Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-29
Będzin: Zakup i sukcesywna dostawa worków do selektywnego gromadzenia odpadów, oraz do gromadzenia odpadów w koszach ulicznych
Numer ogłoszenia: 21324 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. , ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, faks 032 2673617.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa worków do selektywnego gromadzenia odpadów, oraz do gromadzenia odpadów w koszach ulicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA WORKÓW DO SELEKTYWNEGO GROMADZENIA ODPADÓW. Dostawa będzie odbywać się sukcesywnie od podpisania umowy do 31.12.2015 r. worków do selektywnego gromadzenia odpadów w następującym asortymencie:1.Worki niebieskie na papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe.2.Worki zielone na szkło.3.Worki brązowe na odpady ulegające biodegradacji. Na workach do selektywnego gromadzenia odpadów muszą być umieszczone napisy w kolorze czarnym (w przypadku worka brązowego napis w kolorze białym). Treść napisów określa rodzaj odpadów, jakie są przewidziane do gromadzenia w danym worku. 1.Worki niebieskie oznakowane CZARNYM napisem: PAPIER, METALE,TWORZYWA SZTUCZNE. 2.Worki zielone oznakowane CZARNYM napisem: SZKŁO 3.Worki brązowe oznakowane BIAŁYM napisem: ODPADY BIODEGRADOWALNE.Oznakowanie worków musi zawierać dodatkowo: logotyp naszej firmy i telefon kontaktowy.Worki muszą być wykonane z przeźroczystej foli LDPE umożliwiającej identyfikację zebranych wewnątrz odpadów, w wyżej określonej kolorystyce. Grubość folii stosowanej do produkcji worków, wymiary i pojemność muszą być zgodne z poniższym zestawieniem: 1.Rodzaj worków: niebieskie: papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków cm 70 x 110, Ilość szt. 250 000, Pojemność l 120,NADRUK LOGO+OPIS.2.Rodzaj worków zielone: szkło, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków cm 70 x 110, Ilość szt. 50 000, Pojemność l 120, NADRUK LOGO+OPIS.3.Rodzaj worków: brązowe: odpady ulegające biodegradacji, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków cm 70 x 110, Ilość szt. 350 000, Pojemność l 120, NADRUK LOGO+OPIS Worki przeznaczone do selektywnego gromadzenia odpadów powinny posiadać możliwość ich zamknięcia po napełnieniu. ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA WORKÓW DO GROMADZENIA ODPADÓW W KOSZACH ULICZNYCH. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie od podpisania umowy do 31.12.2015 r. worków do gromadzenia odpadów zmieszanych komunalnych w następującym asortymencie: 1. Rodzaj worka (kolor) : Transparentny, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków cm 90 x 90, Pojemność l 120, Ilość szt. 25 000, NADRUK LOGO + napis DUK kosze uliczne,2. Rodzaj worka (kolor): Czarny, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków cm 90 x 90, Pojemność l 120, Ilość szt. 25 000, NADRUK LOGO + napis DUK kosze uliczne.3. Rodzaj worka (kolor): Żółty, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków cm 90 x 90, Pojemność l 120, Ilość szt. 25 000, NADRUK LOGO + napis DUK kosze uliczne.4. Rodzaj worka (kolor): Szary, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków cm 90 x 110, Pojemność l 160, Ilość szt. 25 000, NADRUK LOGO + napis DUK. 5. Rodzaj worka (kolor): Mleczny biały, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków cm 70 x 110, Pojemność l 120, Ilość szt. 25 000, NADRUK LOGO + napis DUK.6. Rodzaj worka (kolor): Transparentny, Grubość folii ?m 40, Wymiary worków cm 60 x 100, Pojemność l 80, Ilość szt. 25 000, NADRUK LOGO + napis DUK, 7. Rodzaj worka (kolor): Fioletowy, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków cm 90 x 110, Pojemność l160, Ilość szt. 6 400, NADRUK LOGO + napis DR.8. Rodzaj worka (kolor) Jasny zielony, Grubość folii ?m 60, Wymiary worków [cm] 70 x 110, Pojemność [l] 120, Ilość [szt.] 3 200, NADRUK BRAK OZNAKOWANIA. Worki muszą zawierać logo naszej firmy.( z wyjątkiem poz. 8, w której nie należy stosować oznakowania).Worki muszą być wykonane z folii LDPE o parametrach podanych powyższej ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości:11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje 2(dwie) odrębne dostawy odpowiadające swoim zakresem przedmiotowemu postępowaniu tj.: dostawy stanowiące przedmiot zamówienia o wartości minimum 350 000,00 zł netto każda; w celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - dokument o którym mowa w pkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ oraz wykaz wykonanych głównych dostaw - dokument o którym mowa w pkt. 5 załącznika nr 2 do SIWZ wraz z dowodem określającym wartość dostaw/dostawy (netto), datę ich wykonania, podmiot na rzecz którego dostawa/dostawy została/y wykonana/e oraz że dostawa/dostawy została/y wykonana/e w sposób należyty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument potwierdzający wniesienie wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Czas realizacji zamówienia jednostkowego - 2
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interpromex.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo - Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.
42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo - Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Opracowanie Dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ul. Orkana w Będzinie"
- MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU BĘDZIŃSKIEGO - REMONT TRZECH DACHÓW W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa materiałów budowlanych oraz farb dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
- Dostawa osuszacza gazowego Drierite kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego analizatorem gazów GASMET Terra 5000 wraz z wymiennym wypełnieniem na rzecz IA PAN im. B. Dobrzańskiego w Lublinie
- Dostawa worków foliowych z foli polietylenowej HDPE
- Dostawa dwukierunkowej siatki o sztywnych węzłach - "Przebudowa dróg leśnych p poż nr 10 i 11 w Leśnictwach Sosnówka/ Sokołowice z podziałem na dwa Etapy realizacji - etap I
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.