eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - socjalnego z oddzielnymi lokalami mieszkalnymi przy ul. Wrocławskiej w Ostrowie Wielkopolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-11

Ostrów Wielkopolski: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - socjalnego z oddzielnymi lokalami mieszkalnymi przy ul. Wrocławskiej w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 21309 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski , Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - socjalnego z oddzielnymi lokalami mieszkalnymi przy ul. Wrocławskiej w Ostrowie Wielkopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - socjalnego z oddzielnymi lokalami mieszkalnymi przy ul. Wrocławskiej w Ostrowie Wielkopolskim. I. Miejsce wykonywania nadzoru: Ostrów Wielkopolski, ul. Wrocławska, działka nr 4/4, obręb 0119. II. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad : 1. robotami budowlanymi, w tym: 1) rozbiórkami, 2) dostawą i montażem trzepaka i boksu śmietnikowego, 3) nawierzchniami utwardzonymi, 4) robotami ziemnymi i przygotowawczymi, 5) fundamentami z izolacjami, 6) konstrukcjami żelbetowymi dla całego budynku, 7) ścianami, 8) dachem - konstrukcją i pokryciem, 9) podłożami i posadzkami, 10) tynkami wewnętrznymi i okładzinami ścian, 11) stolarką okienną i drzwiową zewnętrzną, 12) stolarką drzwiową wewnętrzną, 13) robotami malarskimi, 14) wyposażeniem mieszkań, 15) elewacją, 16) chodnikami wraz z zagospodarowaniem terenu, 2. robotami sanitarnymi, w tym: 1) zewnętrzną instalacją wodociągową, 2) przyłączem wodociągowym, 3) zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, 4) przyłączem kanalizacji sanitarnej, 5) wewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, 6) wewnętrzną instalacją wodociągową, 3. robotami elektrycznymi, w tym: 1) układem zasilania - złączami i liniami kablowymi zalicznikowymi, 2) rozdzielnicami i WLZ-tami, 3) instalacjami wew. ośw., gniazd i zasilania grzejników, 4) instalacją odgromową i uziemiającą, 4. wykonaniem dokumentacji powykonawczej wszystkich branż, 5. wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej obiektu i sieci zewnętrznych zarejestrowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 6. wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, 7. wykonaniem instrukcji p.poż. obiektu, 8. wszelkimi czynnościami formalnymi wynikającymi z warunków technicznych oraz z uzgodnień z poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót. III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. pobyt na obiekcie min. jeden raz w tygodniu oraz udział we wszystkich naradach dot. przedmiotowej inwestycji, jak również udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie 3-letniej gwarancji, 2. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 4. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 5. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 6. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 7. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 8. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 9. kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 10. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 11. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. IV. Inne wymagania. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej na obiekcie. 3.5. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. projekt rozbiórki - załącznik nr 8, 2. projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczny - branża: architektura - załącznik nr 9, 3. projekt budowlany - branża: konstrukcja - załącznik nr 10, 4. projekt budowlany - wewnętrzne i zewnętrzne instalacje wod-kan wraz z przyłączeniami - załącznik nr 11, 5. projekt budowlany - instalacje elektryczne - załącznik nr 12, 6. informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - załącznik nr 13, 7. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 14, 8. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sanitarnych - załącznik nr 15, 9. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych - załącznik nr 16, 10. przedmiar robót budowlanych - zagospodarowanie terenu - załącznik nr 17, 11. przedmiar robót - branża budowlana - załącznik nr 18, 12. przedmiar robót - instalacje zewnętrzne - branża sanitarna - załącznik nr 19, 13. przedmiar robót - instalacje wewnętrzne - branża sanitarna - załącznik nr 20, 14. przedmiar robót elektrycznych - załącznik nr 21.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia: a) uprawnienia budowlane inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) uprawnienia budowlane inspektora nadzoru robót sanitarnych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) uprawnienia budowlane inspektora nadzoru robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. w formie oryginału pisemne zobowiązanie lub inne oświadczenie podmiotów, które oddają do dyspozycji wykonawcy składającemu ofertę niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt III.4.1. na spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.3. mogą zostać złożone wspólnie, natomiast dokument wymieniony w pkt III.4.2. potwierdzający brak podstaw do wykluczenia, składa oddzielnie każdy z podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany, o których mowa mogą: 1) dotyczyć wydłużenia terminu realizacji niniejszej umowy w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski, 2) dotyczyć powierzenia, w uzasadnionych przypadkach, wykonania części lub całości objętego niniejszą umową nadzoru innym osobom, niż wskazane w § 3 ust. 5, pod warunkiem posiadania przez nie uprawnień wymaganych w postępowaniu poprzedzającym zawarcie tej umowy, 3) być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro). Cena: 125 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.