Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-09
Bytom: Udzielanie świadczeń medycyny pracy. Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu.
Numer ogłoszenia: 213295 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielanie świadczeń medycyny pracy. Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Udzielanie świadczeń medycyny pracy w zakresie: badań wstępnych okresowych, kontrolnych, końcowych oraz wynikających ze zmiany stanowiska pracy, specjalistycznych badań konsultacyjnych stanowiących część badań profilaktycznych, badań psychologicznych dla pracowników zatrudnionych na pompowniach: Saturn, Sosnowiec, Paryż, Grodziec, Porąbka- Klimontów, Niwka - Modrzejów, Katowice, Kleofas, Siemianowice, Jan Kanty, Dębieńsko. Część II: Udzielanie świadczeń medycyny pracy w zakresie: badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, końcowych oraz wynikających ze zmiany stanowiska pracy, specjalistycznych badań konsultacyjnych stanowiących część badań profilaktycznych, badań psychologicznych dla pracowników zatrudnionych na pompowniach: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich - Bytom I, Gliwice. Część III: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na pompowniach: Saturn, Sosnowiec, Paryż, Grodziec, Porąbka- Klimontów, Niwka - Modrzejów, Katowice, Kleofas, Siemianowice, Jan Kanty. Część IV: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na pompowniach: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich - Bytom I, Gliwice. Część V: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na pompowni Dębieńsko. Część VI: Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, końcowych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddziału w Dąbrowie Górniczej, Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji. Część VII: Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie badań wstępnych, okresowych, kontrolnych i badań osób kierujących pojazdami w ramach obowiązków służbowych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu oraz pracowników Oddziału w Bytomiu Zakład Administracja Zasobów Mieszkaniowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: dla Części I: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) dla Części II: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) dla Części III: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) dla Części IV: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) dla Części V: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) dla Części VI: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) dla Części VII: 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą w ramach jednej umowy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegającej na świadczeniu usług medycyny pracy o wartości minimum Część I: 24 000,00 zł, Część II: 11 000,00 zł brutto, Część III: 13 000,00 zł brutto, Część IV: 11 000,00 zł brutto, Część V: 9 000,00 zł brutto, Część VI: 3 000,00 zł, Część VII: 4 000,00 zł wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie oraz jeżeli pozytywnie zweryfikowana zostanie przez Zamawiającego zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zgodnie z postanowieniami pkt. 5.3.3. SIWZ. Zamawiający na podstawie art. 22 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zweryfikuje zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 6A ppkt 4 SIWZ. W przypadku wykazania przez Wykonawcę w pkt. III tabeli w załączniku nr 4 do druku Oferta informacji o choć jednej usłudze niewykonanej lub wykonanej nienależycie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, a także w przypadku pozyskania przez Zamawiającego w jakikolwiek inny sposób informacji (potwierdzonej przez odbiorcę usługi) o choć jednej usłudze niewykonanej lub wykonanej nienależycie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wykazał się rzetelnością w wykonywaniu usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a tym samym, że Wykonawca nie spełnia warunku wiedzy i doświadczenia i wykluczy go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 z uwagi, iż Wykonawca nie wykazał spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.3.4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.3.5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5.1.2 i 5.1.3 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest przedłożyć dokumenty dotyczące: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia w zakresie Części I, II, VI i VII zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 Nr 69, poz. 332 z późn. zm.) oraz w Zakresie Części III, IV i V Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do świadczenia całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą w ramach jednej umowy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegającej na świadczeniu usług medycyny pracy o wartości minimum Część I: 24 000,00 zł, Część II: 11 000,00 zł brutto, Część III: 13 000,00 zł brutto, Część IV: 11 000,00 zł brutto, Część V: 9 000,00 zł brutto, Część VI: 3 000,00 zł, Część VII: 4 000,00 zł wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie oraz jeżeli pozytywnie zweryfikowana zostanie przez Zamawiającego zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zgodnie z postanowieniami pkt. 5.3.3. SIWZ.; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące miejsca świadczenia usługi, o którym mowa w pkt. II. ppkt 1 Załącznika nr 2 do SIWZ -Załącznik nr 8 do druku Oferta. 3.Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik nr 9, 9a do druku Oferta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem) w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 16. PODWYKONAWSTWO 1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - Załącznik nr 5 - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, na dzień zgłoszenia zmiany, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Udzielanie świadczeń medycyny pracy w zakresie: badań wstępnych okresowych, kontrolnych, końcowych oraz wynikających ze zmiany stanowiska pracy, specjalistycznych badań konsultacyjnych stanowiących część badań profilaktycznych, badań psychologicznych dla pracowników zatrudnionych na pompowniach: Saturn, Sosnowiec, Paryż, Grodziec, Porąbka- Klimontów, Niwka - Modrzejów, Katowice, Kleofas, Siemianowice, Jan Kanty, Dębieńsko..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi: 1. Badania będą przeprowadzane dla: a) pracowników zatrudnionych pod ziemią i na powierzchni - badania okresowe - ok: 429 osób, w tym badań wysokościowych ok. 391 osób b) pracowników po nieobecności w pracy powyżej 30 dni - badanie kontrolne - ok. 21 osób. c) pracowników odchodzących z zakładu z tytułu nabycia uprawnień emerytalnych lub rentowych - badanie końcowe - ok. 5 osób, d) pracowników nowoprzyjętych - badanie wstępne - ok. 37 osób, e) pracowników wykonujących pracę wymagające szczególnej sprawności psychofizycznej i osób wykonujących czynności specjalistyczne w ruchu zakładu górniczego - badanie psychologiczne - ok. 120 osób. 2. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe będą w swym zakresie obejmowały: - badania lekarzy profilaktyków, - badania laboratoryjne, - badania lekarzy specjalistów w zakresie badań: a) neurologicznych, b) laryngologicznych, c) okulistycznych, d) badania RTG i EKG - dodatkowe specjalistyczne badania konsultacyjne oraz badania dodatkowe wskazane przez lekarza przeprowadzającego badania profilaktyczne. Zakres badań będzie przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych dla celów przewidzianych w kodeksie pracy. 3. Zabezpieczenie pomocy psychologicznej w razie wypadku lub wystąpienia zdarzenia niebezpiecznego dla pracowników, ratowników górniczych oraz członków ich rodzin. 4. Udział lekarza, raz na kwartał, w komisji BHP. 5. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe obejmujące podstawowe badania laboratoryjne i badania lekarzy profilaktyków - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 6. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe jak wyżej poszerzone o badania lekarzy specjalistów w tym m.in. w zakresie badań neurologicznych, laryngologicznych, okulistycznych oraz badań RTG i EKG - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 7. Badania psychologiczne - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 8. Wykonawca będzie się stosował do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz. U. z 2014 poz. 949) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2014 poz. 937). 9. Pomoc psychologiczna w razie wypadku lub wystąpienia zdarzenia niebezpiecznego dla pracowników, ratowników górniczych oraz członków ich rodzin będzie odbywała się na podstawie zamówienia wystawionego przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Udzielanie świadczeń medycyny pracy w zakresie: badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, końcowych oraz wynikających ze zmiany stanowiska pracy, specjalistycznych badań konsultacyjnych stanowiących część badań profilaktycznych, badań psychologicznych dla pracowników zatrudnionych na pompowniach: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich - Bytom I, Gliwice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi: 1. Badania będą przeprowadzane dla: a) pracowników zatrudnionych pod ziemią i na powierzchni - badania okresowe - ok. 184 osób, w tym badań wysokościowych ok. 166 osób. b) pracowników po nieobecności w pracy powyżej 30 dni - badanie kontrolne - ok. 15 osób c) pracowników odchodzących z zakładu z tytułu nabycia uprawnień emerytalnych lub rentowych - badanie końcowe - ok. 3 osób, d) pracowników nowoprzyjętych - badanie wstępne - ok. 16 osób, e) pracowników wykonujących pracę wymagające szczególnej sprawności psychofizycznej i osób wykonujących czynności specjalistyczne w ruchu zakładu górniczego - badanie psychologiczne - ok. 55 osób. 2. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe będą w swym zakresie obejmowały: - badania lekarzy profilaktyków, - badania laboratoryjne, - badania lekarzy specjalistów w zakresie badań: a) neurologicznych, b) laryngologicznych, c) okulistycznych, d) badania RTG i EKG - dodatkowe specjalistyczne badania konsultacyjne oraz badania dodatkowe wskazane przez lekarza przeprowadzającego badania profilaktyczne. Zakres badań będzie przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych dla celów przewidzianych w kodeksie pracy. 3. Zabezpieczenie pomocy psychologicznej w razie wypadku lub wystąpienia zdarzenia niebezpiecznego dla pracowników, ratowników górniczych oraz członków ich rodzin. 4. Udział lekarza, raz na kwartał, w komisji BHP. 2. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe obejmujące podstawowe badania laboratoryjne i badania lekarzy profilaktyków - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 3. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe jak wyżej poszerzone o badania lekarzy specjalistów w tym m.in. w zakresie badań neurologicznych, laryngologicznych, okulistycznych oraz badań RTG i EKG - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 4. Badania psychologiczne - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 5. Wykonawca będzie się stosował do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz. U. z 2014 poz. 949) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2014 poz. 937). 