To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-29
Opole: Przetarg nieograniczony na usługę Inwestor zastępczy dla zadania Rozbudowa i nadbudowa budynku wraz z przebudową zaplecza techniczno - magazynowego na pracownie dydaktyczne Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu
Numer ogłoszenia: 213370 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170178 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4552979, faks 077 4552979 wew. 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę Inwestor zastępczy dla zadania Rozbudowa i nadbudowa budynku wraz z przebudową zaplecza techniczno - magazynowego na pracownie dydaktyczne Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inwestora zastępczego dla zadania Rozbudowa i nadbudowa budynku wraz z przebudową zaplecza techniczno - magazynowego na pracownie dydaktyczne Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu realizowanego w ramach dofinansowania projektu Rozwój bazy wojewódzkich jednostek doskonalenia nauczycieli, służącej podnoszeniu poziomu i jakości kształcenia w województwie opolskim CPV 71247000-1 Inwestycja obejmuje rozbudowę budynku wraz z przebudową zaplecza techniczno - magazynowego na pracownie dydaktyczne Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu przy ul. Głogowska 27 w Opolu Przewidywana kwota przeznaczona na realizację robót budowlanych w projekcie nie przekroczy 3 600 000 PLN Zamawiający posiada projekt budowlany Rozbudowa i nadbudowa budynku wraz z przebudową zaplecza techniczno - magazynowego na pracownie dydaktyczne Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu opracowany przez Pracownię Projektowo Usługową PARMAS-STUDIO mgr inż. arch. Andrzej Romaniuk oraz decyzję Prezydenta Miasta Opola Nr 13/09 z dnia 12.01.2009r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę. 2. Inwestor zastępczy w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest: - wykonać specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). Dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych ma być zgodna z § 4 ust.1 cytowanego Rozporządzenia. - wykonać aktualizację kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389) - przygotować i przeprowadzić postępowanie na wybór wykonawcy robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2007 Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.), projekt dokumentacji przedkładając Zamawiającemu na 14 dni przed planowanym ogłoszeniem przetargu - prowadzić nadzór nad robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm) sprawować funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, wszyscy inspektorzy muszą posiadać stosowne uprawnienia przewidziane ustawą Prawo budowlane - administrować, monitorować i rozliczać zadanie Rozwój bazy wojewódzkich jednostek doskonalenia nauczycieli, służącej podnoszeniu poziomu i jakości kształcenia w województwie opolskim w szczególności pod względem formalnym i finansowym w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy Kodeks Cywilny a także zgodnie z zapisami decyzji Zarządu Województwa Opolskiego Nr RPOP.05.01.01.16-012/08-00 o dofinansowaniu projektu pn. Rozwój bazy wojewódzkich jednostek doskonalenia nauczycieli, służącej podnoszeniu poziomu i jakości kształcenia w województwie opolskim oraz Vademecum dla beneficjentów RPO WO 2007-2013. Tom III Realizacja i rozliczenie projektów w ramach RPO WO 2007-2013 a także Zarządzeniem nr 78/2008 Marszałka Województwa Opolskiego z dnia 21.07.2008r. Instrukcji w sprawie zasad współpracy przy realizacji projektów własnych Departamentu Edukacji i Rynku Pracy z wojewódzkimi jednostkami oświatowymi w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 - współpracować ze wskazanymi przez zamawiającego pracownikami i konsultantami zewnętrznymi w sposób który zapewni sprawne realizowanie projektu w założonym czasie i zgodnie z zaplanowanym budżetem w zakresie bieżących działań. 3. Realizując umowę z wykonawcą robót budowlanych Inwestor zastępczy będzie odpowiedzialny za: - sprawdzenie poprawności i zgodności wniesionego przez Wykonawcę robót zabezpieczenia należytego wykonania umowy w rozumieniu art. 147 Prawa Zamówień Publicznych - sprawdzanie poprawność wymaganych ubezpieczeń, przedkładanych przez Wykonawcę robót i kontrolowanie terminowego opłacania składek ubezpieczeniowych w ramach zawartych polis Wykonawcy. - uzyskanie dzienników budowy, zgłoszenie rozpoczęcia i zakończenia robót. - przekazanie Wykonawcy robót wszystkich niezbędnych dokumentów (dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, wszelkich decyzji dotyczących inwestycji) - przekazanie terenu budowy Wykonawcy robót. - akceptowanie Harmonogramu realizacji robót w porozumieniu z Zamawiającym - wykonanie rzeczowego i finansowego