Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Warszawa: Dostawa zestawów komputerowych oraz oprogramowania
do siedziby Miejskiej Pracowni Planowania Przestrzennego
i Strategii Rozwoju w Warszawie
Numer ogłoszenia: 213321 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Pracownia Planowania Przestrzennego i Strategii Rozwoju , pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6566718, fax. 022 6566719.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych oraz oprogramowania do siedziby Miejskiej Pracowni Planowania Przestrzennego i Strategii Rozwoju w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - 2 zestawów komputerowych z oprogramowaniem i monitorami, - 1 szt. oprogramowania ArcGIS Arc View 9.3 pojedyncze (USB) lub 1 szt. programu równoważnego, - 2 szt. systemowego oprogramowania serwerowego Windows 2003 Server PL OEM wraz z nośnikami oraz 50 licencji klienckich CAL do systemowego oprogramowania serwerowego Windows 2003 Server, lub programu równoważnego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.24.72.00 - Oprogramowanie do obróbki obiektów graficznych Kod CPV wg słownika 2008: 48.32.80.00 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów Oryginalny kod CPV: 30.24.15.00 - Oprogramowanie systemowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem Oryginalny kod CPV: 30.24.14.00 - Oprogramowanie systemów operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 48.62.00.00 - Systemy operacyjne Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Spełnienie w/w warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 2. Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy. 3. Zrealizowali w ostatnich trzech latach przed wszczęciem w/w postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania obejmujące dostawę profesjonalnych programów komputerowych lub/oraz sprzętu komputerowego dla instytucji i urzędów. Spełnienie w/w warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 7.1.5 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że w/w dostawy zostały wykonane z należytą starannością (referencje). 4. Na dostarczone przez siebie oprogramowanie udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, a na sprzęt komputerowy nie krótszy niż 36 miesięcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo dla reprezentanta dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Dokumenty potwierdzające, iż dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością (referencje). 7. Charakterystykę techniczno-jakościową: - oferowanego sprzętu komputerowego, wymienionego w części I opisu przedmiotu zamówienia, tj. dokument ( np. specyfikacja ilościowo - techniczna, wykaz, itp.) potwierdzający kompletność oferowanych przez Wykonawcę zestawów komputerowych i ich wymaganą jakość i charakterystykę techniczno-użytkową, określoną w opisie przedmiotu zamówienia, sporządzony z zachowaniem kolejności pozycji elementów zestawów komputerowych i stopnia szczegółowości ich opisów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, - oferowanego komputerowego programu graficznego, wymienionego w części II opisu przedmiotu zamówienia, obejmującą co najmniej nazwę oferowanego programu, jego wersję, producenta oraz - w przypadku oferowania programu równoważnego, potwierdzającą spełnianie przez oferowany program wymagań Zamawiającego wg konfiguracji określonej w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, odpowiadającą stopniem szczegółowości charakterystyce technicznej poszczególnych funkcji i możliwości oprogramowania, określonych w w/w opisie, - oferowanego systemowego oprogramowania serwerowego Windows, wymienionego w części III opisu przedmiotu zamówienia, obejmującą co najmniej nazwę oferowanego oprogramowania, jego wersję, producenta oraz - w przypadku oferowania oprogramowania równoważnego, potwierdzającą spełnianie przez oferowane oprogramowanie wymagań Zamawiającego wg konfiguracji określonej w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, przy czym ewentualne systemowe oprogramowanie równoważne musi umożliwiać migrację domeny Windows 2000 i prawidłową konfigurację ACTIVE DIRECTORY..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego PKiN p. XIII, pok. nr 1319.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 12:30, miejsce: Miejska Pracownia Planowania Przestrzennego i Strategii Rozwoju 00-901 Warszawa Pl. Defilad 1, p. XIII, pok. nr 1319.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - dostawa zestawów komputerowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 zestawów komputerowych z oprogramowaniem i monitorami. Elementy wchodzące w skład zestawów komputerowych i monitory winny być fabrycznie nowe. Monitory oraz zasilacze komputerów muszą być oznakowane znakiem CE, uzyskanym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 kwietnia 2003r. w sprawie dokonywania oceny zgodności aparatury z zasadniczymi wymaganiami dotyczącymi kompatybilności elektromagnetycznej oraz sposobu jej oznakowania (Dz. U. Nr 90, poz. 848 z dnia 22 maja 2003r.)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.24.14.00-4, 30.23.12.50-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - dostawa programu komputerowego ArcGIS Arc View 9.3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę 1 szt. oprogramowania ArcGIS Arc View 9.3 pojedyncze (USB) lub 1 szt. programu równoważnego. Oprogramowanie równoważne w stosunku do ArcGIS Arc View 9.3 pojedyncze ( USB) powinno współpracować z systemami operacyjnymi: Windows NT, Windows 2000, Windows XP (Home Edition i Professional)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.72.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - dostawa systemowego oprogramowania serwerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę 2 sztuk systemowego oprogramowania serwerowego Windows 2003 Server PL OEM wraz z nośnikami oraz 50 licencji klienckich CAL do Windows 2003 Server PL,lub systemowego serwerowego oprogramowania równoważnego, przy czym oprogramowanie równoważne musi umożliwić migrację domeny Windows 2000 i prawidłową konfigurację ACTIVE DIRECTORY..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.15.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej przeprowadzenia remontu i przebudowy lokali mieszkalnych przy al. Solidarności 149 w Warszawie.
- Wykonanie prac modernizacyjnych alejek w Parku Moczydło w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zadań z budżetu obywatelskiego - numer postępowania: 16/ZP/25
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz odbiór odpadów o kodzie 18 01 09 na podstawie pisemnych zgłoszeń z punktu czasowego ich składowania z Terenowych Stacji WCKiK SPZOZ.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji Przedszkola nr 79 przy ul. Kajakowej 10 w Warszawie wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa macierzy dyskowej na potrzeby utrzymania systemu ASG-EUPOS
- Remont kwater i lokali mieszkalnych w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupu z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i urządzeniami sieciowymi- dwie części
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz urządzeń przenośnych
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sztabin
- Dostawa wyposażenia Centrum Usług Społecznych w Łazach.
- Dostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu "Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"
- Zakup serwera domenowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pleszewie
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.