Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-25
Grębów: Roboty melioracyjne na terenie Gminy Grębów
Numer ogłoszenia: 213372 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grębów , Grębów 394, 39-410 Grębów, woj. podkarpackie, tel. 15 8513764, 8112715, faks 15 8112805.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty melioracyjne na terenie Gminy Grębów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty melioracyjne na terenie Gminy Grębów poprzez przeprowadzenie konserwacji gruntownych rowów oraz konserwacji gruntownych oczek wodnych. Zadanie będzie realizowane na terenie Gminy Grębów w miejscowościach Grębów, Grębów-Zapolednik, Wydrza, Jamnica, Krawce, Stale, Poręby Furmańskie i Zabrnie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia kształtuje się w następujący sposób: 1. Wykonanie konserwacji bieżącej rowu nr 1451/3 w km 0+000 - 0+370 w Jamnicy; 2. Wykonanie odbudowy przepustu na rowie w Jamnicy; 3. Wykonanie konserwacji gruntownej rowu o dł. 150 mb oraz konserwacja oczka wodnego w Jamnicy; 4. Wykonanie konserwacji gruntownej rowu na działce 1441 o dł. 390 mb wraz z konserwacją gruntowną dwóch oczek wodnych w Jamnicy; 5. Wykonanie konserwacji gruntownej oczka wodnego w Jamnicy (Smuga); 6. Wykonanie konserwacji gruntownej rowu o dł. 30 mb wraz z konserwacją gruntowną oczka wodnego o wym. 13x23 m obok państwa Dumiec w Jamnicy; 7. Wykonanie konserwacji gruntownej rowu o dł. 80 mb wraz z konserwacją gruntowną oczka wodnego o wym. 10x23 m obok p. Ciby w Jamnicy; 8. Wykonanie konserwacji gruntownej rowu Breń w km 0+000-4+320 w Zabrniu; 9. Wykonanie konserwacji gruntownej rowu Olendry w km 0+000-1+040 w Zabrniu; 10. Wykonanie konserwacji gruntownej oczka wodnego o wym. 30x30m w Zabrniu Wilki; 11. Wykonanie konserwacji gruntownej oczka wodnego o wym. 32x32 m w Porębach Furmańskich (obok p. Bobrowskich); 12. Wykonanie konserwacji gruntownej rowu przy drodze gminnej w Zabrniu o dł. 215 m; 13. Wykonanie konserwacji gruntownej oczka wodnego obok p. Szeląg w Stalach; 14. Wykonanie konserwacji gruntownej rowu o dł. 100 m w Stalach Siedlisko; 15. Wykonanie konserwacji gruntownej rowów o dł. 140 m i 90 m wraz z konserwacją gruntowną oczka wodnego o wym. 22x12 mb w Wydrzy; 16. Wykonanie konserwacji gruntownej oczka wodnego w Wydrzy (obok Kościoła); 17. Wykonanie konserwacji gruntownej oczka wodnego w Wydrzy Miętne (obok. P. Janeczko); 18. Wykonanie konserwacji gruntownej oczka wodnego w Wydrzy Miętne; 19. Wykonanie konserwacji gruntownej rowu o dł. 30 m wraz z konserwacją gruntowną oczka wodnego w Wydrzy o pow. 207 m2 20. Wykonanie konserwacji gruntownej rowu o dł. 205 m w Wydrzy Matnia; 21. Wykonanie konserwacji gruntownej rowu w Wydrzy Miętne w km 0+000-1+100; 22. Wykonanie konserwacji gruntowej rowu w km 0+000-0+300 w Wydrzy Matnia na działce 3837; 23. Wykonanie konserwacji gruntownej oczka wodnego o obok p. Kaczmarczyk w Grębowie; 24. Wykonanie konserwacji gruntownej oczka wodnego o pow. 700 m2 na działce 5558/164w Grębowie; 25. Wykonanie konserwacji gruntownej rowu Miętus w km 0+000-1+500 w Grębowie; 26. Wykonanie konserwacji gruntownej rowu o dł. 70 m w Grębowie.; 27. Wykonanie konserwacji gruntownej rowu przy drodze serwisowej obwodnicy o dł. 195 m w Grębowie.; 28. Odtworzenie rowu o dł. 100 m naprzeciwko szkoły w Grębowie Zapoledniku; 29. Wykonanie konserwacji gruntownej rowu o dł. 180 m obok p. Maciuba w Wydrzy; 30. Wykonanie konserwacji gruntownej rowu o dł. 10 m obok p. Mierzwa w Wydrzy; 31. Wykonanie konserwacji gruntownej oczka wodnego o wym. 22x22m w Krawcach Kędzie; 32. Wykonanie odbudowy przepustu na rowie w Wydrzy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarze robót, załącznikach graficznych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na budowie, przebudowie lub konserwacji rowów i oczek wodnych, o wartości minimum 100 000 zł brutto. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1. gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2. konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy w związku z: a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub b) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub h) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Grębowie, 39-410 Grębów 394, pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Grębowie, 39-410 Grębów 394, pokój nr 12 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracyjnych w latach 2025-2028
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracyjnych w latach 2025-2028
- Przebudowa drogi leśnej nr 34
- Przebudowa systemu odwodnienia w ciągu drogi ekspresowej S3 na węźle Myślibórz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.