6. Pomoc psychologiczna w razie wypadku lub wystąpienia zdarzenia niebezpiecznego dla pracowników, ratowników górniczych oraz członków ich rodzin będzie odbywała się na podstawie zamówienia wystawionego przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na pompowniach: Saturn, Sosnowiec, Paryż, Grodziec, Porąbka - Klimontów, Niwka-Modrzejów, Katowice, Kleofas, Siemianowice, Jan Kanty..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi: 1. Lekarze świadczący całodobowe usługi medyczne w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu pełniący swoje obowiązki w postaci dyżurów telefonicznych powinni stawić się na miejsce zdarzenia wskazanym przez dyspozytora ruchu dla Części III w jak najkrótszym czasie, tj. max. do 20 min. 2. Świadczenie całodobowych usług medycznych odbywać się będzie poprzez pełnienie dyżurów telefonicznych przez lekarzy posiadających uprawnienia do zjazdu na dół, a obowiązek ich stawienia się nastąpi w przypadku, gdy pracownik ulegnie wypadkowi przy pracy lub zachoruje w czasie pracy. 3. Na pompowniach Zakładu CZOK w Części III zamówienia zatrudnionych jest 284 pracowników dołowych i 72 pracowników powierzchni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na pompowniach: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich - Bytom I, Gliwice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi: 1. Lekarze świadczący całodobowe usługi medyczne w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu pełniący swoje obowiązki w postaci dyżurów telefonicznych powinni stawić się na miejsce zdarzenia wskazanym przez dyspozytora ruchu dla Części IV w jak najkrótszym czasie, tj. max. do 20 min. 2. Świadczenie całodobowych usług medycznych odbywać się będzie poprzez pełnienie dyżurów telefonicznych przez lekarzy posiadających uprawnienia do zjazdu na dół, a obowiązek ich stawienia się nastąpi w przypadku, gdy pracownik ulegnie wypadkowi przy pracy lub zachoruje w czasie pracy . 3. Na pompowniach Zakładu CZOK w Części IV zamówienia zatrudnionych jest 196 pracowników dołowych i 26 pracowników powierzchni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na pompowni: Dębieńsko..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi: 1. Lekarze świadczący całodobowe usługi medyczne w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu pełniący swoje obowiązki w postaci dyżurów telefonicznych powinni stawić się na miejsce zdarzenia wskazanym przez dyspozytora ruchu dla Części V w jak najkrótszym czasie, tj. do max. 20 min. 2. Świadczenie całodobowych usług medycznych odbywać się będzie poprzez pełnienie dyżurów telefonicznych przez lekarzy posiadających uprawnienia do zjazdu na dół, a obowiązek ich stawienia się nastąpi w przypadku, gdy pracownik ulegnie wypadkowi przy pracy lub zachoruje w czasie pracy. 3. Na pompowniach Zakładu CZOK w Części V zamówienia zatrudnionych jest 77 pracowników dołowych i 10 pracowników powierzchni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6. Część VI: Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie badań wstępnych, okresowych, kontrolnych i końcowych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Oddziału SRK S.A. w Dąbrowie Górniczej Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi: 1. Badania będą przeprowadzone dla około 60 pracowników: a) pracowników administracyjno - biurowych - badania okresowe, b) pracowników po nieobecności w pracy powyżej 30 dni - badania kontrolne, c) pracowników odchodzących z zakładu z tytułu nabycia uprawnień emerytalnych lub rentowych - badania końcowe, d) pracowników nowoprzyjętych - badania wstępne, e) pracowników zatrudnionych na pompowniach - badania wysokościowe 2. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe będą w swym zakresie obejmowały: - badania lekarzy profilaktyków, - badania laboratoryjne tj. OB., morfologia, mocz, cholesterol, - badania lekarzy specjalistów w tym m.in. w zakresie badań okulistycznych, kardiologicznych, RTG i EKG 3. Specyfika świadczeń medycyny pracy: Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe obejmujące podstawowe badania laboratoryjne, badania lekarzy profilaktyków będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego Przewidywana ilość poszczególnych badań została określona w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 9a.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII: Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie badań wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu oraz Oddziału w Bytomiu Zakład Administracja Zasobów Mieszkaniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi: 1. Badania będą przeprowadzane dla pracowników SRK S.A. pracowników Zakładu AZM, (stan zatrudnienia wynosi: 116 pracowników SRK S.A. i 83 pracowników Zakładu AZM), w tym : a) pracowników administracyjno - biurowych - badania okresowe - ok. 45 osób b) pracowników po nieobecności w pracy powyżej 30 dni - badanie kontrolne - ok 20 osób c) pracowników nowoprzyjętych - badanie wstępne - ok. 10 osoby d) badania wysokościowe - ok. 2 osoby 2. Badania wstępne, okresowe, kontrolne będą w swym zakresie obejmowały: a) badania lekarzy profilaktyków, b) badania laboratoryjne tj. OB., morfologia, mocz, cholesterol, glukoza c) badania lekarzy specjalistów w zakresie badań okulistycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Bytomiu i Oddziału Zewnętrznego w Zabrzu
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 29 w Bytomiu w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8 w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 44 im. UNICEF w Bytomiu na rok 2025
- Dostawa artykułów spożywczych
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
- ZP.127.2024 - Świadczenie usług medycznych zlecanych przez Policję na terenie województwa małopolskiego (Nowy Sącz, Gorlice, Dąbrowa Tarnowska, Olkusz, Wadowice)"
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.