Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-22
Opole: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na bieżące potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu, w zakresie jak poniżej:
Część I: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby urzędu.
3.2 CZĘŚĆ II: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Zarządzania Funduszami Europejskimi OUW.
3.3 CZĘŚĆ III: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji OUW
Numer ogłoszenia: 213392 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4524690.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na bieżące potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu, w zakresie jak poniżej: Część I: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby urzędu. 3.2 CZĘŚĆ II: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Zarządzania Funduszami Europejskimi OUW. 3.3 CZĘŚĆ III: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji OUW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na bieżące potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu, w zakresie jak poniżej: Część I: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby urzędu o minimalnych parametrach technicznych, funkcjach i wyposażeniu określonych w SIWZ. CZĘŚĆ II: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Zarządzania Funduszami Europejskimi OUW o minimalnych parametrach technicznych, funkcjach i wyposażeniu określonych w SIWZ. CZĘŚĆ III: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji OUW o minimalnych parametrach technicznych, funkcjach i wyposażeniu określonych w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 48.77.10.00-3, 48.62.00.00-0, 30.21.61.10-0, 30.23.31.10-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.71.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności Zamawiający wymaga załączenia do oferty następującego dokumentu: aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga załaczenia do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (Załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga załaczenia do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (Załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga załaczenia do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (Załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga załaczenia do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (Załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
Oświadczenie o zgodności z normą energooszczędności Energy Star 5.0. - oferowany sprzęt powinien spełniać wymogi specyfikacji technicznej ENERGY STAR w wersji, co najmniej 5.0 i posiadać oznaczenie znakiem usługowym ENERGY STAR lub spełniać kryteria efektywności energetycznej, co najmniej równoważne z koniecznymi do uzyskania takiego oznaczenia. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie aktualnej i obowiązującej autoryzacji na serwis i sprzedaż urządzeń Producenta. W CZĘŚCI III - na komputery przenośne (notebooki) będące przedmiotem przetargu - certyfikat EPEAT gold - wydruk ze strony http://www.epeat.net - dopuszcza się dokument w języku angielskim. W CZĘŚCI III - certyfikat potwierdzający spełnianie przez monitor normy TCO03, dopuszcza się wydruk specyfikacji technicznej ze strony producenta informujący o spełnianiu norm.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.opole.uw.gov.pl/?menu_id=332
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, Biuro Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych, ul.Piastowska 14, 45-082 Opole IIp. pok. 226.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, Biuro Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych, ul.Piastowska 14, 45-082 Opole IIp. pok. 226.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: CZĘŚC II - projekt nr PL.3.22/4.1.00/08.00466 pn.: Wdrażanie Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 w województwie opolskim. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa CZĘŚC III - projekt pn.: Wsparcie pracowników IPOC województwa opolskiego w zakresie infrastruktury informatycznej w 2011. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby urzędu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby urzędu o minimalnych parametrach technicznych, funkcjach i wyposażeniu określonym w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 48.62.00.00-0, 48.77.10.00-3, 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Zarządzania Funduszami Europejskimi OUW w ramach projektu nr PL.3.22/4.1.00/08.00466 pn.: Wdrażanie Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 w województwie opolskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Zarządzania Funduszami Europejskimi OUW w ramach projektu nr PL.3.22/4.1.00/08.00466 pn.: Wdrażanie Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 w województwie opolskim, o minimalnych parametrach technicznych, funkcjach i wyposażeniu określonym w SIWZ:.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.80-6, 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji OUW w ramach projektu pn.: Wsparcie pracowników IPOC województwa opolskiego w zakresie infrastruktury informatycznej w 2011,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji OUW w ramach projektu pn.: Wsparcie pracowników IPOC województwa opolskiego w zakresie infrastruktury informatycznej w 2011, działanie 2.2, o minimalnych parametrach technicznych, funkcjach i wyposażeniu określonym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0, 30.23.13.00-0, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.72.70-2, 30.23.21.10-8, 30.23.71.20-8, 30.23.31.80-6, 48.77.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.BO.11.25_Zakup wraz z dostawą sterylnego materiału zespalającego w ramach zabezpieczenia depozytu Bloku Operacyjnego
- Obsługa prawna jednostek organizacyjnych Policji województwa opolskiego
- D/07/2025 Zakup i dostawa kompaktowego aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami na potrzeby Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego - 1 szt.
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego z wyposażeniem do KM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa wysokowydajnego komputera przenośnego
- Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej.
- Usługa najmu i serwisu drukarek wielozadaniowych
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych w ramach projektu pn. "Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego dla wybranych szkół z terenu Gminy Strzyżewice"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.