eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Bytom: Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 213352 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. , ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2818021 do 24, faks 032 2813517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu Przedmiot zamówienia został opisany w kosztorysie ślepym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralne załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00 - 25.23.41.00 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.25 - 45.42.11.25 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości: a) dla części I: 200,00 zł (słownie: dwieście zł) b) dla części II: 600,00 zł (słownie: sześćset zł) c) dla części III: 600,00 zł (słownie: sześćset zł) d) dla części IV: 200,00 zł (słownie: dwieście zł) e) dla części V: 400,00 zł (słownie: czterysta zł) Wadium zgodnie z art. 45 ust 6. ustawy pzp winno być wniesione w jednej z następujących form: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158, ze zm.) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej winno one zostać wniesione przelewem na konto bankowe Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział Bytom numer konta: 55 1050 1230 1000 0023 0199 7470 skutecznie do dnia 21.07.2009 do godz. 10:00 z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: DZP_34_2009 - część ____-wymiana okien Wadium w pozostałych formach wnosić można codziennie w siedzibie zamawiającego w godz. od 9.00 do 15.00, ul. Kolejowa 2a pok. 313 (II piętro) do dnia 21.07.2009r. do godz. 10:00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), t.j.: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) muszą dostarczyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty, potwierdzające, że: a) łącznie spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1, 2, 3 ustawy pzp b) każdy spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. 6 dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 4. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. 5. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2 oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy pzp, 3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5 Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonałrzetelnie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych: - w przypadku składania oferty na jedną część zamówienia na kwotę co najmniej 10 000 zł netto każda- w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia na kwotę co najmniej 20 000 zł netto każda- w przypadku składania oferty na trzy części zamówienia na kwotę co najmniej 30 000 zł netto każda- w przypadku składania oferty na cztery części zamówienia na kwotę co najmniej 40 000 zł netto każda- w przypadku składania oferty na pięć części zamówienia na kwotę co najmniej 50 000 zł netto każda 6 dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:- w stosunku do kierownika budowy zamawiający wymaga:a) kserokopii uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót ogólnobudowlanych zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane,b) aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7 polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wysokości co najmniej 200 000 zł; ważna na dzień składania ofert. 8 kopia aprobaty technicznej I.T.B. w przypadku modyfikacji któregokolwiek parametru okien należy również przedłożyć wyniki badań wykonanych przez certyfikowaną jednostkę, potwierdzających nowe parametry 9 Certyfikat zgodności z aprobatą lub deklaracja zgodności z aprobatą 10 Świadectwo badań Instytutu Szkła i Ceramiki na szyby 11 Orzeczenie o stopniu palności 12 Atest higieniczny na profil i szybę (wkład szklany) 13 Certyfikat COBR na okucia 14 pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.bytom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom - Dział Zamówień (pok 313, II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom - Dział Zamówień (pok 313, II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu - Oddział I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu - Oddział II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu - Oddział III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu - Oddział IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu - Oddział V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.