Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-05
Wałbrzych: Remont dachów papowych
Numer ogłoszenia: 212927 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu , ul. Generała Andersa 48, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8870505, faks 074 8477477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów papowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy remontu dachów papowych budynków przy ul. Daszyńskiego 23, Niepodległości 47, Piaskowej 7 w Wałbrzychu, stanowiących własność Gminy Wałbrzych. Opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania został określony w dalszej części ogłoszenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.12.10-9, 45.26.11.00-5, 45.26.12.11-6, 45.26.10.00-4, 45.26.14.00-8, 45.26.25.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: Zadanie nr 1 - 1.800,00 zł Zadanie nr 2 - 2.000,00 zł Zadanie nr 3 - 1.900,00 zł Wadium należy wnieść w terminie do 22 sierpnia 2011 r. do godz. 10:00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu lub wymianie pokrycia papowego na dachach o powierzchni co najmniej 700 m2 (łącznie). Prace te winny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku przez Wykonawców będzie dokonywana wg zasady: spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, która posiada: - aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami w branży konstrukcyjno - budowlanej, - doświadczenie polegające na kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. kierowała lub nadzorowała co najmniej dwoma robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Pojęcie /kierowanie lub nadzorowanie robotami/ dotyczy funkcji pełnionych przez uczestników procesu budowlanego, o których mowa w art. 17 pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Kierownik budowy powinien posiadać, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w ww. specjalności bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. z 2010 r. Dz.U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. z 2010 r. Dz.U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.) samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63 poz.394, z późn. zm.). Ocena spełnienia warunku przez Wykonawców będzie dokonywana wg zasady: spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy każda ze stron może żądać wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do prawidłowej realizacji robót: a) wprowadzić zmiany do dokumentacji projektowej, jakie uzna za niezbędne, b) przerwać realizację robót na czas określony. 2. Zmiana umowy dokonana będzie na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, 3. Zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane, 4. Wprowadzone przez Zamawiającego zmiany nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze Umowy, ale skutki tych zmian mogą stanowić podstawę do zmiany terminu zakończenia robót, o którym mowa w §13 Umowy. 5. Podstawą do żądania zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy są stosowne wpisy do dziennika budowy umieszczone nie później niż w ciągu 7 dni od czasu zaistnienia okoliczności, o których mowa w § 9 Umowy. 6. Wystąpi konieczność zmiany terminu zakończenia robót w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, a w szczególności: wstrzymania robót przez Zamawiającego, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowy udostępnienia przez użytkownika nieruchomości do celów realizacji inwestycji. 7. Jeżeli pomimo zmiany terminu wykonania robót użytkownik nieruchomości nadal odmawia jej udostępnienia, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o wartość robót niewykonanych zgodnie z cenami przyjętymi w kosztorysie inwestorskim sporządzonym przez Zamawiającego. 8. W wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku. 9. Zaistnieją warunki ustalenia wcześniejszego terminu zakończenia, rozliczenia umowy i wystawienia faktury końcowej w przypadku wcześniejszego wykonania robót, usług dostaw objętych umową. 10. Wynagrodzenie za wykonywane usługi, może ulec zmianie za zgodą stron, w przypadku gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego. 11. Zmiany postanowień umowy mogących mieć wpływ na nie zakończenie lub utratę finansowania zadań. 12. Wystąpi konieczność zmiany osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego. 13. Wystąpi konieczność zmiany terminów umownych rozpoczęcia bądź zakończenia umowy z uwagi na panujące warunki atmosferyczne, na wystąpienie siły wyższej. 14. Wystąpi konieczność zmiany osób spełniających warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu, wymienionych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz, że zaproponowane osoby będą spełniały warunki udziału opisane w SIWZ. 15. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. 16. Dopuszcza się zmianę umowy, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 7 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. 17. Zmiany Umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej chyba, że Umowa stanowi wyraźnie inaczej. 18. Nieważne są zmiany Umowy, jeżeli są niekorzystne dla Zamawiającego, a dla ich uwzględnienia niezbędna jest zmiana treści oferty przetargowej, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i zawarcia Umowy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbwalbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o.
ul. Generała Andersa 48, pok. nr 23
58-304 Wałbrzych.
