Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-18
Sejny: zakup i dostawy z podziałem na cztery pakiety:
Pakiet 1: Nożyce koagulacyjnych i staplery,
Pakiet 2: Taśmy do leczenia operacyjnego wysiłkowego nietrzymania moczu,
Pakiet 3: Materiały eksploatacyjne jednorazowego użytku oraz płyny do wykonywania terapii
nerkozastępczych na bazie systemu typu Multifiltrate
Pakiet 4: Analizator do badań immunotransfuzjologicznych.
Numer ogłoszenia: 213201 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach , ul. dr. Edwarda Rittlera 2, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 087 5162138, faks 087 5162341.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sejny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawy z podziałem na cztery pakiety: Pakiet 1: Nożyce koagulacyjnych i staplery, Pakiet 2: Taśmy do leczenia operacyjnego wysiłkowego nietrzymania moczu, Pakiet 3: Materiały eksploatacyjne jednorazowego użytku oraz płyny do wykonywania terapii nerkozastępczych na bazie systemu typu Multifiltrate Pakiet 4: Analizator do badań immunotransfuzjologicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawy z podziałem na cztery pakiety: Pakiet 1: Nożyce koagulacyjnych i staplery, Pakiet 2: Taśmy do leczenia operacyjnego wysiłkowego nietrzymania moczu, Pakiet 3: Materiały eksploatacyjne jednorazowego użytku oraz płyny do wykonywania terapii nerkozastępczych na bazie systemu typu Multifiltrate Pakiet 4: Analizator do badań immunotransfuzjologicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.00 - Wyroby do terapii nerkowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 6. Złożyli aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. 7. Złożyli formularz ofertowy (załącznik nr 1), formularz ofertowo-cenowy (załącznik nr 3). 8. Posiadanie deklaracji zgodności CE, wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o kryterium spełnia nie spełnia na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawców do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1). 2. Upoważnienie osoby / osób składających ofertę do reprezentowania Wykonawcy 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 4. Wypełniony formularz cenowy z pakietami bądź pakietem, którego oferta dotyczy (załącznik nr 3). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Deklaracje zgodności CE, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. 10. Oświadczenie, że wykonawcy zapoznali się z SIWZ. Wszystkie kserokopie i odpisy ww dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu niepoświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres niezmiennosci cen - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sejny.ol.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach
ul. Dr E. Rittlera 2, 16 - 500 Sejny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach ul. Dr E. Rittlera 2, 16 - 500 Sejny, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: Nożyce koagulacyjnych i staplery,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nozyce koagulacyjne i staplery.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: Taśmy do leczenia operacyjnego wysiłkowego nietrzymania moczu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśmy do leczenia operacyjnego wysiłkowego nietrzymania moczu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres niezmiennosci cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: Materiały eksploatacyjne jednorazowego użytku oraz płyny do wykonywania terapii nerkozastępczych na bazie systemu typu Multifiltrate.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne jednorazowego użytku oraz płyny do wykonywania terapii nerkozastępczych na bazie systemu typu Multifiltrate.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4: Analizator do badań immunotransfuzjologicznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator do badań immunotransfuzjologicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena jednej roboczogodziny wraz z dojazdem serwisu pogwarancyjnego - 10
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.