Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-06
Biłgoraj: Sprzątanie biur, sprzątanie terenów zewnętrznych wraz z utrzymaniem terenów zielonych i portierowanie.
Numer ogłoszenia: 213071 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Biłgoraju, ul. Włosiankarska 5, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6882400, fax 084 6868429.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie biur, sprzątanie terenów zewnętrznych wraz z utrzymaniem terenów zielonych i portierowanie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia: 1. Sprzątanie biur (pomieszczeń budynków) w obiektach Zamawiającego tj. w KRUS PT w Biłgoraju przy ul. Włosiankarskiej 5, w KRUS PT w Zamościu przy ul. Gminnej 45, w KRUS PT w Hrubieszowie przy ul. Kolejowej 8 i w KRUS PT w Tomaszowie Lub. przy ul. Papieża Jana Pawła II 6., o łącznej powierzchni 5135,80m2. 2. Sprzątanie terenów zewnętrznych (posesji) wraz z utrzymaniem terenów zielonych przy obiektach Zamawiającego: we wszystkich miesiącach - KRUS PT w Zamościu przy ul. Gminnej 45, KRUS PT w Hrubieszowie przy ul. Kolejowej 8 i KRUS PT w Tomaszowie Lub. przy ul. Papieża Jana Pawła II 6, w miesiącach od kwietnia do października - KRUS PT w Biłgoraju przy ul. Włosiankarskiej 5, o łącznej powierzchni 5921,90m2. Część 2 zamówienia: 1. Portierowanie w jednostkach Zamawiającego tj. w KRUS PT w Zamościu przy ul. Gminnej 45, w KRUS PT w Hrubieszowie przy ul. Kolejowej 8 i w KRUS PT w Tomaszowie Lub. przy ul. Papieża Jana Pawła II 6.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów Oryginalny kod CPV: 93.41.12.00 - Usługi portierskie Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.20 - Usługi portierskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Zamawiający ustala dodatkowo następujący szczegółowy warunek udziału w postępowaniu dla wykonawców składających ofertę na część 1 zamówienia: 1. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną, trwającą co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługę sprzątania w obiektach biurowych, o łącznej powierzchni przekraczającej 1000m2. III. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana metodą 0-1 tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o zamówienie składają wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych lub wykonywanych, usług sprzątania w obiektach biurowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. (Niniejszy dokument składają wykonawcy składający ofertę na część 1 zamówienia). II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1. W pkt I. 2, 3, i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. W pkt. I. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II. 1, 2, zastępuje się je dokumentem (wystawionym odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy lub 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Biłgoraju, ul. Włosiankarska 5, 23-400 Biłgoraj, pok. 102.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Biłgoraju, ul. Włosiankarska 5, 23-400 Biłgoraj, pok. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie biur i terenów zewnętrznych wraz z utrzymaniem terenów zielonych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sprzątanie biur (pomieszczeń budynków) w obiektach Zamawiającego tj. w KRUS PT w Biłgoraju przy ul. Włosiankarskiej 5, w KRUS PT w Zamościu przy ul. Gminnej 45, w KRUS PT w Hrubieszowie przy ul. Kolejowej 8 i w KRUS PT w Tomaszowie Lub. przy ul. Papieża Jana Pawła II 6., o łącznej powierzchni 5135,80m2. 2. Sprzątanie terenów zewnętrznych (posesji) wraz z utrzymaniem terenów zielonych przy obiektach Zamawiającego: we wszystkich miesiącach - KRUS PT w Zamościu przy ul. Gminnej 45, KRUS PT w Hrubieszowie przy ul. Kolejowej 8 i KRUS PT w Tomaszowie Lub. przy ul. Papieża Jana Pawła II 6, w miesiącach od kwietnia do października - KRUS PT w Biłgoraju przy ul. Włosiankarskiej 5, o łącznej powierzchni 5921,90m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1, 77.31.00.00-6, 74.73.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Portierowanie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Portierowanie w jednostkach Zamawiającego tj. w KRUS PT w Zamościu przy ul. Gminnej 45, w KRUS PT w Hrubieszowie przy ul. Kolejowej 8 i w KRUS PT w Tomaszowie Lub. przy ul. Papieża Jana Pawła II 6..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.41.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- budowa budynku usługowego z zapleczem technicznym i częścią socjalną na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Biłgoraju
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- remont drogi powiatowej nr 2907L Wólka Abramowska - Albinów w miejscowości Wólka Abramowska
- Zakup, dostawa i montaż nowej rozrywarki worków do odpadów niesegregowanych w sortowni odpadów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie wraz z demontażem istniejącej rozrywarki
- Wykonanie robót budowlano-montażowych zadania inwestycyjnego: "Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju".
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- "Zielona przestrzeń w Pilicy."
- Zagospodarowanie części terenu wnętrza podwórzowego we Wrocławiu, w kwartale ulic Wapienna, Gajowa, Kamienna, Przestrzenna.
- Rozbudowa budynku przedszkola samorządowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania w części na żłobek przy ul. Bukowskiej w Skawinie
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.