18:00 - w zakresie bieżącego sprzątania pomieszczeń budynku, wykonywanego przez co najmniej jedną osobę sprzątającą, przy czym pomieszczenia: kancelarii tajnej, archiwum, serwerowni, materiałów biurowych, magazyny gospodarcze, magazyn dowodów rzeczowych - w godzinach urzędowania Prokuratury i w obecności upoważnionych pracowników Prokuratury. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Prokuratorem Rejonowym w Kaliszu dokładny czas sprzątania wymienionych pomieszczeń oraz osobę upoważnioną do obecności przy wykonywanych czynnościach sprzątania. w Prokuraturze Rejonowej w Kępnie - pomieszczenia zlokalizowane na dwóch kondygnacjach (piwnica, parter) w budynku Sądu Rejonowego w Kępnie, podlegają sprzątaniu: w godzinach od 11:30 do 15:30 - w zakresie bieżącego sprzątania pomieszczeń budynku, wykonywanego przez co najmniej jedną osobę sprzątającą, przy czym pomieszczenia: kancelarii tajnej, archiwum, serwerowni, materiałów biurowych, magazyny gospodarcze, magazyn dowodów rzeczowych, biblioteki - w godzinach urzędowania Prokuratury i w obecności upoważnionych pracowników Prokuratury. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Prokuratorem Rejonowym w Kępnie dokładny czas sprzątania wymienionych pomieszczeń oraz osobę upoważnioną do obecności przy wykonywanych czynnościach sprzątania. w Prokuraturze Rejonowej w Krotoszynie - budynek czterokondygnacyjny (piwnica, parter, I, II piętro) , podlega sprzątaniu: w godzinach od 08:00 do 12:00 - w zakresie bieżącego sprzątania pomieszczeń budynku, wykonywanego przez co najmniej jedną osobę sprzątającą, przy czym pomieszczenia: kancelarii tajnej, archiwum, serwerowni, materiałów biurowych, magazyny gospodarcze, magazyn dowodów rzeczowych, biblioteki - w godzinach urzędowania Prokuratury i w obecności upoważnionych pracowników Prokuratury. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Prokuratorem Rejonowym w Krotoszynie dokładny czas sprzątania wymienionych pomieszczeń oraz osobę upoważnioną do obecności przy wykonywanych czynnościach sprzątania. sprzątanie terenów zewnętrznych, przylegających do budynku; w miarę potrzeby, bez względu na porę doby i dnia tygodnia - w zakresie odśnieżania, usuwania oblodzeń i posypywania utwardzonych (śliskich) nawierzchni zewnętrznych, tj. w sposób zapewniający bezpieczeństwo pieszych korzystających z nawierzchni (zabezpieczenie przed wypadkami na skutek poślizgu); szczegółowy opis patrz pkt. 7. w Prokuraturze Rejonowej w Ostrowie Wielkopolskim - pomieszczenia na dwóch kondygnacjach (piwnica, II piętro) w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim, podlega sprzątaniu: w godzinach od 15:15 do 19:15 - w zakresie bieżącego sprzątania pomieszczeń budynku, wykonywanego przez co najmniej jedną osobę sprzątającą, przy czym pomieszczenia: kancelarii tajnej, archiwum, serwerowni - w godzinach urzędowania Prokuratury i w obecności upoważnionych pracowników Prokuratury. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Prokuratorem Rejonowym w Ostrowie Wielkopolskim dokładny czas sprzątania wymienionych pomieszczeń oraz osobę upoważnioną do obecności przy wykonywanych czynnościach sprzątania. w Prokuraturze Rejonowej w Ostrzeszowie - budynek czterokondygnacyjny (piwnica, parter, I, II piętro) , podlega sprzątaniu: w godzinach od 7:30 do 11:30 - w zakresie bieżącego sprzątania pomieszczeń budynku, wykonywanego przez co najmniej jedną osobę sprzątającą, przy czym pomieszczenia: kancelarii tajnej, archiwum, serwerowni, materiałów biurowych, magazyny gospodarcze, magazyn dowodów rzeczowych, biblioteki - w godzinach urzędowania Prokuratury i w obecności upoważnionych pracowników Prokuratury. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Prokuratorem Rejonowym w Ostrzeszowie dokładny czas sprzątania wymienionych pomieszczeń oraz osobę upoważnioną do obecności przy wykonywanych czynnościach sprzątania. sprzątanie terenów zewnętrznych, przylegających do budynku; w miarę potrzeby, bez względu na porę doby i dnia tygodnia - w zakresie odśnieżania, usuwania oblodzeń i posypywania utwardzonych (śliskich) nawierzchni zewnętrznych, tj. w sposób zapewniający bezpieczeństwo pieszych korzystających z nawierzchni (zabezpieczenie przed wypadkami na skutek poślizgu); szczegółowy opis patrz pkt. 7. w Prokuraturze Rejonowej w Pleszewie - pomieszczenia na jednej kondygnacji (I piętro) w budynku Miasta i Gminy w Pleszewie, podlega sprzątaniu: w godzinach od 13:00 do 17:00 - w zakresie bieżącego sprzątania pomieszczeń budynku, wykonywanego przez co najmniej jedną osobę sprzątającą, przy czym pomieszczenia: kancelarii tajnej, archiwum, serwerowni, materiałów biurowych, magazyny gospodarcze, magazyn dowodów rzeczowych, biblioteki - w godzinach urzędowania Prokuratury i w obecności upoważnionych pracowników Prokuratury. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Prokuratorem Rejonowym w Pleszewie dokładny czas sprzątania wymienionych pomieszczeń oraz osobę upoważnioną do obecności przy wykonywanych czynnościach sprzątania. W zakres usług sprzątania na terenach przylegających do obiektów Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim oraz Prokuratur Rejonowych w Jarocinie, Krotoszynie i Ostrzeszowie wchodzą: zamiatanie wejść i wjazdów do budynków i posesje prokuratur, zamiatanie i mycie schodów wejściowych - częstotliwość wykonywania usługi zgodnie z tabelą Excela - Załącznik Nr 1; zamiatanie parkingów, podwórzy prokuratur - częstotliwość wykonywania usługi zgodnie z tabelą Excela - Załącznik Nr 1; zamiatanie chodników przy budynkach oraz chodników położonych wzdłuż posesji prokuratur - częstotliwość wykonywania usługi zgodnie z tabelą Excela - Załącznik Nr 1; czyszczenie z zanieczyszczeń koszyczków przy rurach spustowych (czyszczenie z liści, gałęzi itp.) - dotyczy PR-Krotoszyn; usuwanie śmieci, połamanych gałęzi, liści i innych nieczystości z utwardzonych terenów przylegających do budynków prokuratur oraz z chodników i wjazdów na teren posesji. (Usunięte nieczystości Wykonawca zobowiązany jest gromadzić i usuwać we własnym zakresie); zbieranie śmieci z trawników przylegających do budynków prokuratur; zgrabianie liści z trawników prokuratur w listopadzie, grudniu, usuwanie śniegu, błota pośniegowego, lodu, gołoledzi, itp. z wejść i wjazdów do budynków i na posesje prokuratur, schodów wejściowych, parkingów, wjazdów do garaży, podwórzy prokuratur, chodników przy budynkach oraz chodników położonych wzdłuż posesji prokuratur a także usuwanie z parapetów i gzymsów budynków oraz daszków nad drzwiami wejściowymi do prokuratur, sopli lodu, usuwanie narzutów i czap śnieżnych. Powyższe czynności muszą być połączone w miarę potrzeby z posypywaniem piaskiem/solą śliskich nawierzchni zewnętrznych terenów utwardzonych. (Wykonawca jest zobowiązany do posypywania nawierzchni wcześniej oczyszczonych z lodu, śniegu lub błota pośniegowego - w miarę potrzeby, bez względu na porę doby i dnia tygodnia (24 godz.-dobę przez 7 dni w tygodniu) - w celu zapewnienia bezpieczeństwa pieszych korzystających z nawierzchni tj. zapobiegania przed wypadkami na skutek poślizgu. Usuwanie śniegu, błota pośniegowego i gołoledzi oraz posypywanie powinno następować na bieżąco - w miarę potrzeby, przy czym Zamawiający zastrzega sobie by utwardzone tereny zewnętrzne w sposób opisany powyżej były przygotowane do korzystania codziennie do godziny 07.15). Tabela Excela - Załącznik Nr 1. przedstawia powierzchnię utwardzoną, która wchodzi w zakres tych czynności. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu śniegu, błota, lodu z terenów nieruchomości prokuratur - na własny koszt. Wykonawca do tego celu użyje własnych maszyn, urządzeń i środków do usuwania śniegu, błota, lodu, sopli, gołoledzi, oraz do posypywania terenów utwardzonych. Efektem powyższych czynności musi być uzyskanie w obrębie wyżej wymienionych terenów utwardzonych tzw. czarnej nawierzchni..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY USŁUGOWE ZACHÓD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY USŁUGOWE ZACHÓD SP. Z O.O.
- Zakłady Usługowe ZACHÓD Sp. z o.o., ul. Kolejowa 23, 60-717 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 319950,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 349428,72
Oferta z najniższą ceną: 316224,00 / Oferta z najwyższą ceną: 386403,12
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Usługi sprzątania są standardowe, są oferowane na rynku przez znaczną liczbę podmiotów oraz wykazują się typowymi i standardowymi cechami jakościowymi jednocześnie nie są to usługi specjalistyczne przeznaczone dla wąskiej grupy odbiorców o dostępności ograniczonej do nielicznych specjalistycznych wykonawców. Postępowanie o udzielenie zamówienia przeprowadza na podstawie art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wrtość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Przebudowa drogi nr 5328P Uciechów - Raczyce na odc. dł. ok. 1000m
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa pieczywa i nabiału dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa artykułów sypkich oraz mrożonek warzywnych i ryb mrożonych dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Usługa sprzątania pomieszczeń na terenie Z/I Gotartów i Z/I Bełchatów/ 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.