eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Dostawa samochodu operacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Piotrków Trybunalski: Dostawa samochodu operacyjnego
Numer ogłoszenia: 213206 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim , ul. Jagiellońska 11, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6473919 w. 241,509707409, fax. 044 6474490.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.straz-poz.om.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu operacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówieniem objęta jest dostawa nowego samochodu osobowego umożliwiającego transport do pięciu osób dla potrzeb prowadzonych przez Komendę Miejską PSP w Piotrkowie Trybunalskim działań operacyjnych. Oferowany samochód winien być fabrycznie nowy z 2008 roku. Ponadto oferowany pojazd powinien spełniać następujące wymagania: silnik pojazdu wysokoprężny, doładowany o mocy powyżej 100 KM, o pojemności do 1900 cm3. Samochód powinien być wyposażony w dodatkowe systemy bezpieczeństwa: system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania z elektronicznym rozdziałem siły hamowania; system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas gwałtownego ruszania i gwałtownego hamowania; elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy; poduszki powietrzne kierowcy i pasażera; boczne poduszki powietrzne pasażera i kierowcy; kurtyny powietrzne; bezwładnościowe trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla każdego miejsca w samochodzie z regulacją wysokości dla przednich siedzeń. Dodatkowo pojazd powinien posiadać następujące wyposażenie: centralny zamek sterowany drogą radiową; zabezpieczenie antykradzieżowe w postaci fabrycznego autoalarmu i immobilisera; dwustrefowa klimatyzacja z elektroniczną regulacją temperatury; podgrzewane siedzenia przednie; ocynkowane nadwozie pomalowane lakierem metalicznym w kolorze czerwonym; maskownice zderzaków pomalowane w kolorze nadwozia; felgi pojazdu wykonane ze stopu metali lekkich; fabryczne radio z odtwarzaczem CD; MP3 i czterema głośnikami; elektrycznie otwierane szyby z tyłu i z przodu; elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego; regulacja wysokości fotela kierowcy i regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach. Oferowany samochód powinien być przystosowany do ruchu jako pojazd przywilejowany tzn. wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Pojazd powinien być oznakowany trwale zgodnie z wymogami zamawiającego opisanymi szczegółowo w SIWZ. Wykonawca musi być autoryzowanym dystrybutorem oferowanej marki pojazdu. Wykonawca lub sieć dystrybutorska, którą reprezentuje Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną autoryzowaną stację serwisową na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego. - Pojazd musi spełniać wymagania przepisów o ruchu drogowym, zgodnie z Ustawą prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) - Pojazd musi posiadać dokument potwierdzający przeprowadzenie badania technicznego dopuszczającego samochód jako uprzywilejowany w ruchu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. ustawy z dnia 29 styczni 2004 r. z póz. zm. , o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a)Formularz ofertowy; zał. nr 2 - wypełniony i podpisany przez wykonawcę; b)Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; zał. nr 1 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę; c)Wypełniony i podpisany przez wykonawcę zał. nr 4 (Wymagania dla samochodu dowódczo-sztabowego z funkcją rozpoznawczą); d)Opisy, specyfikacje techniczne i fotografie (schematy) potwierdzające, że oferowana dostawa, odpowiada wymaganiom stawianym przez zamawiającego B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: a)Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. b)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.straz-poz.om.pl/bip.php?page=ogloszenia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska PSP w Piotrkowie Trybunalskim Ulica: Jagiellońska 11 97-300 Piotrków Trybunalski.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: niedotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska PSP w Piotrkowie Trybunalskim Ulica: Jagiellońska 11 97-300 Piotrków Trybunalski Sekretariat Komendanta Miejskiego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.10.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.