Ogłoszenie z dnia 2007-11-06
Sosnowiec: Przetarg Na Wykonanie Usług Sprzątania W Budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Zarządzanych Przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu (wg Załączonego Wykazu)
Numer ogłoszenia: 213001 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu, ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3642045, fax 032 3642055.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.sosnowiec.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg Na Wykonanie Usług Sprzątania W Budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Zarządzanych Przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu (wg Załączonego Wykazu).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje utrzymanie w czystości powierzchni wewnętrznych wspólnego użytku oraz terenów zewnętrznych przynależnych do budynków Wspólnot Nieruchomości Mieszkaniowych (Załącznik nr 2), zarządzanych przez MZBM-TBS Spółka z o.o., zgodnie z zakresem robót wg Załącznika nr 1: - Sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków (Załącznik nr 2): zamiatanie, zmywanie, dezynfekcję itp.; według częstotliwości i zakresu ujętego w Załączniku nr 1; - Sprzątanie zewnętrznych powierzchni przynależnych, według częstotliwości i zakresu ujętego w Załączniku nr 1; - Konserwacja terenów zielonych (Załącznik nr 2) według częstotliwości i zakresu ujętego w Załączniku nr 1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wpłatą wadium w wysokości 1.000,00zł , które należy wnieść w terminie do dnia 19-11-2007r. do godz. 9:00 na konto wskazane w SIWZ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: Prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem, co najmniej od 3 lat; Średnioroczny obrót Firmy (brutto - określony na podstawie faktur i rachunku za wykonanie usług sprzątania za rok 2006 wynosi, co najmniej 50.000,00 zł; Złożyli kompletną ofertę i spełnili wszystkie wymogi ujęte w niniejszej instrukcji; Wpłacili wadium zgodnie z zapisem pkt. 11 SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) wg załącznika DRUK ZP-14 do Protokołu z postępowania wg Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wymagane przez Zamawiającego Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7.04.2004r (Dz. U. Nr 71, poz. 645): W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (wypis musi potwierdzać datę rozpoczęcia działalności); 2) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 6 miesięcy; 2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, jakie posiada Wykonawca; 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich max. 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem: Inwestora, okresu realizacji w datach od-do, wartości prac, oraz referencje potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Uwaga: Referencje bez daty oraz bez określenia w treści, jaki okres obejmują i jakich prac dotyczą nie będą brane pod uwagę. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Sprawozdanie finansowe za rok 2006, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, rozliczenie roczne - PIT za rok 2006 oraz informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności; Informację banku/spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającej: - wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową - wykazywane obroty na rachunku wykonawcy za okres ostatnich 6 miesięcy, Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej /od odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej/. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3.5.1 pkt 1, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Kserokopia REGON Oświadczenie wynikające z Art.22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), że Wykonawca: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Podmiot będący Spółką Cywilną musi do oferty załączyć umowę Spółki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mzbm.sosnowiec.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych - TBS Spółka. z o.o. ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego (AMMS/INFOMEDICA) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św .Barbary w Sosnowcu"
- Dostawa i montaż urządzenia do rozrywania worków wraz z demontażem poprzedniego sprzętu.
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca.
- ZP-6/25 dostawa: nici chirurgicznych, staplerów, klipsów, siatek wszczepialnych, hemostatyków - wyrobów medycznych
- Zakup koparki podsiębiernej.
- ZP-2200-16/25 DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH, KONTRASTÓW DO DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ DO TK
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
- Usługa sprzątania w części A budynku RDLP w Toruniu
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Części
- Usługi utrzymania czystości biur i pomieszczeń oraz otoczenia budynku Radia Olsztyn
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
- Usługi utrzymania czystości i porządku w obiektach sportowych i rekreacyjnych na terenie gminy Gąsawa
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.