Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-06
Gierzwałd: dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu typu pickup z opcją wykupu
Numer ogłoszenia: 213359 - 2011; data zamieszczenia: 06.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Bitwy pod Grunwaldem w Stębarku , Stębark 1, 14-107 Gierzwałd, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 647 22 27, faks 89 647 22 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://grunwald.muzeum.bip.ornak.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu typu pickup z opcją wykupu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia obejmuje leasing fabrycznie nowego samochodu typu pickup z opcją wykupu po upływie okresu leasingu, 2) wymagania dotyczące leasingu: a) rodzaj leasingu - leasing operacyjny, b) okres leasingu - 60 miesięcy, c) leasing rozliczany w złotych polskich, d) raty leasingowe: 60 rat powiększonych o koszty ubezpieczenia samochodu w okresie leasingu (AC, OC, NNW), których spłata rozpocznie się w miesiącu następującym po wydaniu przedmiotu leasingu, przy uwzględnieniu: - w roku 2011 zamawiający zapłaci trzy raty leasingowe w maksymalnej wysokości 1.000,00 złotych brutto każda, z zastrzeżeniem wysokości pierwszej raty, która dodatkowo może być powiększona o koszty rejestracji samochodu, - począwszy od 2012 roku raty leasingowe będą równe, z zastrzeżeniem wysokości 60 raty, do której wykonawca doliczy wartość końcową wykupu samochodu objętego leasingiem, wartość końcowa wykupu wynosi 1%, - wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia skalkulowane przy założeniu zmiennej stopy bazowej, oparte na WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych, wartość rat leasingowych będzie ulegała zmianie wraz ze zmianą stopy bazowej WIBOR 1M, e) wstępna opłata leasingowa: w wysokości 40.000,00 złotych brutto płatna nie wcześniej niż 7 dni przed terminem dostawy samochodu, f) opłata manipulacyjna 0%, g) koszty opłat i ubezpieczenia (wraz ze zniesieniem udziału własnego) w trakcie trwania umowy ponosi wykonawca przenosząc je na zamawiającego, h) koszty przeglądów i napraw w trakcie trwania umowy ponosi zamawiający, 3) wymagania dotyczące samochodu stanowiącego przedmiot leasingu: a) musi być nowy, sprawny technicznie, gotowy do eksploatacji i wolny od wad prawnych, b) do samochodu wykonawca dołączy gwarancję z książką gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim, c) data produkcji samochodu - 2011 rok, d) musi spełniać wymagania i warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, e) musi posiadać homologację umożliwiającą przewóz pięciu osób zgodnie z obowiązującymi przepisami, dopuszczenie pojazdu do ruchu na obszarze UE, f) musi spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO 4 w zakresie emisji spalin, g) termin dostawy zarejestrowanego samochodu - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy, miejsce odbioru samochodu zostanie uzgodnione z wykonawcą po podpisaniu umowy, 4) szczegółowy opis techniczny samochodu objętego leasingiem, tj. minimalne wymagania techniczne i użytkowe określa załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, opis ten zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i użytkowymi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.10.00 - Pikapy 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 61.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wypełniony szczegółowy opis techniczny samochodu - załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, d) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie wykonawcy - skutkujące uprawnieniem stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, b) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, c) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem - uprawniających strony do zmiany terminu wykonania umowy, d) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://grunwald.muzeum.bip.ornak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14-107 Gierzwałd, Stębark 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 14:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego - 14-107 Gierzwałd, Stębark 1, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup nowego samochodu dla Zarządu Dróg Miejskich w Przemyślu
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego typu nadwozia "pick-up", z napędem na 4 koła, o d.m.c. do 3,5 tony dla Patrolu Eko Straży Miejskiej w Toruniu, wraz z zabudową specjalistyczną.
- Usługi - "Kompleksowa obsługa bankowa Powiatu Nowotarskiego wraz z jednostkami"
więcej: Pikapy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.