eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiłgorajSprzątanie biur, sprzątanie terenów zewnętrznych wraz z utrzymaniem terenów zielonych i portierowanie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Biłgoraj: Sprzątanie biur, sprzątanie terenów zewnętrznych wraz z utrzymaniem terenów zielonych i portierowanie.
Numer ogłoszenia: 213071 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Biłgoraju, ul. Włosiankarska 5, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6882400, fax 084 6868429.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie biur, sprzątanie terenów zewnętrznych wraz z utrzymaniem terenów zielonych i portierowanie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia: 1. Sprzątanie biur (pomieszczeń budynków) w obiektach Zamawiającego tj. w KRUS PT w Biłgoraju przy ul. Włosiankarskiej 5, w KRUS PT w Zamościu przy ul. Gminnej 45, w KRUS PT w Hrubieszowie przy ul. Kolejowej 8 i w KRUS PT w Tomaszowie Lub. przy ul. Papieża Jana Pawła II 6., o łącznej powierzchni 5135,80m2. 2. Sprzątanie terenów zewnętrznych (posesji) wraz z utrzymaniem terenów zielonych przy obiektach Zamawiającego: we wszystkich miesiącach - KRUS PT w Zamościu przy ul. Gminnej 45, KRUS PT w Hrubieszowie przy ul. Kolejowej 8 i KRUS PT w Tomaszowie Lub. przy ul. Papieża Jana Pawła II 6, w miesiącach od kwietnia do października - KRUS PT w Biłgoraju przy ul. Włosiankarskiej 5, o łącznej powierzchni 5921,90m2. Część 2 zamówienia: 1. Portierowanie w jednostkach Zamawiającego tj. w KRUS PT w Zamościu przy ul. Gminnej 45, w KRUS PT w Hrubieszowie przy ul. Kolejowej 8 i w KRUS PT w Tomaszowie Lub. przy ul. Papieża Jana Pawła II 6.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów Oryginalny kod CPV: 93.41.12.00 - Usługi portierskie Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.20 - Usługi portierskie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Zamawiający ustala dodatkowo następujący szczegółowy warunek udziału w postępowaniu dla wykonawców składających ofertę na część 1 zamówienia: 1. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną, trwającą co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługę sprzątania w obiektach biurowych, o łącznej powierzchni przekraczającej 1000m2. III. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana metodą 0-1 tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o zamówienie składają wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych lub wykonywanych, usług sprzątania w obiektach biurowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. (Niniejszy dokument składają wykonawcy składający ofertę na część 1 zamówienia). II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1. W pkt I. 2, 3, i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. W pkt. I. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II. 1, 2, zastępuje się je dokumentem (wystawionym odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy lub 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Biłgoraju, ul. Włosiankarska 5, 23-400 Biłgoraj, pok. 102.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Biłgoraju, ul. Włosiankarska 5, 23-400 Biłgoraj, pok. 102.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie biur i terenów zewnętrznych wraz z utrzymaniem terenów zielonych..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sprzątanie biur (pomieszczeń budynków) w obiektach Zamawiającego tj. w KRUS PT w Biłgoraju przy ul. Włosiankarskiej 5, w KRUS PT w Zamościu przy ul. Gminnej 45, w KRUS PT w Hrubieszowie przy ul. Kolejowej 8 i w KRUS PT w Tomaszowie Lub. przy ul. Papieża Jana Pawła II 6., o łącznej powierzchni 5135,80m2. 2. Sprzątanie terenów zewnętrznych (posesji) wraz z utrzymaniem terenów zielonych przy obiektach Zamawiającego: we wszystkich miesiącach - KRUS PT w Zamościu przy ul. Gminnej 45, KRUS PT w Hrubieszowie przy ul. Kolejowej 8 i KRUS PT w Tomaszowie Lub. przy ul. Papieża Jana Pawła II 6, w miesiącach od kwietnia do października - KRUS PT w Biłgoraju przy ul. Włosiankarskiej 5, o łącznej powierzchni 5921,90m2..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1, 77.31.00.00-6, 74.73.50.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Portierowanie..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Portierowanie w jednostkach Zamawiającego tj. w KRUS PT w Zamościu przy ul. Gminnej 45, w KRUS PT w Hrubieszowie przy ul. Kolejowej 8 i w KRUS PT w Tomaszowie Lub. przy ul. Papieża Jana Pawła II 6..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.41.12.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.