Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Jastrzębie-Zdrój: Dostawy środków czystości i worków, DZP/38/382-75/08
Numer ogłoszenia: 213427 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4784561.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.internetdsl.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystości i worków, DZP/38/382-75/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości i worków dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Termin realizacji - 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części: Pakiet nr 1 - Worki, Pakiet nr 2 - Artykuły higieny osobistej, Pakiet nr 3 - Środki czystości, Pakiet nr 4 - Chemia gospodarcza, Pakiet nr 5 - Inne artykuły pomagające w utrzymaniu czystości. 1) Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wymieniony w Załączniku nr 1 towar według jednostkowych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie 3 dni od momentu złożenia zamówienia faksem, lub w uzasadnionych przypadkach telefonicznie. Jednostkowe zamówienie winno określać termin jego realizacji i winno być potwierdzone pisemnie; 2) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 48 godzin od dnia jej otrzymania za pomocą faksu lub w uzasadnionych przypadkach telefonicznie. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym; 3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z terminem ważności, nie krótszym niż 6 miesięcy od daty dostawy; 4)Wykonawca wybrany w postępowaniu przetargowym powinien dostarczyć nieodpłatnie w formie użyczenia 5 stacjonarnych ściennych systemów dozujących na okres 12 miesięcy, służących do automatycznego przygotowania roztworów myjących środków chemicznych w zakresie stężeń 0,5%-1% (dotyczy Pakietu nr 3 Środki czystości); 5) Dozowniki ułatwią przygotowanie koncentratu poprzez zastosowanie specjalnych automatycznych urządzeń dozujących do przygotowania gotowych produktów; 6) Urządzenia dozujące muszą być podłączone do ujęcia zimnej wody; 7) Wykonawca dostarcza towar na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania; 8) Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Medycznego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 25.22.20.00 - Worki i torby z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.00.00 - Worki i torby Oryginalny kod CPV: 24.51.31.00 - Mydło Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.19.00 - Mydło Oryginalny kod CPV: 21.22.11.00 - Papier toaletowy Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.10.00 - Papier toaletowy Oryginalny kod CPV: 21.22.13.00 - Ręczniki papierowe do rąk Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk Oryginalny kod CPV: 36.67.31.00 - Miotły Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.41.00 - Miotły Oryginalny kod CPV: 25.16.11.00 - Rękawice gumowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice Oryginalny kod CPV: 25.24.33.20 - Kosze na śmieci z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci Oryginalny kod CPV: 24.51.32.90 - Detergenty Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.00 - Detergenty Oryginalny kod CPV: 24.51.32.91 - Detergenty do zmywarek Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek Oryginalny kod CPV: 24.51.14.00 - Pasty i proszki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące Oryginalny kod CPV: 25.24.32.00 - Gąbki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.20 - Gąbki Oryginalny kod CPV: 27.52.15.00 - Folia aluminiowa Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.40.00 - Folia Oryginalny kod CPV: 36.67.21.20 - Kubki jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą wykazać, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej; 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3) Oświadczenie o posiadaniu aktualnych pozwoleń na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem postępowania - w ramach udzielanych na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień); 4) Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego - dla pakietu nr 3 i 4; 5); 5) Szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych (ulotki lub broszury lub informacje lub etykiety itp.) - dla pakietu 1,2,3,4,5; 6) Formularz asortymentowo - cenowy; 7) Wypełniony Formularz oferty; 8) Wzór umowy dla Pakietu nr 1,2,4,5; 9) Wzór umowy dla Pakietu nr 3; 10) Wzór umowy - Umowa Użyczenia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2, Dział Zamówień Publicznych, Al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie Zdrój.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2, Dział Zamówień Publicznych, Al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie Zdrój, pok. nr 9 XI p. Otwarcie ofert 19/09/2008 g. 10:30 w sali konferencyjnej.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Worki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Worki 50 x 60 czarne; 2) Worki 50 x 60 niebieskie, 3) Worki 50 x 60 czerwone, 4) Worki 70 x 110 czarne, 5) Worki 70 x 110 niebieskie, 6) Worki 70 x 110 czerwone, 7) Worki 70 x 110 żółte, 8) Woreczki śniadaniowe na żywność z atestem 50x60, 9) Worki śniadaniowe 20x30 (100 woreczków w opak.)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 25.22.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Artykuły higieny osobistej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Mydło toaletowe w kostkach; 2) Pasta BHP ze środkiem ścierającym; 3) Mydło w płynie; 4) Ręczniki papierowe; 5) Papier toaletowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.31.00-4, 21.22.11.00-9, 21.22.13.00-1, 24.51.32.90-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Środki czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Środek do bieżącego mycia powierzchni podłogowych, 2) Środek do gruntowego mycia powierzchni podłogowych, 3) Środek do mycia i dezynfekcji sanitariatów, 4) Płyn do mycia szyb, 5) Płyn do mycia blatów kuchennych i stołów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.32.90-2, 24.51.14.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Chemia gospodarcza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Proszek do zmywarek ze środkiem antybakteryjnym, 2) Sól do zmywarek, 3) Proszek do prania uniwersalny, 4) Płyn do WC, 5) Pasta do szorowania, 6) Emulsja do czyszczenia, 7) Płyn do mycia naczyń..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.32.90-2, 24.51.32.91-9, 24.51.14.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Inne artykuły pomagające w utrzymaniu czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wiadro białe, 2) Miotła, 3) Miotła, 4) Rękawice gumowe, 5) Rękawice robocze, 6) Rękawice kwasoodporne grube, 7) Rękawice gumowe grube hydrauliczne, 8) Rękawice szmaciano-gumowe, 9) Szmata, 10) Czyścik do garnków, 11) Myjka (gąbka) do mycia naczyń, 12) Myjka (gąbka) do mycia naczyń, 13) Kosz na śmieci, 14) Kosz na śmieci, 15) Podajnik do papieru toaletowego, 16) Pojemnik z pokrywą, 17) Szczotka do WC, 18) Folia aluminiowa, 19) Kubki jednorazowego użytku do napojów zimnych 200 ml..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 36.67.31.00-0, 25.16.11.00-8, 25.24.33.20-5, 25.24.32.00-8, 27.52.15.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze Krytej Pływalni " Laguna" przy ul. Warszawskiej 11 oraz Kąpieliska " Zdrój" przy ul. Witczaka 6 w Jastrzębiu-Zdroju przez ratowników wodnych.
- Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój.
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Zakup 9-cio osobowego busa na potrzeby pracowników Zakładu Aktywności Zawodowej w Jastrzębiu-Zdroju
- Zakup serwerów na potrzeby utworzenia klastra wysokiej dostępności dla systemów bezpieczeństwa Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawy wyrobów medycznych stosowanych w kardiologii inwazyjnej - powtórzenie
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny HACCP
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.