eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wykładzin podłogowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-08

Kraków: Dostawa wykładzin podłogowych
Numer ogłoszenia: 213373 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wykładzin podłogowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykładzin podłogowych dla potrzeb Wydziałów Operacyjnych Infrastruktury podległych CI OR w Krakowie; 2) Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 następujące części/zadania: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa wykładzin podłogowych (Rzeszów) CZĘŚĆ NR 2 - dostawa wykładzin podłogowych (Tarnów) Bardziej szczególowy opis poszczególnych części zamówienia określony został w dalszej części niniejszego ogłoszenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy (w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania) do czasu wykorzystania wartości umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych ul. Asnyka 9 pok. 318C 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2011 godzina 10:30, miejsce: POCZTA POLSKA S.A. CENTRUM INFRASTRUKTURY Oddział Regionalny w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, 35-959 Rzeszów, ul. Asnyka 9, III piętro, pok. nr 318C.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa wykładzin podłogowych (Rzeszów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje: wykładziny podłogowe PCV, wykładziny dywanowe przemysłowe, chodniki dywanowe, wycieraczki dywanowe, wycieraczki gumowe, listwy podłogowe, narożniki listew podłogowych, zakończenia listew podłogowych, taśma dwustronna z klejem, obszywanie wykładzin i chodników dywanowych. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia co do ilości i rodzaju zapotrzebowania określa załącznik nr 1A do SIWZ, będący jednocześnie formularzem kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; c) Wymagana gwarancja - gwarancja producenta (jeżeli dotyczy); d) Realizacja częściowych dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, nie częściej niż jeden raz w tygodniu, na podstawie zamówień drogą elektroniczną lub faksem, składanych w zależności od potrzeb przez Zamawiającego aż do wyczerpania limitu umownego objętego niniejszym zamówieniem lub upływem terminu, na jaki zawarta zostaje umowa. Zamawiający każdorazowo skieruje do Wykonawcy zamówienie, w którym sprecyzuje, jaki asortyment i w jakich ilościach należy dostarczyć w ramach danego etapu; e) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia - na własny koszt i ryzyko, w tym transport, spedycja, załadunek i wyładunek, w terminie 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia; f) Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest magazyn o następującej lokalizacji: Rzeszów, ul. Chmaja 4 lub inny magazyn na terenie Rzeszowa wskazany przez Zamawiającego; g) Jeżeli w toku czynności odbioru stwierdzone zostaną wady fizyczne przedmiotu umowy, jak również niezgodność w stosunku do złożonego zamówienia co do ilości i rodzaju asortymentu, Zamawiający ma prawo odmówić odbioru przedmiotu zamówienia i żądać jego wymiany na przedmiot wolny od wad i odpowiadający złożonemu zamówieniu; h) Wady i niezgodności Wykonawca zobowiązuje się usunąć na własny koszt i dostarczyć przedmiot zamówienia wolny od wad i niezgodności w terminie 2 dni roboczych pod rygorem naliczania kar umownych; i) W zależności od faktycznego zapotrzebowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu umowy pod względem ilościowym i wartościowym, jednak nie więcej niż 30% kontraktu, z zachowaniem cen jednostkowych określonych w kalkulacji ceny ofertowej oraz bez prawa Wykonawcy do roszczeń z tego tytułu; j) Stosownie do rzeczywistych potrzeb, w ramach złożonej oferty, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilościowych w przedmiocie zamówienia (np. zwiększenia ilości jednego asortymentu kosztem ograniczenia ilości drugiego) przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w kalkulacji ceny ofertowej - w taki sposób, że łączne wynagrodzenie Wykonawcy za realizację zamówienia nie przekroczy wartości brutto umowy (zaproponowanej ceny ofertowej)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa wykładzin podłogowych (Tarnów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje: wykładziny PCV, wykładziny dywanowe, listwy przypodłogowe, łączniki do listew, wycieraczki dywanowe, wycieraczki gumowe, wycieraczki z PCV, listwy wykończeniowe do wycieraczek; b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia co do ilości i rodzaju zapotrzebowania określa załącznik nr 1B do SIWZ, będący jednocześnie formularzem kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; c) Wymagana gwarancja - 12 miesięcy; d) Realizacja częściowych dostaw odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie zamówień drogą elektroniczną lub faksem, składanych w zależności od potrzeb przez Zamawiającego aż do wyczerpania limitu umownego objętego niniejszym zamówieniem lub upływem terminu, na jaki zawarta zostaje umowa. Zamawiający każdorazowo skieruje do Wykonawcy zamówienie, w którym sprecyzuje, jaki asortyment i w jakich ilościach należy dostarczyć w ramach danego etapu; e) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia - na własny koszt i ryzyko, w tym transport, spedycja, załadunek i wyładunek, w terminie 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia; f) Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest magazyn o następującej lokalizacji: Wydział Operacyjny Infrastruktury w Tarnowie, ul. Mickiewicza 6, 33-100 Tarnów (wjazd od ulicy Brodzińskiego) oraz urzędy pocztowe wyszczególnione w załączniku nr 5 do SIWZ; g) Dostawy mogą być realizowane samochodami towarowo-osobowymi typu bus (nie większymi) z powodu trudnych warunków komunikacyjnych (wąskie drogi dojazdowe, małe powierzchnie manewrowe placów itp.). h) W zależności od faktycznego zapotrzebowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu umowy pod względem ilościowym i wartościowym, jednak nie więcej niż 30% kontraktu, z zachowaniem cen jednostkowych określonych w kalkulacji ceny ofertowej oraz bez prawa Wykonawcy do roszczeń z tego tytułu; i) Stosownie do rzeczywistych potrzeb, w ramach złożonej oferty, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilościowych w przedmiocie zamówienia (np. zwiększenia ilości jednego asortymentu kosztem ograniczenia ilości drugiego) przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w kalkulacji ceny ofertowej - w taki sposób, że łączne wynagrodzenie Wykonawcy za realizację zamówienia nie przekroczy wartości brutto umowy (zaproponowanej ceny ofertowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.