rozliczenia Projektu oraz sporządzanie wniosków o płatność i przekazywanie ich za pośrednictwem Zamawiającego do Instytucji Zarządzającej programem, - natychmiastowe powiadomienie pisemnie Zamawiającego o każdym opóźnieniu robót i planowanych płatnościach, wskazanie przyczyny powstania opóźnienia oraz metody naprawcze. - natychmiastowe powiadomienie Zamawiającego o wszelkich wykrytych lub podejrzewanych nieprawidłowościach na budowie. - przestrzeganie praw i obowiązków wynikających z art.25 i 26 ustawy Prawo budowlane. - opiniowanie i rekomendowanie każdej propozycji zmiany do umowy na roboty pod względem finansowym, formalnym - zgodnym z Prawem Zamówień Publicznych - sprawdzanie poprawność faktur Wykonawcy robót pod względem merytorycznym, rachunkowym i formalnym i rekomendowanie do zapłaty Zamawiającemu. - przygotowanie na polecenie Zamawiającego pisemnej opinii na temat możliwości zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w terminie ustalonym przez zamawiającego. - przygotowywanie dla Zamawiającego pisemnych opinii i wszelkich niezbędnych dokumentów stanowiących podstawę roszczenia do Wykonawcy robót, jeśli uchybi on warunkom przewidzianym ubezpieczeniami / polisami. - organizowanie z udziałem Wykonawcy robót, Zamawiającego okresowych narad na terenie budowy (przynajmniej 1 raz w miesiącu) oraz sporządzanie notatki z przebiegu spotkania. - przygotowanie, udostępnianie i kompletowanie, na polecenie Zamawiającego, wszelkich dokumentów niezbędnych dla wszelkich kontroli, jakim będzie podlegał Zamawiający. - przedkładanie zamawiającemu miesięcznych raportów i raportu końcowego Raporty miesięczne będą zawierały: 1) wyszczególnienie działań przeprowadzonych przez Inwestora zastępczego w raportowanym okresie, 2) informacje o postępie rzeczowym i finansowym robót i o jego zgodności z przyjętym Harmonogramem robót i z Harmonogramem Projektu udostępnionym przez Zamawiającego. 3) opis robót zrealizowany przez Wykonawcę w raportowanym okresie. Raport końcowy z realizacji Umowy zostanie przedłożony Zamawiającemu do 14 dnia po dacie zakończenia umowy i będzie zawierał pełną informację o stanie wykonania ostatecznej płatności i zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zaakceptowany przez Zamawiającego Raport końcowy z realizacji Umowy przyjęty Protokółem Odbioru stanowi podstawę ostatniej płatności Inwestora zastępczego. Inwestor zastępczy będzie odpowiedzialny również za prowadzenie sprawozdawczości związanej z realizacja projektu (w tym przygotowywanie sprawozdań rzeczowo-finansowych), archiwizację dokumentów, informację i promocję zgodnie z zasadami opisanymi w decyzji o dofinansowaniu projektu. 4. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Działanie 05.01.00 Wsparcie regionalnej infrastruktury edukacyjnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 77450.82 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Działanie 05.01.00 Wsparcie regionalnej infrastruktury edukacyjnej.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERSKIE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERSKIE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Biuro Inżynierskie Sp. z o.o., ul. Domańskiego 40, 45-819 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 77450.82
- Oferta z najniższą ceną: 77450.82 oferta z najwyższą ceną: 160800
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- BUD. DEDYK. OŚWIETLENIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH ORAZ BUDOWĘ WZBUDZANYCH SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH WRAZ Z DEDYKOWANYM OŚWIETLENIEM PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W RAMACH PROGRAMU "SUPER ZEBRA" - Z PODZ. NA ZAD.
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników półkolonii i ich opiekunów na wycieczki organizowane przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- Dost i inst kwadrupolowego spektrometru mas (QMS) w ram dop i integ posiadanego syst chromatograf gaz - termograwimetr (GC-STA) na potrzeby projektu "RID."
- ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 407 na odcinku Pogórze-Łącznik"
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. Rozbudowa szpitala powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
- "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Część 1: Budowa budynku magazynowego na terenie MON. Część 2: Rozbudowa i przebudowa parkingu na terenie MON"
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla inwestycji w miejscowości Badowo-Dańki ul. Mszczonowska dz. ew. 74
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I KOSZTORYSOWEJ NA PRZEBUDOWĘ WJAZDU OD STRONY ULICY KALISKIEGO I BUDOWĘ NOWEGO WJAZDU OD STRONY ULICY RADIOWEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.