eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa i montaż zestawu multimedialnego do sali odpraw

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-14

Warszawa: Dostawa i montaż zestawu multimedialnego do sali odpraw
Numer ogłoszenia: 213125 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175743 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż zestawu multimedialnego do sali odpraw.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu multimedialnego, zwanego dalej zestawem do przeprowadzania video konferencji wraz z usługą montażu i uruchomienia oraz usługą serwisową. Szczegółowy opis przedmioty zamówienia wraz ze wskazaniem ilości elementów składowych zestawu oraz wymaganych minimalnych funkcji i parametrów technicznych został określony w w dokumentacji pn. Opis przedmioty zamówienia.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: transportu zestawu do Komendy Stołecznej Policji ul. Nowolipie 2, Warszawa, rozładunku i wniesienia dostarczonego zestawu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, uruchomienia zamontowanego zestawu. Zamawiający informuje, że zestaw wykorzystywany będzie w pomieszczeniu średniej wielkości. Połączenia realizowane będą przy wykorzystaniu łączy IP w wydzielonej w ramach OST 112 podsieci wideo konferencyjnej Policji oraz mostka Polycom RMX 2000 zlokalizowanego w KGP w Warszawie. W związku z powyższym, Zamawiający wymaga aby dostarczone w ramach zestawu urządzenia zapewniły maksymalną kompatybilność z systemem wdrożonym w KGP w Warszawie opartym na rozwiązaniach firmy Polycom, tj. muszą poprawnie współpracować z mostkiem Polycom RMX 2000, serwerem rejestracji i archiwizacji Polycom RSS 2000, terminalami Polycom klasy HDX (m.in. HDX 7000, HDX 8000) oraz aplikacjami CMA Desktop Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby każdy zaoferowany element zestawu był fabrycznie nowy, posiadał parametry i funkcje nie gorsze niż wskazane w dokumentacji przetargowej oraz był wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył elementy zestawu w oryginalnych opakowaniach producenta zabezpieczających je przed uszkodzeniami mechanicznymi. Wykonawca udzieli gwarancji: min. 24 miesięcznej na monitory,min. 24 miesięcznej na moduły przewodniczącego i uczestników,min 24 miesięcznej na UPS, min. 12 miesięcznej na moduł konferencyjny. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady elementów zestawu w okresie 24 miesięcy licząc od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. W ramach gwarancji udzielonej na moduł wideo konferencyjny Wykonawca zapewni 12 miesięczny serwis gwarancyjny termalna video konferencyjnego w zakresie opisanym w dokumentacji przetargowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ITwares Sp. z o.o., ul. Magnolii 1E lok. 1 Nowa Wola, 05-515 Mysiadło, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129814,20

  • Oferta z najniższą ceną: 129814,20 / Oferta z najwyższą ceną: 146094,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.