To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-15
Oświęcim: Dostawa produktów żywnościowych do
stołówki Miejskiego Przedszkola nr 15 w Oświęcimiu w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 21342 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 254289 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Nr 15 w Oświęcimiu, ul. Budowlanych 43, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 842 46 35, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Miejskiego Przedszkola nr 15 w Oświęcimiu w 2013 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Miejskiego Przedszkola nr 15 w Oświęcimiu w 2013 roku. Część I zamówienia: Mięso zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2/część I do niniejszej specyfikacji, CPV 15100000-9. Część II zamówienia: Warzywa i owoce świeże zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2/część II do niniejszej specyfikacji, CPV 03200000-3, 15300000-1. Część III zamówienia: Różne produkty spożywcze zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2/część III do niniejszej specyfikacji, CPV- 15000000-8, 15600000-4, 15800000-6. Część IV zamówienia: Produkty mleczarskie i jaja zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2/część IV do niniejszej specyfikacji, CPV-15400000-2, 15500000-3. Część V zamówienia: Warzywa i owoce mrożone zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2/część V do niniejszej specyfikacji, CPV- 15331170-9. Część VI zamówienia: Mięso drobiowe i podroby zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2/część VI do niniejszej specyfikacji, CPV-15100000-9. Część VII zamówienia: Wędliny zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2/część VII do niniejszej specyfikacji, CPV-15100000-5. Część VIII zamówienia: Pieczywo zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2/część VIII do niniejszej specyfikacji, CPV-15800000-6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: a) odpowiednie normy jakościowe i atesty, b) odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, c) odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu, d) odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Dwukrotny zwrot dostarczonego towaru może skutkować odstąpieniem od umowy z winy leżącej po stronie Wykonawcy. Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia: 1. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, wynikających z bieżącego zużycia. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy na własny koszt i własnym środkiem transportu, spełniającym wymogi przepisów sanitarnych w tym zakresie. 3. Zgłoszenie zapotrzebowania nastąpi telefonicznie, do godz. 10.00 w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Dostawa towaru w wyznaczonym dniu musi nastąpić najpóźniej do godz. 700. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z dostawy, po uzgodnieniu telefonicznym najpóźniej do godz. 10.00 dnia poprzedzającego planowaną dostawę, w przypadku gwałtownego spadku liczby dzieci żywionych w danym dniu. 5. Zamawiający nie będzie składać zamówień w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych, tj. sobota, niedziela, święta oraz w jednym miesiącu przerwy wakacyjnej. 6. Rozliczenie między stronami odbywać się będzie codziennie na podstawie potwierdzenia WZ. Na koniec każdego tygodnia Wykonawca przedkłada Zamawiającemu zbiorczą fakturę VAT obejmującą zrealizowane w danym tygodniu dostawy. 7. Zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury, przelewem na rachunek Wykonawcy. 8. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie z tytułu zmniejszenia ilości dostaw (za niezrealizowane dostawy). 9. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie po cenach podanych w formularzu ofertowym dla danej części zamówienia. 10. Przez okres minimum 3 miesięcy Wykonawca zobowiązuje się nie zmieniać cen, za wyjątkiem ich przeliczenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Po tym okresie zmiana cen na poszczególne produkty (podwyższenie lub obniżenie) możliwa będzie jedynie w porozumieniu z Zamawiającym i za jego zgodą, na podstawie aneksu do umowy z pisemnym uzasadnieniem zmiany cen...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mięsa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Przetwórstwa Mięsnego - Ubojnia Stanisław Krawczyk, ul. Gaj 8, 32-600 Poręba Wielka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6605,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7701,60
Oferta z najniższą ceną: 7701,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7701,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa warzyw i owoców świeżych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Witamina S.c., ul. Kolbego 10, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21258,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12373,90
Oferta z najniższą ceną: 12373,90 / Oferta z najwyższą ceną: 21466,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa różnych produktów spożywczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo - Usługowa MEGA Marek Gaj, ul. Legionów Polskich 21A, 32-065 Krzeszowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24783,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25507,99
Oferta z najniższą ceną: 25507,99 / Oferta z najwyższą ceną: 30433,95
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Produkty mleczarskie i jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Artykuły Nabiałowo-Spożywcze Agnieszka Naras, Mirosław Naras, ul. Zawidzkiego 4, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22562,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23679,00
Oferta z najniższą ceną: 23679,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23679,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa warzyw i owoców mrożonych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POLAR-BRIS" PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JERZY BROŻEK
jakie przetargi wygrała firma
"POLAR-BRIS" PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JERZY BROŻEK
- POLAR -BRIS Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, ul. Dąbrowska 207, 42-504 Będzin, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3394,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2200,20
Oferta z najniższą ceną: 2200,20 / Oferta z najwyższą ceną: 3588,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Mięso drobiowe i podroby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA DROBIU MARICA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA DROBIU MARICA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Zakład Przetwórstwa Drobiu MARICA, ul. Straconki 20, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4792,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6156,48
Oferta z najniższą ceną: 6156,48 / Oferta z najwyższą ceną: 6347,90
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa wędlin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Przetwórstwa Mięsnego Ubojnia Stanisław Krawczyk, ul. Gaj 8, 32-600 Poręba Wielka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5528,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6617,10
Oferta z najniższą ceną: 6617,10 / Oferta z najwyższą ceną: 6805,40
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa pieczywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gminna Spółdzielnia SCH, ul. Krakowska 26, 32-660 Chełmek, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7037,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7335,05
Oferta z najniższą ceną: 7335,05 / Oferta z najwyższą ceną: 7335,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Dostawa i wdrożenie systemu do ewidencji i zarządzania zbiorami muzealnymi wraz z migracją danych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau wOświęcimiu(dalej jako System)oraz udzieleniem licencji(...)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH NA ROK 2025 - CZ.II
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brzezinka ul. Męczeństwa Narodów.
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Gminie Oświęcim
- "Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół ponadpodstawowych"
- Roboty budowlane oraz zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na potrzeby Centrum Aktywności Lokalnej w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Olszewskiego 34 w Oświęcimiu.
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich na II półrocze 2025 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy.
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- Sukcesywna 12 miesięczna dostawa artykułów spożywczych dla SPZOZ w Wolsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.