To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-18
Opole: Regulacje stanów prawnych - 2 zadania częściowe
Numer ogłoszenia: 213185 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323520 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu, ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regulacje stanów prawnych - 2 zadania częściowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1: Regulacja stanu prawnego nieruchomości (Założenie KW i ujawnienie Agencji ) i przygotowanie dokumentów do przewłaszczenia dla gruntów Skarbu Państwa pozostających we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych dla nieruchomości położonych na terenie powiatu myszkowskiego, woj. śląskie. Zadanie częściowe nr 2: Odłączenie z księgi wieczystej nr KA1Y/00036573/1 prowadzonej przez Sąd Okręgowy w Bytomiu działek nr 624/24; 621/40; 618/41; 615/47; 613/46; 611/45; 633/26; 631/25; 629/24; 627/24; 637/28; 638/28; 635/27; 643/37; 85/28 położonych w Stolarzowicach, woj. śląskie założenie dla nich nowej księgi wieczystej, z ujawnieniem Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych w nowej księdze wieczystej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 252319.02 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Regulacja stanu prawnego nieruchomości (Założenie KW i ujawnienie Agencji ) i przygotowanie dokumentów do przewłaszczenia dla gruntów Skarbu Państwa pozostających we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych dla nieruchomości położonych na terenie powiatu myszkowskiego, woj. śląskie (1 612 działek).
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: GEOLEX S.C. W. Szydlik, J. Stachurski ul. Racławicka 2, 42-200 Cz-wa i PUG Sp. z o.o. ul. Jaracza 4, 42-200 Cz-wa, ul. Racławicka 2, 42-200 Cz-wa, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 249860
- Oferta z najniższą ceną: 184983.61 oferta z najwyższą ceną: 249860
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Odłączenie z księgi wieczystej nr KA1Y/00036573/1 prowadzonej przez Sąd Okręgowy w Bytomiu działek nr 624/24; 621/40; 618/41; 615/47; 613/46; 611/45; 633/26; 631/25; 629/24; 627/24; 637/28; 638/28; 635/27; 643/37; 85/28 położonych w Stolarzowicach, woj. śląskie założenie dla nich nowej księgi wieczystej, z ujawnieniem Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych w nowej księdze wieczystej.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE KUBIACZYK ANETA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE KUBIACZYK ANETA
- Przedsiębiorstwo Usługowe SAPOTA, ul. Roździeńskiego 17/3, 41-946 Piekary Śląskie., kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2459.02
- Oferta z najniższą ceną: 2459.02 oferta z najwyższą ceną: ---
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- PSP nr 2 - modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy ul. 1 Maja 151
- Zakup i dostawa wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Rewitalizacja terenu rekreacyjnego w strefie wypoczynku polegająca na przebudowie wejścia do szkoły od strony północnej wraz ze zmianą daszków
- Świadczenie usług polegających na wykonaniu badań laboratoryjnych w ciągu dróg woj. na terenie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddziałów Terenowych w Oleśnie, Grodkowie i Głubczycach w 2025 roku
- Kompleksowe usługi hotelarskie, gastronomiczne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego w dniach 21-23 maja 2025r. przez Sąd Okręgowy w Opolu
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. "Ewaluacja systemu realizacji FEdKP 2021-2027"
- wybór kierownika zespołu eksperckiego i zarazem wiodącego eksperta (dalej: Team Leader) w działaniach Fundacji Solidarności Międzynarodowej na rzecz reformy szkolnictwa zawodowego na Ukrainie.
- Badanie ewaluacyjne pt. "Ocena zainteresowania naborami FEdKP 2021-2027"
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.