To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-04
Głowaczów: Udzielenie kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 677.000,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt siedem tysięcy zł) na sfinansowanie zadań inwestycyjnych w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 213318 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158664 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głowaczów, Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 48 6231075, faks 48 6231217.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 677.000,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt siedem tysięcy zł) na sfinansowanie zadań inwestycyjnych w 2013 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: Udzielenie kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 677.000,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt siedem tysięcy zł) na sfinansowanie zadań inwestycyjnych pod nazwą: Zadanie nr 1. Budowa drogi gminnej - ul. Parcela w miejscowości Brzóza wraz z budową linii elektroenergetycznej NN oświetlenia drogowego - etap pierwszy w kwocie 420.000,00 zł Zadanie nr 2. Budowa drogi gminnej - ul. Rzeczna w Głowaczowie w kwocie 134.000,00 zł, Zadanie nr 3. Przebudowa drogi gminnej w m. Grabnowola Kolonia w Gminie Głowaczów w kwocie 123.000,00 zł Warunki zaciągnięcia kredytu: - termin uruchomienia kredytu - w trzech transzach, - karencja w spłacie kredytu - do 31.12.2014 r. - oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 1M - marża stała banku przez cały okres trwania umowy kredytowej - prowizja przygotowawcza - nie większa niż 1% - odsetki winny być naliczane od kwoty zadłużenia - spłata odsetek w okresach miesięcznych w ostatni dzień miesiąca - spłata rat kapitału w okresach kwartalnych w ostatni dzień kwartału - zabezpieczenie - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową - okres spłaty kredytu w terminach i ratach określonych w harmonogramie spłaty kredytu - zał. nr 4 do SIWZ. - dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminie dostosowanym do potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego, - kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ, - prawo Zamawiającego do wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania, - źródłem sfinansowania pobranego kredytu będą dochody własne gminy, - w/w inwestycje, które maja być finansowane w ramach kredytu posiadają wszystkie wymagane prawem pozwolenia oraz są zawarte umowy z Wykonawcą na wykonanie robót budowlanych, - grunty na których są realizowane w/w inwestycje mają uregulowany stan prawny, - dokumenty REGON, NIP, opinia RIO o możliwości spłaty kredytu, oraz wyboru Wójta Gminy i powołania Skarbnika Gminy zostaną przedłożone Wykonawcy , którego oferta zostanie wybrana do wykonania zamówienia przed podpisaniem umowy, Celem wcześniejszego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do specyfikacji dołączamy następujące dokumenty zabezpieczone elektronicznym podpisem: - Sprawozdanie Rb - NDS, - Sprawozdanie Rb - Z , - Sprawozdanie Rb - N, - Sprawozdanie Rb-27s, - Sprawozdanie Rb-28s, - Uchwała budżetowa z załącznikami, Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - Główny przedmiot zamówienia - 66113000-5 - usługi udzielenia kredytu...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy Radom, ul. Czachowskiego 21A, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 155211,19
Oferta z najniższą ceną: 155211,19 / Oferta z najwyższą ceną: 197281,41
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI GŁOWACZÓW
więcej: przetargi GŁOWACZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.