Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-05
Tarnów: Sukcesywna dostawa odzieży dla Działu Higieny Szpitalnej i obuwia dla pracowników Szpitala
Numer ogłoszenia: 213037 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa odzieży dla Działu Higieny Szpitalnej i obuwia dla pracowników Szpitala.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1 Odzież dla działu Higieny Szpitalnej ( damska i męska) Zakres 2 Obuwie ( damskie i męskie) Zakres 3 Obuwie robocze dla DHS Zakres 4 Obuwie ochronne operacyjne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- + 20% zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 18.80.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1)Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków oraz zatrzasków - dot. Zakresów I 2)Dokument producenta tkaniny o sposobie prania i konserwacji tkaniny - dot. Zakresów I 3)Kartę danych technicznych wystawioną przez producenta tkaniny potwierdzających wymagane parametry - dot. Zakresów I 4)Oświadczenie producenta/ dystrybutora skóry o oferowaniu skóry spełniającej normę PN EN 344 dot. Zakresu II - III 5)Oświadczenie producenta/ dystrybutora skóry o oferowaniu skóry z wymaganymi parametrami grubości dot. Zakresu II 6)Oświadczenie producenta/ dystrybutora skóry, że skóra nie zawiera chloru sześcio wartościowego i formaldehydu dot. Zakresu II 7)Potwierdzenie producenta podeszwy o spełnieniu norm polskich i europejskich dot. Zakresu II 8)Oświadczenie producenta podeszwy o odporność na wielokrotne zginanie w temp. -15 + 23stopnie C 9)Dokument wystawionymi przez producenta obuwia potwierdzający wymagane parametry - dot. Zakresu IV 10)Dokument potwierdzający dopuszczenie do użytkowania w obszarze medycznym - dot. Zakresu IV 11)Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego zgodność oferowanego asortymentu z obowiązującymi wymaganiami i normami - dot. Zakresu IV 12)Do oferty należy dołączyć wzory ubrań i obuwia o wzorze, kroju, materiale i kolorze spełniającym wszystkie wymagania specyfikacji z zakresów - Zakres I poz. 1 - komplet damski ze spodniami roz. 38 Zakres II; poz. 1 - Obuwie damskie białe nr 38 Zakres II; poz. 2 - Obuwie męskie białe nr 42 Zakres III; Poz. 1 - obuwie ortopedyczne damskie białe pełne Nr.38 Zakres III; Poz. 2 - obuwie ortopedyczne męskie białe pełne Nr 42 Zakres IV; Poz. 1 - obuwie ochronne operacyjne 13)Do ofert należy dołączyć podeszwę obuwia w rozmiarze 38 damskie i 42 męskie - dot. Zakres II 14)Do oferty należy dołączyć próbki skóry o wymiarach i wielkości 20 x 20 cm - dot. Zakresu II 15)Instrukcja użytkowania dołączona do każdej pary butów dot. Zakresu II
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. 2)oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana w tym zakresie obowiązują dopiero po podpisaniu aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie 33-1OO Tarnów ul. Lwowska 178a sala - Dział Logistyki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie 33-1OO Tarnów ul. Lwowska 178a sala konferencyjna Nr 42.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.09.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres 1 Odzież dla działu Higieny Szpitalnej ( damska i męska).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bluza damska ,wkładana przez głowę z dekoltem w szpic ,rękaw krótki dł.24- 27 cm ,zakończony plisą o szer. ok. 3 cm podwójnie podwiniętą. Karczek z przodu bluzy o długości 20-23 cm , trzy kieszenie z przodu ,jedna górna o wym. 11 x 12 cm z przeszyciem na długopis, dwie dolne o wymiarach ok. 17 x 18 cm -prostokątne , w górnej krawędzi lekko pod skosem a w lewej kieszeni wykonane zaszycie na długopis, wszystkie kieszenie zakończone ryglami o długości 0,7cm do 1 cm, wykonane ściegiem zygzakowym. Karczek z tyłu bluzy o długości 14-16 cm , z boków pęknięcia o długości 12 cm zakończone ryglem takim jak na kieszeniach. Bluza stębnowana ściegiem pojedynczym o gęstości 3,5 do 4 ukłuć na 1 cm ,szwy wewnętrzne wykonane na overlocku 5 nitkowym , szerokość ściegu min. 1 cm. Długość całkowita bluzy 75 cm. Kolor beżowy. Rozmiar 34-56. Spodnie damskie długie klasyczne , z gumka wszytą w bocznej części paska z dwiema bocznymi, wszywanymi kieszeniami, wejscie kieszeni skośne zakończone ryglami o długości 0,7cm do 1 cm, wykonane ściegiem zygzakowym.. Zapięcie spodni na zamek z przodu , kryty, kolorystycznie