eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Miechów: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów
Numer ogłoszenia: 213215 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie , ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, fax. 041 3832378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polegać będzie na prowadzeniu przez okres trzech lat kompleksowej obsługi bankowej budżetu gminy Miechów . W szczególności zamówienie obejmować będzie poniżej określone usługi. I. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych tj. prowadzenie: 1.rachunków bieżących i pomocniczych Gminy Miechów 2.rachunków bieżących i pomocniczych gminnych jednostek organizacyjnych 3.rachunków bieżących i pomocniczych powoływanych lub przejmowanych jednostek organizacyjnych Przewidywana liczba rachunków bieżących około 21 , rachunków pomocniczych około 61 Prowadzenie rachunku obejmuje m.in. - wykonywanie przelewów wewnątrz banku i do innego banku - przyjęcie i wypłacanie gotówki z otwartych rachunków bieżących i pomocniczych - potwierdzanie stanu salda i dokonanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy ( wyciąg bankowy ) , przy czym bank musi zapewnić możliwość odbioru przedmiotowych dokumentów , z punktu kasowego od godziny 11.00 następnego dnia - wydanie czeków gotówkowych - zamykanie rachunków bieżących i pomocniczych - obsługa Gminnego Ośrodka pomocy Społecznej w Miechowie, do około 680 osób miesiecznie z 11 różnych list II. Wkłady płatnicze na rachunkach bieżących i pomocniczych będą oprocentowane wg. stawki podstawowej zaoferowanej w przetargu a kapitalizacja będzie następować miesięcznie. Odsetki będą naliczane i dopisywane do rachunku w okresie miesięcznym. Wysokość oprocentowania będzie przyjmowana do obliczania odsetek od środków zgromadzonych na rachunku bankowym w stosunku do stopy WIBID 1M , ogłoszonej jako złotowe depozyty międzybankowe na koniec miesiąca rozliczeniowego, pomnożona o stały współczynnik zaoferowany w ofercie. Zatem oprocentowanie wynosić będzie : WIBID 1M * Wb[%] gdzie: Wb - określony w ofercie współczynnik III. Bank zobowiązany jest zapewnić możliwość korzystania przez jednostki organizacyjne Zamawiającego z punktu kasowego ( obsługi klienta) , znajdującego sie na terenie miasta Miechów, w którym będzie możliwość w dni robocze pobrać gotówkę, dokonać wpłaty pieniężnej, złożyć przelew, odebrać wyciąg bankowy bądź inne dokumenty. IV. Bank zobowiązany jest zapewnić możliwość korzystania przez jednostki organizacyjne Zamawiającego z punktu kasowego ( obsługi klienta) , znajdującego sie na terenie miasta Miechów, w którym będzie możliwość w dni robocze wypłacanie świadczen rodzinnych na podstawie list wypłat przekazanych bankowi przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie- Świadczenia rodzinne i alimentacyjne V. Udostępnienie elektronicznego systemu rozliczeń bankowych ( home banking) -2 systemy VI. Zapewnienie możliwości korzystania z kredytu w rachunku bieżącym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.12.00.00 - Usługi depozytowe3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysięc złotych) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składani ofert, określonego w części XII SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 2.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w Krakowskim Banku Spółdzielczym nr rachunku 49 85910007 0200 0013 8080 0014. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.spełniać pozostałe warunki określone w art.22 ustawy w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)Koncesja, zezwolenie lub licencja na działalność bankową w tym kredytową..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 1.0
  • 2 - Miesieczna zryczałtowana opłata za otwarcie i prowadzenie jednego rachunku bieżącego[ zł/m-ce]- minimalizacja - 0.03
  • 3 - Miesieczna zryczałtowana opłata za otwarcie i prowadzenie jednego rachunku pomocniczego [ zł/m-ce]- minimalizacja - 0.1
  • 4 - Jednorazowa pełna opłata za zainstalowanie jednego systemu bankowości elektronicznej wraz z przeszkoleniem osoby obsługującej to stanowisko [zł]- mini - 0.05
  • 5 - Miesięczna zryczałtowana opłata eksploatacyjna z tyt. Korzystania elektronicznej obsługi [ zł/ m-ce]- minimalizacja - 0.05
  • 6 - Opłata za jeden przelew do obcego banku po założeniu systemu elektronicznej obsługi [zł]- minimalizacja - 0.15
  • 7 - Opłata za jeden przelew w tym samym banku[ zł]- minimalizacja - 0.04
  • 8 - Prowizja od wpłat gotówkowych [%]- minimalizacja - 0.03
  • 9 - Prowizja od wypłat gotówkowych[%]- minimalizacja - 0.07
  • 10 - Opłata za wydanie blankietów czekowych( za 1 szt.)- minimalizacja - 0.01
  • 11 - Marża banku- oprocentowanie kredytu w rachunku biezącym[%]- minimalizacja - 0.15
  • 12 - Jednorazowa prowizja banku od wysokości kredytu- opłata na rzecz banku z tyt. Zaciągania kredytów na rachunku bieżącym[%] -min - 0.02
  • 13 - Oprocentowanie srodków na rachunku bieżącym i pomocniczym- maksymalizacja-stały współczynnik, który bedzie przyjmowany do obliczania odsetek od srodkó - 0.3

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Urzad Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.