eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwąBudynek mieszkalny wielorodzinny TBS Nr 11 etap I w Głogowie przy ul. K. Sprawiedliwego/K. Oleśnickich osiedle Piastów Śląskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Głogów: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budynek mieszkalny wielorodzinny TBS Nr 11 etap I w Głogowie przy ul. K. Sprawiedliwego/K. Oleśnickich osiedle Piastów Śląskich
Numer ogłoszenia: 213352 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Głogowie , ul. Piotra Skargi 8, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8334118, fax. 076 8334118.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.glogow.pl/tbs.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.biuletyn.sbip.pl/tbs.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: TBS Sp. z o.o. w Głogowie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budynek mieszkalny wielorodzinny TBS Nr 11 etap I w Głogowie przy ul. K. Sprawiedliwego/K. Oleśnickich osiedle Piastów Śląskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje budynek mieszkalny 6 klatkowy, 4-ro kondygnacyjny, podpiwniczony, dach płaski kryty papą termozgrzewalną. Powierzchnia zabudowy 1.012,75 m? Powierzchnia netto budynku 4.103,05 m? Powierzchnia użytkowa mieszkań 2.745,58 m? Kubatura 12.973,30 m? Ilość mieszkań 56 Ilość mieszkańców 141-164 osób Elementy zewnętrzne wchodzące w zakres zadania: -uzbrojenie terenu w zakresie przyłączy wod-kan, kanalizacji deszczowej, -ciąg pieszo-jezdny i chodniki, -mała architektura, śmietnik -zieleń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 60.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. zakres ich działalności obejmuje wykonanie robót budowlanych, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykażą wykonanie co najmniej 2-ch budynków mieszkalnych wielorodzinnych o łącznej wartości robót minimum 6.000.000 złotych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 3.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności: -konstrukcyjno - budowlanej -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa Należy wskazać osobę która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy. 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a/posiadają środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniej niż 400.000 zł b/są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 roku ze zm.-Prawo zamówień publicznych 6.udzielą 3-letniej gwarancji na roboty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca ma dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ cena w ofercie powinna być podana cyfrowo i słownie. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje pełnomocnik. W miejscu (-nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum (wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) 2.Protokół z wizji terenu objętego zamówieniem potwierdzony przez przedstawiciela Inwestora zastępczego. W przypadku składania oferty przez kilku wykonawców w/w protokół może być od jednego wykonawcy 3.Zestawienie elementów robót z kosztorysu ofertowego- zał. Nr 2 do SIWZ. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument podpisuje pełnomocnik. 4.Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokumenty podpisuje pełnomocnik. 5.Dowód wpłaty wadium 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej. 7.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -art22 ust. 1 pkt1- 4 (zał. Nr 3 do SIWZ) 8.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust.1 pkt1-10, ust.2 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych ( zał. Nr 4 do SIWZ) 9.Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z projektem, placem budowy, warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umowy i nie wnosi zastrzeżeń (zał. Nr 5 do SIWZ) 10.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 11.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13.Sprawozdanie finansowe za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu; w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych- innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności 14.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 400.000 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez kilku wykonawców w/w informacja może być od jednego wykonawcy lub kilku wykonawców, ważne jest aby łączna zdolność kredytowa bądź łączna wielkość środków finansowych spełniała warunek w.w kwoty. 15.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 16.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności (zał. Nr 6 do SIWZ). Do oferty należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa 17.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie w tym wykonanie co najmniej 2-ch budynków mieszkalnych wielorodzinnych o łącznej wartości robót minimum 6.000.000 złotych ( zał. Nr 7 do SIWZ) 18.Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku ich nie występowania - oświadczenie wykonawcy, że podmioty (podwykonawcy) nie będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( zał. Nr 8 do SIWZ) 19.Harmonogram realizacji robót ( rzeczowo-finansowy) w układzie miesięcznym. Wykonawca w terminie 7 dni po zawarciu umowy wykona harmonogram wg wzoru Banku Gospodarstwa Krajowego w uzgodnieniu z Zamawiającym. 20.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zmówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: 1.Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2.Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Przy składaniu oświadczeń i dokumentów z pkt.6,7,8,9,10,11,12,13,15-oświadczenia i dokumenty winien złożyć każdy z wykonawców. Przy składaniu dokumentów z pkt.14,16,17,18,19- można złożyć jeden wspólny dokument, który podpisuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwestor.glogow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przesiębiorstwo Usług Inwestycyjnych i Projektowych Inwestor Sp. z o.o. 67-200 Głogów ul. Stawna 4f tel.fax (0-76) 834-00-87, 834-00-89 (Inwestor Zastępczy).

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Przesiębiorstwo Usług Inwestycyjnych i Projektowych Inwestor Sp. z o.o. 67-200 Głogów ul. Stawna 4f tel.fax (0-76) 834-00-87, 834-00-89 (Inwestor Zastępczy).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.