eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDekoracja świateczna Miasta Krakowa. Sprawa numer 2/XI/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Kraków: Dekoracja świateczna Miasta Krakowa. Sprawa numer 2/XI/2007
Numer ogłoszenia: 212916 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Zarząd Komunalny w Krakowie, ul. Centralna 53F, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6167000, 6167134, fax 012 6167138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dekoracja świateczna Miasta Krakowa. Sprawa numer 2/XI/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dekoracji świątecznej Miasta Krakowa. Dekorację należy wykonać na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów (graficzne projekty dekoracji oraz poszczególne jej elementy Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty). Z uwagi na specyfikę i zróżnicowanie usługi - przetarg podzielono na cztery części. Część 1: Dekoracja ulic. Część 2: Ustawienie i dekoracja choinek. Część 3: Iluminacja drzew i dekoracja lamp. Część 4: Dekoracja i iluminacja mostów. Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 2 części.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.31.24.00 - Wyroby dekoracyjne Kod CPV wg słownika 2008: 44.81.24.00 - Wyroby dekoracyjne Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: - część 1 - 5.000 zł (pięć tysięcy złotych), - część 2 - 3.600 zł (trzy tysiące sześćset złotych), - część 3 - 6.800 zł (sześć tysięcy osiemset złotych), - część 4 - 4.200 zł (cztery tysiące dwieście złotych). 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto depozytowe w Banku BPH - nr rachunku: 14 1060 0076 0000 3310 0002 7336. 5) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. 6) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie KZK w Krakowie, ul. Centralna 53 F, przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną (za zgodność z oryginałem). 7) Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp, a w szczególności wykażą, że: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od listopada 2004r. wykonali usługi polegające na okazjonalnym dekorowaniu terenów miejskich. Wykazane prace muszą dotyczyć dużych miast (powyżej 100.000 ludności). b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w części IV SIWZ oraz w punkcie ponizej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 Pzp - wg zał. nr 3; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4; d) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; e) dowód wniesienia wadium. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) wypełniony formularz oferty - wg zał. nr 1; b) wypełniony załącznik zawierający ceny (wg załączonych wzorów) - na część/części, których dotyczy oferta; c) graficzny projekt dekoracji oraz poszczególnych jej elementów odrębnie dla każdej z części, których dotyczy oferta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Projekt graficzny dekoracji - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzk.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowski Zarząd Komunalny w Krakowie, 31-586 Kraków, ul. Centralna 53F - Punkt Obsługi Klienta (od poniedziałku do piątku w godz. 11:30 - 14:30) lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać na adres: Krakowski Zarząd Komunalny w Krakowie, ul. Centralna 53 F, 31-586 Kraków, sekretariat (pokój nr 111)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin wykonania zamówienia: . dla części 1, 3 i 4: od dnia 05.12.2007 r. do dnia 31.01.2008 r., dla części 2: od dnia 28.11.2007 r. do dnia 31.01.2008 r. (Rynek Główny), od dnia 15.12.2007 r. do dnia 31.01.2008 r. (pozostałe). 2. Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami: Miłosz Świda - Kierownik Działu Umów i Zamówień Publicznych - tel. (012) 616-71-34 (sprawy proceduralne). Teresa Kowalińska - Kierownik Działu Czystości - tel. (012) 616-86-58 (sprawy techniczne).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dekoracja ulic..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dekoracja ulic..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.24.00-8, 93.90.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Projekt graficzny dekoracji - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ustawienie i dekoracja choinek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustawienie i dekoracja choinek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.24.00-8, 93.90.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Projekt graficzny dekoracji - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Iluminacja drzew i dekoracja lamp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Iluminacja drzew i dekoracja lamp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.24.00-8, 93.90.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Projekt graficzny dekoracji - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dekoracja i iluminacja mostów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dekoracja i iluminacja mostów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.24.00-8, 93.90.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Projekt graficzny dekoracji - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.