eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolicePrzetarg nieograniczony na wykonanie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn.Trzebież - Marina



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Police: Przetarg nieograniczony na wykonanie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn.: Trzebież - Marina
Numer ogłoszenia: 213137 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311817, fax 091 4311832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn.: Trzebież - Marina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn.: Trzebież - Marina w skali 1:1000 zgodnie z Uchwałą Nr XXII/167/04 Rady Miejskiej w Policach z dnia 25 maja 2004r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn.: Trzebież - Marina zmienioną uchwałami Nr XXVIII/212/04 Rady Miejskiej w Policach z dnia 28 grudnia 2004r., Nr XLIV/340/06 Rady Miejskiej w Policach z dnia 25.04.2006r., Nr III/15/06 z dnia 28.12.2006r. oraz Nr VII/47/07 z dnia 24.04.2007r. Wyznaczony w uchwale obszar dla którego przystępuje się do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmuje 5 terenów wyszczególnionych na załącznikach 1, 2 i 3 do uchwały (zał. nr 4 do SIWZ) o łącznej powierzchni ok. 85,0 ha posiadających obowiązujące plany miejscowe. Na obszarze znajdują się tereny rolne, leśne, mieszkaniowe jednorodzinne, usługowe oraz zieleni parkowej. W zmianie planu należy ustalić m.in. przeznaczenie dla terenów rekreacyjno - wypoczynkowych, usługowych związanych z dostępem do wody, mieszkaniowych i usługowych. Zakłada się, że pewne grunty będą wymagały zgody na odlesienie lub odrolnienie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych) należy wnieść w terminie do 3.12.2007r. do godz. 11.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU oświadczenie składane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) na druku stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY, JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. oświadczenie składane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) na druku stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. dokumenty potwierdzające, że osoba proponowana do kierowania pracami planistycznymi, posiada wymagane prawem uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Urbanistów, przy czym osoba ta nie może być podwykonawcą zamówienia; 5. wykaz, co najmniej trzech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, wykonanych przez osobę, o której mowa w pkt 7.4 i opublikowanych w dziennikach urzędowych w ciągu ostatnich 3 lat; 6. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7. potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginału wadium w pozostałych formach. 8. Dokumenty składane jako kopie powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Police, Wydział Urbanistyki i Architektury, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, pok. 204.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Policach, ul. Batorego 3, 72-010 Police, pok. 30 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.