eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaŚwiadczenie kompleksowej usługi całodobowej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektu Urzędu oraz utrzymanie czystości w siedzibie oraz wokół posesji Urzędu Skarbowego w Pszczynie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Pszczyna: Świadczenie kompleksowej usługi całodobowej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektu Urzędu oraz utrzymanie czystości w siedzibie oraz wokół posesji Urzędu Skarbowego w Pszczynie
Numer ogłoszenia: 212876 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Pszczynie, ul. 3 Maja 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 32 4492201, faks 32 4492205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej usługi całodobowej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektu Urzędu oraz utrzymanie czystości w siedzibie oraz wokół posesji Urzędu Skarbowego w Pszczynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ochronie podlega obiekt położony w Pszczynie przy ulicy 3 Maja Nr 4. Siedziba Urzędu składa się z 2 kompleksów budynków: części A, B, C (łącznik) połączone są z segmentem D na wysokości 1. piętra łącznikiem. Budynek posiada 2 niezależne wejścia/wyjścia. Obiekt musi być chroniony w sposób ciągły przez cały rok, również w dni wolne od pracy. Przedmiotem zamówienia jest: 1. całodobowa stała ochrona osób, mienia i obiektów realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wraz z obsługą centrali telefonicznej Przez stałą bezpośrednią ochronę rozumie się ochronę przez całą dobę: - przez dwóch pracowników ochrony: w poniedziałki od 6.45- 18.15 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 6.45- 15.15 - przez jednego pracownika ochrony: w poniedziałki od 18.15- 6.45 dnia następnego, od wtorku do piątku w godzinach od 15.15-6.45 dnia następnego oraz w wolne soboty, niedziele i święta 2. Świadczenie usługi utrzymania czystości w siedzibie oraz wokół posesji Urzędu Skarbowego w Pszczynie (sprzątanie powierzchni biurowej, użytkowej, socjalnej, sanitarnej, utrzymanie terenów zielonych, parkingu, chodników, drogi dojazdu do nieruchomości Urzędu). Sprzątanie pomieszczeń biurowych będzie następować po zakończeniu pracy Urzędu. W Urzędzie zatrudnionych jest około 102 osób pracujących pięć dni w tygodniu w godzinach: poniedziałek od 7.00 do 18.00, wtorek, środa, czwartek, piątek od 7.00 do 15.00 -nieruchomość położona jest w Pszczynie przy ulicy 3 Maja nr 4 i składa się z: - działki o powierzchni ogółem 2526m2 - budynków połączonych przewiązką (segmenty A,B,C o pow. 1598m2 połączone łącznikiem z segmentem D o pow. 1219 m2) - placów, chodników o pow. 982m2 - terenu zielonego o pow. 50 m2 - terenu w obrębie działki wysypanego gresem kamiennym o powierzchni ok. 620 m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ład- Komplex Sp. Jawna Mariola Kopocz i Piotr Kopocz, ul. Energetyków 5, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487804,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 479123,04

  • Oferta z najniższą ceną: 479123,04 / Oferta z najwyższą ceną: 523035,12

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wartość zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, tj. jest mniejsza niż 130 000 euro, co daje wartość 522 548 zł. Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna na rynku zarówno lokalnym, jak i ogólnopolskim, typowa, o ustalonych standardach jakościowych, co jest zgodne z przesłankami określonymi w art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest usługa o znormalizowanych standardach wynikających z przyjętych dla tego typu usług norm określonych przepisami prawa, jak i wymagań przyjętych w powszechnym obrocie konsumenckim. Zarówno w przypadku usług ochroniarskich, jak usług porządkowych występuje powszechność ich dostępności, są one realizowane przez liczne podmioty na rynku, co z kolei umożliwia łatwy dostęp do tych usług praktycznie nieograniczonej grupie usługobiorców, zarówno instytucjom, jak i osobom prywatnym. Natomiast przez ustalone standardy jakościowe należy rozumieć stosunkowo trwałe, rzadko podlegające zmianie oraz precyzyjnie określone albo znormalizowane cechy w zakresie jakości produktu czy sposobu świadczenia usługi. Standardy jakościowe nie są indywidualnie ustalane przez zamawiającego lecz są powszechnie znane, określone już w czasie rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Z ustalonym standardem jakościowym mamy do czynienia zatem, w sytuacji, gdy niezależnie od tego kto i kiedy będzie świadczył usługę, standard tej usługi jest zawsze taki sam. Usługi charakteryzujące się ustalonymi standardami powinny być więc porównywalne lub jednakowe, natomiast jedynym elementem różnicującym je powinna być cena. Świadczenie usług ochrony i porządkowych obejmuje swoim zakresem działania o konkretnie ustalonych wymaganiach. Standardy jakościowe usług ochrony zostały określone w ustawie z dnia 22.08.1997r o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2005r Nr 145 poz. 121 ze zm.). Charakter usługi pozwala na jednoznaczne i ścisłe określenie przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji przez zamawiającego bez korzystania z pomocy specjalisty w tej dziedzinie. Jest to usługa oferowana na rynku przez wszystkie podmioty działające na rynku w tej branży, możliwa do zrealizowania bez względu na miejsce i czas. Zaproszenie do złożenia oferty zostało wysłane do znanych na rynku podmiotów zapewniających świadczenie usług na odpowiednio wysokim poziomie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.