eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KotlarniaDostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Kotlarnia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-19

Kotlarnia: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Kotlarnia
Numer ogłoszenia: 213250 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna , ul. Gliwicka 28, 47-246 Kotlarnia, woj. opolskie, tel. 693860740.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Kotlarnia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 dla OSP Kotlarnia. Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych i warunków, jakim musi odpowiadać pojazd: 1. Typ nadwozia: - kabina na ramie - przeszklenie w części osobowej - przystosowany do przewozu min 5 osób wyposażony w co najmniej 4 drzwi - drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu - przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką 2. Parametry techniczne: - samochód fabrycznie nowy rok produkcji 2015 - kolor czerwień - układ ABS, ESP - dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg - ładowność pojazdu po wykonaniu zabudowy pożarniczej min. 900 kg - średnica zawracania (pomiędzy ścianami) nie większa niż 13,5 m - silnik z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normę min Euro5 - moc silnika nie mniejsza niż 90 kW - moment obrotowy nie mniejszy niż 340 Nm - skrzynia biegów mechaniczna, minimum 5-cio biegowa, zsynchronizowana - napęd na oś tylną (tylne koła bliźniacze) - układ kierowniczy ze wspomaganiem - poduszka powietrzna dla kierowcy - dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy - elektrycznie regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy - elektrycznie regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy - centralny zamek z pilotem - klimatyzacja - regulacja kolumny kierowniczej w dwóch kierunkach - pełnowymiarowe koło zapasowe - światła do jazdy dziennej - komputer pokładowy (wskazujący co najmniej temperaturę zewnętrzną, średnie zużycie paliwa, zasięg) 3. Wyposażenie: - belka świetlna z napisem STRAŻ belka dachowa typu LED (niebieska) posiadająca minimum 2 punkty świetlne w kolorze niebieskim, z możliwością zmiany trybu błysku (rotator, strobe, LED), podświetlany szyld - biały panel z napisem STRAŻ, uruchamiany wraz ze światłami pozycyjnymi pojazdu, podświetlane moduły LED w kolorze niebieskim - uruchamiane osobnym włącznikiem, dodatkowe moduły świetlne LED w kolorze niebieskim - do przodu - minimum 2 x 3LED, wysokość belki dachowej 95mm - 105mm (bez zestawu montażowego) (spełniająca wymagania obowiązujące na terenie RP tj. Regulamin 65 EKG/ONZ dla światła niebieskiego oraz Regulamin 10 EKG/ONZ lub zamiennie Dyrektywę 95/54 EMC dla wszystkich lamp), umożliwiająca jazdę z prędkością maksymalną, - wzmacniacz sygnałów (posiadający świadectwo homologacji na zgodność z regulaminem 10 EKG/ONZ). - głośnik kompaktowy o mocy min. 100 W, - lampy typu LED (2 szt. niebieskie - spełniające wymagania obowiązujące na terenie RP. tj. Regulamin 65 EKG/ONZ dla światła niebieskiego oraz Regulamin 10 EKG/ONZ ) zamontowane w przedniej części pojazdu, - lampa dachowa LED - w tylnej części pojazdu - źródło światła wykonane w tej samej technologii co belka dachowa, - tablice magnetyczne z napisem STRAŻ - oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego - oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy oraz po otwarciu żaluzji kontenera - przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12V - hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, wg PN- 76/S-47291 - gniazdo elektryczne do przyczepy - znormalizowane gniazdo 12 V, 7-biegunowe, wg PN-83/S-76055 - reflektor pogorzeliskowy - radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1 - 25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu 4. Zabudowa kontenerowa: - zabudowa kontenerowa z blachy aluminiowej i laminatu - dach wykonany w formie podestu roboczego pokrytego blachą aluminiową ze wzorem przeciwpoślizgowym. Konstrukcja powinna wytrzymać obciążenie masą dwóch strażaków i przewożonego sprzętu, drabin, węży ssawnych itp. Na dachu ma być zapewnione miejsce na drabinę nasadkową trzyelementową i trzy węże ssawne. - szerokość rolet bocznych - po 2 rolety na stronę min. 1000mm każda - roleta w ścianie tylnej o szerokości minimum 800mm - rolety aluminiowe pyło-wodo-szczelne - wysokość zabudowy równa wysokości pojazdu. - długość zabudowy min 2300 mm - szerokość zabudowy min 2200 mm - półki aluminiowe mocowane do stelaża z aluminium, zapewniające miejsce na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze - pozostałe elementy zabudowy wewnątrz przedziału sprzętowego, np. uchwyty, powinny być wykonane z metali odpornych na korozję (np. ze stali nierdzewnej) 5. Wyposażenie dodatkowe: - wyciągarka elektryczna z prowadnicą rolkową o uciągu min. 4 t. długość liny minimum 27m - maszt oświetleniowy teleskopowy, sterowany automatycznie, pneumatyczny, zasilany sprężarką z układu elektrycznego pojazdu, wyposażony w reflektory ledowe min 2x140W o mocy świecenia min. 10 000 lumenów zasilane z instalacji samochodu. Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora 1,5 m. Stopień ochrony reflektorów masztu IP 55 ( wg PN-92/E-08106). - radiotelefony nasobne (wraz ze stacją do ich ładowania zamontowaną na stałe w pojeździe) o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. - dodatkowy zestaw kół wyposażony w opony zimowe - hełmy ( ilość sztuk odpowiadająca liczbie osób w kabinie) posiadające świadectwo dopuszczenia CNBOP Gwarancja: - na samochód min. 24 miesiące - na zabudowę pożarniczą min. 24 miesiące Dodatkowo pojazd musi spełniać: 1) Wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. Pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 20 czerwca 2007r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002 z późn. zm.). Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji, z którego wyciąg musi zostać dostarczony wraz z pojazdem. Pojazd musi spełniać wymagania dla lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego do 3,5 t z napędem 4x2 dla jednostek OSP. 2) Wymagania techniczno-użytkowe określone w pkt 4.1, 4.2 i 4.3 Załącznika Nr 2 do Rozporządzenia MSWiA z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.). Podwozie musi posiadać świadectwo homologacji. 3) Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą. Świadectwo ważne na dzień odbioru przedmiotu zamówienia. Wszystkie niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu odbioru pojazdu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 dostawy samochodu ratowniczo-gaśniczego o wartości co najmniej 140 000,00 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Okres gwarancji - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy (w tym terminu) w stosunku do treści oferty oraz określa następujące warunki takiej zmiany tj.: - zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siwz dostępna będzie w Urzędzie Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa w cenie 5zł, pok nr 37 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, pokój 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie ze środków Zarządu Głównego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.