eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSprzedarz i dostawalamp bakteriobójczyc, kardiomonitorów, pomp infuzyjnych strzykawkowych i pomp infuzyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Wrocław: Sprzedarz i dostawa: lamp bakteriobójczyc, kardiomonitorów, pomp infuzyjnych strzykawkowych i pomp infuzyjnych
Numer ogłoszenia: 213250 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego , ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3261325 w. 128, faks 071 3260622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromkowski.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedarz i dostawa: lamp bakteriobójczyc, kardiomonitorów, pomp infuzyjnych strzykawkowych i pomp infuzyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: lampy bakteriobójcze - 40 szt.; Zadanie nr 2: kardiomonitory - 10 szt.; Zadanie nr 3: pompy infuzyjne strzykawkowe - 60 szt. ; Zadanie nr 4: pompy infuzyjne perystaltyczne - 20 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pkt ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 5)Wykonali minimum dwa zamówienia publiczne w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o zakresie rzeczowym i wartościowym podobnym z przedmiotem zamówienia tzn. sprzedaż i dostawę urządzeń medycznych których wartość wynosi m. in. odpowiednio dla Zadań: Zadanie nr 1 - lampy bakteriobójcze -100.000, - zł Zadanie nr 2 - kardiomonitory - 300.000,- zł Zadanie nr 3 - pompy infuzyjne strzykawkowe - 300.000,- zł Zadanie nr 4 - pompy infuzyjne perystaltyczne - 200.000,- zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty jakie należy załączyć do oferty: 1.koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 6.jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach IV 2-5: 1)pkt. 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2)pkt. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy odpowiednio: pkt IV.6)1a, 1c)oraz pkt (2) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; pkt. (1b) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. IV.6 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 8.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Pzp- załącznik nr 3 do oferty; b)wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do oferty; c)wypełnioną specyfikację techniczną, zgodnie z wzorem, odpowiednio do Zadania załącznik nr 4, 4 (a), 4 (b) i 4 (c) do oferty; d)warunki gwarancji, zgodnie z załącznikiem nr 5 do oferty; e)oświadczenie o bezpłatnym przeszkoleniu personelu załącznik nr 6 do oferty; f)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności załącznik nr 7 do oferty; g)pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej; h)dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej; i)protokół zdawczo - odbiorczy (A) załącznik nr 8 do oferty; j)protokół zdawczo - odbiorczy (B) załącznik nr 9 do oferty; W celu potwierdzenia, że oferowane lampy bakteriobójcze, kardiomonitory, pompy infuzyjne strzykawkowe i pompy infuzyjne perystaltyczne spełniają warunki dopuszczenia do obrotu, Wykonawca przedstawi: 1)świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 czerwca 2005 roku w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. nr 2116/05, poz. 985, z póz. zm.); 2)aktualny dokument dopuszczający do obrotu, świadectwo, certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną, deklaracja zgodności CE; wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE; 3)szczegółowy opis oferowanych produktów (katalog lub folder ) - zawierający szczegółową charakterystykę wyrobów potwierdzający , że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwę producenta, nazwę produktu lub numeru katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja . W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromkowski.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław Budynek J, pokój nr 17, I piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław Budynek J, pokój nr 17, I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 oraz budżetu Województwa Dolnośląskiego (projekt pt. Zakup sprzetu medycznego dla Dolnośląskiego Centrum Pediatrycznego im J. Korczaka (SP ZOZ) we Wrocławiu).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lampy bakteriobójcze - 40 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2009.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kardiomonitory - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2009.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pompy infuzyjne strzykawkowe - 60 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2009.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pompy infuzyjne perystaltyczne - 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.