eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa i uruchomienie reflektora estradowego i reflektorów prowadzących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Katowice: Dostawa i uruchomienie reflektora estradowego i reflektorów prowadzących
Numer ogłoszenia: 212952 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2537741, 2538733, faks 032 2538733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i uruchomienie reflektora estradowego i reflektorów prowadzących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie reflektora estradowego i dwóch sztuk reflektorów prowadzących. REFLEKTOR ESTRADOWY Z RUCHOMĄ GŁOWICĄ POD EKRAN - 1 szt. - lampa 2500W (żarówka w komplecie) - temperatura barwowa 7000K - żywotność - min.1250 h - natężenie światła min.140 000 lm Wyposażenie głowicy: - system mieszania kolorów CMY - płynna regulacja temperatury barwowej CTO - efekt strobo i pełny dimming - możliwość generacji oprócz miękkiej, rozmytej wiązki także ostrej wiązki o szerokości min. 11o-33o - możliwość generowania dwóch odseparowanych od siebie ostrych wiązek - pierścień diod umieszczonych wokół wiązki głównej - zakres ruchu głowicy 420o pan i 216o tilt - sterowanie poprzez DMX - kompatybilność ze standardem RDM - interfejs USB DMX wraz z niezbędnym oprogramowaniem: jedno wyjście DMX 512 poprzez złącze XLR 5 pin, jedno wejście USB, system Windows XP, sygnalizacja LED zasilania/sygnału, możliwość zamontowania w racku, zasilanie poprzez USB, - konsola sterująca wraz z niezbędnym oprogramowaniem REFLEKTOR PROWADZĄCY typu follow-spot - 2 szt. - lampa wyładowcza 2500W (żarówka w komplecie) - zasilacz magnetyczny wolnostojący - możliwość zapalenia gorącej żarówki - tzw. hot restrike - optyka min. w zakresie - 3o-8o - natężenie plamy świetlnej z odległości 60m, 2090Lx dla plamy o średnicy 3,40m oraz 500lx dla plamy o średnicy 8,40m - przesłona irysowa - filtr zmiękczający - filtr konwersyjny temperatury barwowej do wielkości 3200-3400K - kieszeń wkładek gobo - kieszeń co najmniej 6 kolorów - przewód oprawy - statyw z głowicą - kufer mieszczący reflektor.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 31.52.70.00 - Reflektory punktowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: a) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej, b) wykażą, że wykonali co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (tj. dostawa estradowego sprzętu oświetleniowego o wartości min. 100.000zł brutto) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, c) załączą do oferty dokumenty potwierdzające, że dostawa o której mowa wyżej została wykonana należycie; d) złożą wymagane dokumenty o których mowa w pkt. 6 SIWZ. 2) Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert, b) oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonali minimum jedną dostawę estradowego sprzętu oświetleniowego o wartości min. 100.000zł brutto, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. certyfikaty bezpieczeństwa CE, deklaracje zgodności jakości i bezpieczeństwa wystawione dla oferowanego przedmiotu zamówienia oraz ich tłumaczenie na j. polski, lub stosowne oświadczenie, ze oferowany przedmiot zamówienia je posiada. W przypadku złożenia oświadczenia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia certyfikatów bezpieczeństwa CE, deklaracji zgodności jakości bezpieczeństwa oraz innych dokumentów wystawionych dla oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z dostarczonym towarem, dokumenty te stanowić będą załącznik do protokołu zdawczo-odbiorczego. 5. Karty katalogowe oraz zdjęcia lub rysunki oferowanego przedmiotu zamówienia. Oferty wspólne: W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) -ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że: a) spółki cywilne- dokumenty wymienione w pkt. 6 ppkt. 2 lit. a, b, c, SIWZ muszą przedstawić dla każdego ze wspólników spółki osobno, b) konsorcja - dokumenty wymienione w pkt. 6 ppkt. 2 lit. a, b, c SIWZ muszą przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum osobno; ponadto muszą dołączyć list intencyjny podpisany przez wszystkich partnerów konsorcjum, z podziałem ich obowiązków podczas realizacji zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katowice, al. Korfantego 35 pokój nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Katowice, al. Korfantego 35 pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.