Koszt pobrania SIWZ wynosi 50,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. ul. Generała Andersa 48, pok. nr 10 58-304 Wałbrzych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dachu papowego budynku przy ul. Daszyńskiego 23 w Wałbrzychu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja robót: ul. Daszyńskiego 23 w Wałbrzychu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie: - rozbiórka pokrycia z papy, - rozbiórka rynien i rur spustowych i starych obróbek blacharskich, - wymiana końcówek krokwi i ich wzmocnienie, - wymiana krokwi, - wymiana deskowania, - wymiana wyłazu kominiarskiego, - impregnacja ognioodporna i grzybobójcza, - pokrycie dachu papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS dwuwarstwowe, - przemurowanie kominów z cegły klinkierowej pełnej, - montaż rynien i rur spustowych, - udrożnienie odpływów rur spustowych, - montaż obróbek blacharskich i rur wywiewnych, - wywiezienie gruzu, papy, uprzątnięcie placu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - przedmiarze robót Dokumenty te stanowią załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.12.10-9, 45.26.11.00-5, 45.26.12.11-6, 45.26.10.00-4, 45.26.14.00-8, 45.26.25.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dachu papowego budynku przy ul. Niepodległości 47 w Wałbrzychu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja robót: ul. Niepodległości 47 w Wałbrzychu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie: - rozbiórka pokrycia z płyt azbestowych, - rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych, - rozbiórka rynien i rur spustowych i obróbek blacharskich, - wymiana deskowania, - wymiana krokwi, - przemurowanie korony kominów wraz z wykonaniem nowych betonowych czapek kominowych, - uzupełnienie włazów kominiarskich, - pokrycie dachu papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS dwuwarstwowo, - montaż rynien i rur spustowych, - montaż obróbek blacharskich i rur wentylacyjnych, - wymiana tynków na ścianach kominowych w poziomie strychu, - udrożnienie, wymiana odcinków kanalizacji burzowej odprowadzającej wodę od rur spustowych, - wywiezienie gruzu, papy, uprzątnięcie terenu budowy. UWAGA: demontażu płyt eternitu, transport i składowanie na wysypisku do tego celu przystosowanym, winna wykonać firma specjalistyczna posiadająca stosowne uprawnienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.12.10-9, 45.26.11.00-5, 45.26.12.11-6, 45.26.10.00-4, 45.26.25.00-6, 45.26.14.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont dachu papowego budynku przy ul. Piaskowej 7 w Wałbrzychu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja robót: ul. Piaskowa 7 w Wałbrzychu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie: - rozebranie elementów żelbetowych nadbudówki, - zbicie i wykonanie nowych tynków na nadbudówce, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, - rozbiórka pokrycia z papy na dachu drewnianym, - rozbiórka rynien i rur spustowych i obróbek blacharskich, - wymiana deskowania, - wymiana elementów konstrukcyjnych dachu, - wzmocnienie krokwi, - impregnacja więźby dachowej i deskowania, - wymiana wyłazu kominiarskiego, - pokrycie dachu papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS dwuwarstwowe, - montaż rynien, rur spustowych, - montaż obróbek blacharskich i rur wentylacyjnych, - wymiana tynków na ścianach kominowych w poziomie strychu, - czyszczenie i udrożnienie przykanalików rur spustowych, - uzupełnienie podłogi na strychu, - wywiezienie gruzu, papy, uprzątnięcie placu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - przedmiarze robót - decyzji Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w powiecie wałbrzyskim Dokumenty te stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.12.10-9, 45.26.11.00-5, 45.26.12.11-6, 45.26.10.00-4, 45.26.14.00-8, 45.26.25.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Zadaszenia boksów magazynowych KOMPLEKS B na terenie działki nr 66/10, obręb geodezyjny Słajsino, gmina Nowogard
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kośmidrach
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.