Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-16
Poznań: Remont budynku nr 3 dla potrzeb siedziby WZI Poznań
Numer ogłoszenia: 213190 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu , ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, faks 061 8572727, 8572489.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku nr 3 dla potrzeb siedziby WZI Poznań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku nr 3 dla potrzeb siedziby WZI Poznań - szacunkowa wartość zamówienia wynosi 7.254.900,00 zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 365.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wadium wynosi : 145.000,00zł (słownie: sto czterdzieści pięć tysięcy złotych) 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału IX i może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, należy je wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury : NBP oPOZNAŃ NR 79 1010 1469 0048 4813 9120 0000 które jest kontem nie oprocentowanym. Termin wniesienia wadium : do dnia 03.08.2010r.- wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert ( art. 45 ust.3 ustawy PZP ) UWAGA !!! Przez wniesienie wadium Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za nie wniesione. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać (złożyć) za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii WZI (pok. 101 w godz. od 7.30 - 11.00 oraz w godz. od 13.00-15.00) kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium (przelew lub gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa) należy załączyć do oferty. 5.Wadium pozostaje w gestii Zamawiającego przez okres 30 dni, jednak nie dłużej jak do dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 6.Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki określone w art.46 ust. 4a oraz 5 ustawy PZP powodujące utratę wadium . 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je w wysokości nominalnej na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.Zamawiający zatrzyma wadium zgodnie z treścią art. 46 ust. 4 a ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku wymagań określonych w art. 17 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. z późniejszymi zmianami. oraz spełniać wymogi ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 22 stycznia 1999r (Dz.U. z 2005r Nr 196, poz.1631 z późn. zm.) w zakresie ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat minimum jednego remontu obiektu budowlanego o kubaturze nie mniejszej niż 8 500,00 m3, wyposażonego w instalacje elektryczne, sanitarne, teletechniczne, teleinformatyczne, alarmowe.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń dla następujących branż: Kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych, Kierownik robót sanitarnych - uprawnienia w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i wod.-kan., Kierownik robót teletechnicznych - uprawnienia w specjalności telekomunikacyjnej, Geodeta - kwalifikacje zawodowe w zakresie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjne i inwentaryzacyjne.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest udokumentować przychód ze sprzedaży o wartości co najmniej 7 000 000,00 zł za 2009 r., oraz wykazać wskaźnik płynności finansowej za rok 2009 powyżej 1,0 liczony wg następującego wzoru: AB WPF = ---- ZB WPF - wskaźnik płynności finansowej AB - aktywa bieżące ZB - zobowiązania bieżące
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a.oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wymagania określone w art. 17 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. z późniejszymi zmianami w zakresie objętym zamówieniem (załącznik nr 9), d.oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania uprawnień budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ), których kopie przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy, e.oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 10 do SIWZ), że pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia posiadają aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, których oryginały przedstawi do wglądu pełnomocnikowi ds. ochrony informacji niejawnych w WZI Poznań. f.oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania uprawnień oraz spełniania wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia g.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków h.oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi w zakresie ochrony informacji niejawnych oznaczone klauzulą POUFNE, w tym: posiada pion ochrony pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych kancelarię tajną posiada akredytowany przez Służbę Ochrony Państwa system teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE z możliwością pracy na przyrządach geodezyjnych do wykonywania pomiarów na terenach zamkniętych do klauzuli ZASTRZEŻONE kierownik jednostki organizacyjnej, pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych, kierownik kancelarii tajnej, administrator systemu teleinformatycznego, inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego, geodeta, osoby odpowiedzialne za realizację zadania posiadają poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą POUFNE wraz z zaświadczeniem o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany do umowy mogą być zgodnie z brzmieniem art. 144 UZP dokonane za zgodą obu stron, wyrażoną pod rygorem nieważności na piśmie w poniżej określonych przypadkach i warunkach: 1)terminu wykonania zamówienia - w przypadku gdy w szczególności zmiana terminu wynika z uzasadnionego wniosku użytkownika, który z racjonalnych przyczyn zawnioskuje o przesuniecie terminu realizacji umowy lub zmianę harmonogramu prac, w tym, jeżeli taki wniosek uzasadnia ważny interes obrony RP. Zmiana terminu może wynikać także z: wystąpienia dodatkowych robót warunkujących wykonanie robót podstawowych, wystąpienia robót zwiększających w znacznej ilości jeśli wpływają one na harmonogram rzeczowo - finansowy w sposób uniemożliwiający jego terminową realizację, wystąpienia robót zamiennych, których wykonanie musi być poprzedzone dostarczeniem dokumentacji projektowej zamiennej, której Inwestor nie jest w stanie dostarczyć w terminie 14 dni, jeśli powyższe wpływa na harmonogram rzeczowo - finansowy w sposób uniemożliwiający jego terminową realizację. 2)Zmiany w zakresie zaoferowanych materiałów, urządzeń itp. - w przypadku gdy w szczególności w trakcie realizacji umowy nastąpi wycofanie materiałów, urządzeń itp., a wprowadzenie substytutów nie powoduje zmiany parametrów świadczenia - do 15% wartości użytych materiałów. 3)Zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy, w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych - kierownika budowy i kierowników robót branżowych. 4)Zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców - w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę, w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości/likwidacji podwykonawcy - dopuszcza się nie więcej niż dwie zmiany. 5)Zakresu realizacji umowy - w szczególności w przypadku wyłączenia obiektu, urządzenia z użytkowania lub jego likwidacji, konieczności wykonania prac zamiennych - do wartości 30% wartości umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZI
ul. Kościuszki 92/98
Poznań pokój 102.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 11:00, miejsce: WZI ul. Kościuszki 92/98 Poznań pokój 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- usługi stacjonarnej ochrony fizycznej terenu, obiektów i mienia Instytutu Ochrony Roślin-PIB, znajdującego się w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.