Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-19
Kotlarnia: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Kotlarnia
Numer ogłoszenia: 213250 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna , ul. Gliwicka 28, 47-246 Kotlarnia, woj. opolskie, tel. 693860740.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierawa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Kotlarnia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 dla OSP Kotlarnia. Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych i warunków, jakim musi odpowiadać pojazd: 1. Typ nadwozia: - kabina na ramie - przeszklenie w części osobowej - przystosowany do przewozu min 5 osób wyposażony w co najmniej 4 drzwi - drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu - przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką 2. Parametry techniczne: - samochód fabrycznie nowy rok produkcji 2015 - kolor czerwień - układ ABS, ESP - dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg - ładowność pojazdu po wykonaniu zabudowy pożarniczej min. 900 kg - średnica zawracania (pomiędzy ścianami) nie większa niż 13,5 m - silnik z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normę min Euro5 - moc silnika nie mniejsza niż 90 kW - moment obrotowy nie mniejszy niż 340 Nm - skrzynia biegów mechaniczna, minimum 5-cio biegowa, zsynchronizowana - napęd na oś tylną (tylne koła bliźniacze) - układ kierowniczy ze wspomaganiem - poduszka powietrzna dla kierowcy - dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy - elektrycznie regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy - elektrycznie regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy - centralny zamek z pilotem - klimatyzacja - regulacja kolumny kierowniczej w dwóch kierunkach - pełnowymiarowe koło zapasowe - światła do jazdy dziennej - komputer pokładowy (wskazujący co najmniej temperaturę zewnętrzną, średnie zużycie paliwa, zasięg) 3. Wyposażenie: - belka świetlna z napisem STRAŻ belka dachowa typu LED (niebieska) posiadająca minimum 2 punkty świetlne w kolorze niebieskim, z możliwością zmiany trybu błysku (rotator, strobe, LED), podświetlany szyld - biały panel z napisem STRAŻ, uruchamiany wraz ze światłami pozycyjnymi pojazdu, podświetlane moduły LED w kolorze niebieskim - uruchamiane osobnym włącznikiem, dodatkowe moduły świetlne LED w kolorze niebieskim - do przodu - minimum 2 x 3LED, wysokość belki dachowej 95mm - 105mm (bez zestawu montażowego) (spełniająca wymagania obowiązujące na terenie RP tj. Regulamin 65 EKG/ONZ dla światła niebieskiego oraz Regulamin 10 EKG/ONZ lub zamiennie Dyrektywę 95/54 EMC dla wszystkich lamp), umożliwiająca jazdę z prędkością maksymalną, - wzmacniacz sygnałów (posiadający świadectwo homologacji na zgodność z regulaminem 10 EKG/ONZ). - głośnik kompaktowy o mocy min. 100 W, - lampy typu LED (2 szt. niebieskie - spełniające wymagania obowiązujące na terenie RP. tj. Regulamin 65 EKG/ONZ dla światła niebieskiego oraz Regulamin 10 EKG/ONZ ) zamontowane w przedniej części pojazdu, - lampa dachowa LED - w tylnej części pojazdu - źródło światła wykonane w tej samej technologii co belka dachowa, - tablice magnetyczne z napisem STRAŻ - oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego - oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy oraz po otwarciu żaluzji kontenera - przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12V - hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, wg PN- 76/S-47291 - gniazdo elektryczne do przyczepy - znormalizowane gniazdo 12 V, 7-biegunowe, wg PN-83/S-76055 - reflektor pogorzeliskowy - radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1 - 25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu 4. Zabudowa kontenerowa: - zabudowa kontenerowa z blachy aluminiowej i laminatu - dach wykonany w formie podestu roboczego pokrytego blachą aluminiową ze wzorem przeciwpoślizgowym. Konstrukcja powinna wytrzymać obciążenie masą dwóch strażaków i przewożonego sprzętu, drabin, węży ssawnych itp. Na dachu ma być zapewnione miejsce na drabinę nasadkową trzyelementową i trzy węże ssawne. - szerokość rolet bocznych - po 2 rolety na stronę min. 1000mm każda - roleta w ścianie tylnej o szerokości minimum 800mm - rolety aluminiowe pyło-wodo-szczelne - wysokość zabudowy równa wysokości pojazdu. - długość zabudowy min 2300 mm - szerokość zabudowy min 2200 mm - półki aluminiowe mocowane do stelaża z aluminium, zapewniające miejsce na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze - pozostałe elementy zabudowy wewnątrz przedziału sprzętowego, np. uchwyty, powinny być wykonane z metali odpornych na korozję (np. ze stali nierdzewnej) 5. Wyposażenie dodatkowe: - wyciągarka elektryczna z prowadnicą rolkową o uciągu min. 4 t. długość liny minimum 27m - maszt oświetleniowy teleskopowy, sterowany automatycznie, pneumatyczny, zasilany sprężarką z układu elektrycznego pojazdu, wyposażony w reflektory ledowe min 2x140W o mocy świecenia min. 10 000 lumenów zasilane z instalacji samochodu. Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora 1,5 m. Stopień ochrony reflektorów masztu IP 55 ( wg PN-92/E-08106). - radiotelefony nasobne (wraz ze stacją do ich ładowania zamontowaną na stałe w pojeździe) o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. - dodatkowy zestaw kół wyposażony w opony zimowe - hełmy ( ilość sztuk odpowiadająca liczbie osób w kabinie) posiadające świadectwo dopuszczenia CNBOP Gwarancja: - na samochód min. 24 miesiące - na zabudowę pożarniczą min. 24 miesiące Dodatkowo pojazd musi spełniać: 1) Wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. Pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 20 czerwca 2007r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002 z późn. zm.). Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji, z którego wyciąg musi zostać dostarczony wraz z pojazdem. Pojazd musi spełniać wymagania dla lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego do 3,5 t z napędem 4x2 dla jednostek OSP. 2) Wymagania techniczno-użytkowe określone w pkt 4.1, 4.2 i 4.3 Załącznika Nr 2 do Rozporządzenia MSWiA z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.). Podwozie musi posiadać świadectwo homologacji. 3) Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą. Świadectwo ważne na dzień odbioru przedmiotu zamówienia. Wszystkie niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu odbioru pojazdu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 dostawy samochodu ratowniczo-gaśniczego o wartości co najmniej 140 000,00 zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Okres gwarancji - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy (w tym terminu) w stosunku do treści oferty oraz określa następujące warunki takiej zmiany tj.: - zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siwz dostępna będzie w Urzędzie Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa w cenie 5zł, pok nr 37 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, pokój 31.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie ze środków Zarządu Głównego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup lekkiego pojazdu ratowniczo - gaśniczego dla Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Bukowie
- "Zakup samochodu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem dla OSP Żydowo"
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach projektu "4 Żywioły - Gotowi na zmiany klimatu"
- "Dostawa używanego lekkiego samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Skolinie"
- Dostawa używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szreniawie
- Zakup samochodu pożarniczego typu pickup o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu.
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.