dopasowany do tkaniny podwójnie stębnowany, guzik termoodporny w kolorze tkaniny, Szwy wewnętrzne wykonane na overlocku 5 nitkowym , szerokość ściegu min. 1 cm. Brzegi nogawek podwójnie stębnowane. Kolor brązowy. Rozmiar 34-56 kpl 400 2. Bluza męska wkładana przez głowę z dekoltem w szpic ,rękaw krótki dł.24- 27 cm ,zakończony plisą o szer. ok. 3 cm podwójnie podwiniętą. Karczek z przodu bluzy o długości 20-23 cm , trzy kieszenie z przodu ,jedna górna o wym. 11 x 12 cm z przeszyciem na długopis, dwie dolne o wymiarach ok. 17 x 18 cm -prostokątne , w górnej krawędzi lekko pod skosem a w lewej kieszeni wykonane zaszycie na długopis, wszystkie kieszenie zakończone ryglami o długości 0,7cm do 1 cm, wykonane ściegiem zygzakowym. Karczek z tyłu bluzy o długości 14-16 cm , z boków pęknięcia o długości 12 cm zakończone ryglem takim jak na kieszeniach. Bluza stębnowana ściegiem pojedynczym o gęstości 3,5 do 4 ukłuć na 1 cm ,szwy wewnętrzne wykonane na overlocku 5 nitkowym , szerokość ściegu min. 1 cm. Długość całkowita bluzy 75 cm. Kolor beżowy. Rozmiar 44-66 Spodnie męskie długie, klasyczne, z guma wszytą w bocznych częściach paska ,ze szlufkami, z dwoma kieszeniami bocznymi wszywanymi, z wejściem skośnym . Kieszenie zakończone ryglami o długości 0,7cm do 1 cm, wykonane ściegiem zygzakowym. Zapięcie spodni z przodu na zamek kryty, dopasowany kolorystycznie do tkaniny podwójnie stębnowany, guzik termoodporny w kolorze tkaniny. Szwy wewnętrzne wykonane na overlocku 5 nitkowym , szerokość ściegu min. 1 cm. Brzegi nogawek podwójnie stębnowane... Kolor brązowy . Rozmiar 44-66 kpl 62.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obuwie ( damskie i męskie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obuwie damskie w kolorze białym, przód zabudowany. Powierzchnia spodów antypoślizgowa. Rozmiar 34 - 41 Para 1600 2. Obuwie męskie w kolorze białym , przód zabudowany, Powierzchnia spodów antypoślizgowa. Rozmiar 36-46 Para 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obuwie robocze dla DHS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Obuwie damskie w kolorze białym lub beżowym, pełne, dla stabilizacji stopy na zapiętku pasek półokrągły wyprofilowany z możliwością regulacji, montowany na nicie, z przodu pasek z możliwością regulacji szerokości stopy. Powierzchnia spodów antypoślizgowa. Obuwie na koturnie, obcas twardy. Rozmiar 34 - 41 Para 420 2 Obuwie męskie w kolorze białym lub beżowym, pełne, dla stabilizacji stopy na zapiętku pasek półokrągły wyprofilowany z możliwością regulacji, montowany na nicie, z przodu pasek z możliwością regulacji szerokości stopy. Powierzchnia spodów antypoślizgowa. Obuwie na koturnie, obcas twardy. Rozmiar 36-46 Para 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obuwie ochronne operacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klapki operacyjne z zabudowanymi palcami i wyprofilowanym wgłębieniem pięty, z otworami wyłącznie w bocznej części buta ( na styku podeszwy ) wykonane z materiału zmywalnego, farbowanego w całości ( cała struktura) o wysokiej odporności na ścieranie, antystatyczne , odporne na działanie kwasów i zasad , z możliwością mycia w myjniach mechanicznych w temperaturze min. 65 st. C. Kolor zielony. Wierzch buta zintegrowany jednolicie z podeszwą buta. Para 90.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy implantów ortopedycznych
- Termomodernizacja pawilonu mieszkalnego B oraz budynku administracyjnego w oddziale mieszkalnym III w Zakładzie Karnym w Tarnowie
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych 2 samochodów
- Remont dachu budynku głównego Sądu Okręgowego w Tarnowie.
- Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectw charakterystyki energetycznej - część III (18 zadań)
- Dostawy testów do badań mikrobiologicznych
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa podkładów, fartuchów, masek, oraz materiałów medycznych i higienicznych dla USDK
- Dostawa pościeli wielorazowej oraz ubrań operacyjnych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Sukcesywna dostawa odzieży i obłożeń medycznych jednorazowych.
- Sukcesywny zakup i dostawa odzieży roboczej - postępowanie 2
- Dostawa odzieży operacyjnych
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Lubartów
więcej: Obuwie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.